Ongelofelijk dat hij niet gecanceld is!
Iets met wit en man
Ik zit nu toevallig te kijken bij rtl boulevard en ze zijn daar ook zo positief. Mission accomplished zo te zien Ze zeggen letterlijk dat dit helpt bij het ontcancelen.
De dingen die daar worden gezegd, echt walgelijk: die Rob die positief is, Sascha visser (de producent) die loopt te blaten over hoe zielig hij is dat hij zijn zoon niet mag zien. Voorstukjes met hemzelf waarin hij dat incident bagatelliseert. Gatver.
Ik twijfelde al on Prime op te zeggen, maar heb het zojuist opgezegd. Ik weet dat het hen wss niet deert, maar ik wil het gewoon niet steunen en vind het belachelijk dat dit een platform krijgt.
Ooh ja en hij heeft een nieuwe manager: de vrouw van Ali B. Dus dan heb je een aanrander/verkrachter als man en een mishandelaar als client, lekker stelletje bij elkaar ook.
In de berichtgeving over de documentaire lijkt het nu ook alsof het een eenmalig iets was. Alsof het filmpje bij de auto de enige keer was dat hij haar wat heeft aangedaan, misschien de enige keer met beeld voor de buitenwereld. Die statements, interviews en podcast achteraf van Jaimie over bijvoorbeeld dat het management wist van geweld, dat ze maar mooi weer moest spelen na die ruzie en arrestatie in Ibiza en andere keren.
Ook dan nog even dit soort berichtgeving er bij vandaag alsof het normaal is.
Paar maanden terug zag ik ook voorstukjes voor de documentaire over Bilal ook bij Prime. Nieuw segment bij Prime, gecancelde mannen een platform geven om te laten zien dat zij ook echt het slachtoffer zijn.
Sowieso irritant dat iedereen onder de 30 een docu krijgt bij prime alsof ze al een heel leven achter de rug hebben, net zoals de GIEL docu waarbij je hoort, âdankzij hem kijken gezinnen naar Youtubeâ oid saais hahah
Toevallig ken ik mensen uit zijn omgeving en het was allaaaang bekend dat jamie geslagen werd door hem. Echt walgelijk deze jongen
Wat denkt hij? Docutje maken en weer door waar ie gebleven was?
Ja want nu heeft iedereen empathie voor hem aangezien ze nu eindelijk dE AnDEre KAnt horen
Dit vind ik ook een dooddoener, ja zijn omgeving wist het allang. Hebben zij daar actie op ondernomen door melding te maken bij Veilig Thuis of de politie?
Gatver ook, sowieso waarom moeten er over deze types een documentaire komen? Who needs this.
En dan met een laffe âzijn nieuwe manager/vader/beste vriend spreken hem echt streng toe hoorâ, en er is natuurlijk altijd sprake van âzelfreflectieâ en âmeerdere kanten van het verhaalâ. Ugh
Ja, want aan de vele positieve reacties te zien werkt het.
Ik ben wel benieuwd hoe ze die docu aan gaan pakken. Als het zoals bij chris brown is van jaa zij was heel erg vervelend dus ik kon niet anders. Dan ben je wel echt te debiel bezig.
Ik gok op een " Ik heb een slechte band met mn moeder en ik zat in een slechte periode maar ik ben 1 dag naar therapie geweest. En die dag zie je nu toevallig in de docu. En nu is alles ineens goed." Docu.
sowieso wordt chris brown ook nog steeds te erg gehyped. ârihanna heeft hem vergevenâ en het ziggo dome staat vol. griezel.
Ik las deze column over de docu van Lil Kleine en vond âm sterk: https://www.telegraaf.nl/vrouw/1495100642/docu-jorik-zoveel-onveiligheid-voor-een-kind-dat-daar-niet-om-gevraagd-heeft?
Nu moet ik toegeven dat ik de docu niet gezien heb & ook niet zal gaan kijken. Maar op basis van wat ik in deze collum lees vraag ik me dan toch af of niemand hem erop gewezen heeft dat sommige dingen de docu wellicht toch niet helemaal handig zullen zijn
Heb me wel vaker afgevraagd of hier geen instanties (kinderbescherming e.d.) bij betrokken zijn. Het kind is het grootste slachtoffer van alles
Ik heb de documantaire gekeken en was echt in shock. Wat een zielige omstandigheden voor hun kindje. Ik vond het ook heel heftig dat hij in de documantaire zit, weliswaar geblurred. Er komt toch ook veel informatie over hun kind naar buiten en dat zou niet zo moeten.
Denk t wel maar ja dan krijg je begeleiding van een sociaal wijkteam of zo? En wordt denk ik ook lastig begeleiden als ze steeds in Spanje/Dubai zijn
Enige wat in de docu over de kinderbescherming werd gezegd. Was dat in een van de rechtszaken de kinderbescherming zei: dit kind moet nu zo snel mogelijk zijn vader zien, na 10 maanden geen contact. (Vertelt door lil na de zaak)