FF Boulevard #9

Jamie heeft een keer gezegd dat het kind autistisch is. Dus ik denk wel dat er psychische hulp oid is.

1 like

Bij het doen van de aangifte van huiselijk geweld zal sowieso een melding bij Veilig Thuis zijn gedaan en dat leidt dan inderdaad tot bemoeienis van ern wijkteam oid. Als er bij de betrokken hulpverleners grote zorgen zijn kan er een jeugdplein melding (volgens mij heet dat zo) worden gedaan en dan gaat de Raad vd Kinderbescherming rapporteren. In het civiele kader is dan vanalles mogelijk.

3 likes

Waarom zou je dat denken?

10 likes

Nee, ze heeft dat gedeeld omdat bekend werd dat hij nog niet kon praten op een leeftijd waarop de meeste kinderen dat wel doen. In de documantaire gaat het daar ook heel even over.

2 likes

Dan ben je toch niet gelijk autistisch?

(Roddel weg)

5 likes

Hoezo? Omdat ze ook commentaar heeft op Jaimie?

3 likes

Het staat toch niet in verhouding met elkaar: zij noemt hem een kankerhond, hij slaat de autodeur met haar hoofd ertussen een aantal keer dicht.
Al zou ze hem 293848x kankerhond noemen, dan nog moet hij met z’n poten van haar af blijven.

31 likes

Blijkbaar heeft haar hoofd nooit tussen de deur gezeten, schijnt ze ook te hebben toegegeven tijdens de rechtzaak. Niet dat dat de zaak minder erg maakt, maar het schijnt gewoon niet waar te zijn

5 likes

Wonderlijk om een mishandelde vrouw een explosieve influencer te noemen. Knap staaltje framing dat hier gaande is

11 likes

De moeder zegt dat haar zoon autistisch is. Hoezo neem je dat niet voor waar aan?
Daarnaast komt mutism of selective mutism (sorry weet de Nederlandse term niet) voor in autisme

14 likes

Jaimie wordt in de docu ook negatief geframed (wat viel te verwachten). Je ziet bij Jorik ook weinig tot geen schuldbesef. Hij geeft steeds aan dat de relatie ‘toxisch’ was, wat ik absoluut wil geloven, maar het besef dat iemand (meermaals!) fysiek aanvallen Ă©cht ver de grens over gaat en toch echt 100% zijn fout en verantwoordelijkheid betreft, ziet hij duidelijk niet. Ik vind het ook een beetje misselijk hoe snel andere rappers over de mishandeling heenstappen en hem weer omarmen, en praten over wanneer hij weer ‘ontcanceld’ zal zijn.

Ik vind het in de docu ook heel pijnlijk duidelijk worden dat Jorik eigenlijk nog steeds niet bereid is om écht een vader voor zijn kind te zijn (en wel nog even een steek geeft naar Jaimie dat ze naar Burning Man is gegaan en Lío heeft ondergebracht bij de nanny). Hij weet ergens dat hij moet veranderen, maar geeft ook gelijk toe niet bereid te zijn dingen écht op te geven (drank, drugs, het vele van huis zijn). Het is een puber (van 29) met een kind

30 likes

Ik vraag me af of het wel serieus wordt genomen als een andere BNer dit zou zeggen.

4 likes

Waarom zou je in godsnaam zijn docu kijkcijfers willen geven.

52 likes

Nederlands is het ook gewoon selectief mutisme :joy:

9 likes

:woman_facepalming:t2:
Gaat hier weer lekker hoor.

4 likes

Ik wil de docu niet kijken want zoals @blush zegt wil ik geen kijkcijfers geven, maar weet je hoe hij dit verwoordt? Zegt hij dit echt zoals het zwart op wit staat?

1 like

Ik heb niet de illusie dat ik met het boycotten van zijn documentaire bijdraag aan het voorkomen van zijn terugkomst. Het is een witte, rijke man.

6 likes

Dat schijnt hij dus niet meer te zijn! Daarom vermoedelijk ook de docu.

4 likes

Een witte man die jij nu alsnog support door te kijken.

8 likes

Ik weet niet eens of ik dit geloof, net als die tenenkrommende video die ze samen hadden opgenomen na eerdere geruchten en zij als een verdoofd hert in de camera keek.

4 likes