FF Boulevard #9

En wel na de eerste klap weggaan he, want anders telt het niet. En niet je man verrot schelden als hij zich misdraagt he, anders telt het niet. En niet teruggaan he, anders telt het niet. En niet daarna wéér in een slechte relatie terecht komen he, want dan wil je het gewoon lekker allemaal zelf!

41 likes

Oh kom op zeg! Alsof we dat nog niet wisten. Een moeder gaat echt niet voor de lol dit aan de media vertellen.

14 likes

Het arme kind heeft helaas 2 beroerde ouders, het lijkt ondertussen eerder een wedstrijd welke ouder de meeste slechte invloed heeft gehad.

8 likes

ze bedoelt gewoon door heel nederland toch, lil kleine wordt als een soort onbegrepen lone wolf neergezet en zij als een aandachtszoekende golddigger

10 likes

Echt waaaaaaaarom krijgt deze man een podium in talkshows en die docu? Ik wil die docu niet zien maar las een stukje over dat hij bij Renze was en deze man heeft echt alles behalve spijt, hij lijkt het allemaal wel grappig te vinden. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat hij word uitgenodigd om die docu te promoten. Het zal vast lekker scoren voor de kijkcijfers maar ik had gehoopt dat we mishandeling iets minder snel vergeten als er gescoord kan worden met kijkcijfers.

30 likes

Je kunt toch ook gewoon wachten op een terugval bij hem? Gestopt met drugs maar niet met alcohol. Het lijkt ook alsof hij het allemaal wel gelooft en gewoon lekker door wil gaan met zn leventje (zag een tiktok video dat beide bv’s 30k schuld hebben?)

8 likes

Volgens mij vooral twee verslaafde ouders. Als Lil Kleine en Jaimie niet rijk of bekend waren geweest zou daar heel anders tegenaan gekeken worden. Maar de één mishandelt de ander dus ik denk dat je wel kunt stellen wie slachtoffer en wie dader is.

11 likes

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1715956506/vpro-onderzocht-huiselijk-geweld-door-theo-maassen

Heftig verhaal als dit klopt.

8 likes

ken is genomineerd voor een oscar maar barbie niet :sob::sob::sob:

13 likes

Hij is gewoon Ken
En het is toch wel passend bij de film dat Ken genomineerd is :sweat_smile:

17 likes

haha nee op zich eens maar vind het vooral heel ironisch

3 likes

Dat zie ik dus ook niet??? Maar ik vond dat sowieso echt een hele slappe speech die iedereen zo fantastisch vond oid.

Vond iedereen behalve Ryan supermatig

38 likes

Ik vond het echt een vreselijke film hahah maar misschien is dat een impopulaire mening😂

31 likes

als de schetenscene niet was geschrapt was ik het met je eens geweest. maar mario was wel leuker

1 like

Ik vond de film ook matig, maar vind het gekker dat Greta Gerwig niet genomineerd is dan Margot. Deze vrouw heeft echt iets sicks neergezet, of je de film nou leuk vond of niet.

30 likes

Femsplaining femism. Ik vond het er zo dik bovenop liggen dat het me irriteerde. Dat greta de film zo heeft kunnen maken en in beeld kunnen brengen is dan inderdaad wat mij betreft ook wel een nominatie waard

4 likes

Dat weet je als je naar een film van haar gaat. Vond het zo erg bij Little Women. Die film is door een feminist (voor haar tijd) geschreven, met een feministische hoofdpersonage en dan gaat die in die film uitleggen waarom ze zo feministisch is :sob:

4 likes

Maar misschien (weet niet hoe oud je bent natuurlijk) voor jonge mensen die weinig ‘ervaring’/kennis hebben met feminisme niet zo gek? Ik was er in mijn 20’er jaren ook niet zo mee bezig maar deze film had me misschien wel wat inzichten gegeven.

6 likes

Ow grappig, ik heb juist de indruk dat 20ers juist veel meer dit meekrijgen dan toen ik (18 jaar geleden :smiling_face_with_tear:) dat was. Toen was het echt een vies woord en nu volgens mij niet meer?

7 likes

Ik vond Barbie echt een kutfilm, halverwege, of eerder zelfs, de zaal uitgelopen.

8 likes