FF Boulevard #9

Moeten mensen dan nu gelijk alle dossiers open en bloot leggen om aan te tonen dat hun kind autistisch is voor de media? Als zij dat zegt over haar eigen kind dan zal het vast zo zijn. Ik vind het heel raar dat dit in twijfel getrokken word.

21 likes

In zijn eerste single na alles bedreigt hij Jamie tussen de regels door. Die man gaat nooit veranderen.

4 likes

Ik geloof ook wel dat ze het heeft gezegd, maar ik geloof ook dat ze dingen mss minder erg maakt om hem te ontzien.

4 likes

Je ziet ook vaak dat vrouwen welke in een gewelddadige relatie zitten of hebben gezeten het geweld wat hen is aangedaan vaak afzwakken/bagatelliseren. Dus dit is opzich een bekend fenomeen

3 likes

Ik heb een stukje op tiktok gezien. Hij heeft het daar over dat hij zn zoon lang niet heeft gezien. Volgens mij is hij daar in dubai omdat hij daar zou afkicken ofzo. En dan staat hij daar met coke oogjes zijn vader te bellen. En weet niet meer of dit in dat zelfde stukje werd gezegd. Maar die vader zei ook dat Jorik had gezegd dat als hij in nl was dat hij weer een pilletje zou nemen.

Plus waarom ik ook denk dat hij niet gaat veranderen. Het is al lang bekent zelfs voor jaimie dat hij gedrag problemen heeft door de relatie met zijn moeder. Hij heeft hier nooit therapie of iets voor gehad. Het blijft altijd een beetje zo van ja ik ben zo want mn moeder was slecht dus ik kan er niks aan doen.

6 likes

Zeker niet en ik zeg ook helemaal niet dat hij níet autistisch is, alleen de post waar ik op reageerde suggereerde dat hij laat was met praten (= autisme), maar dat betekent niet gelijk dat iemand autistisch is. Als professionals hebben geconstateerd dat hij autistisch is, dan is dat zo. Met mijn vraag probeerde ik meer aan te tonen dat autisme echt wel meer is dan alleen laat zijn met praten.

5 likes

Als je het allemaal zo erg voor dat kind vindt, zou het je sieren die geruchten hierboven weg te halen.

36 likes

En dan heb je Yvonne die partij trekt voor hem ipv jaimie. Simpel mens is het toch.
Tis gewoon heel sneu allemaal, allemaal beschadigde mensen… ga die docu niet kijken alleen al omdat dat jongetje er niet in hoort. Zo prive.

9 likes

Nee, je hoeft dan niet meteen autisme te hebben. Maar dat was wel de uitleg die volgde vanuit zijn moeder toen dat bekend werd.

Hoe dan ook een superschrijnende situatie voor het kind in dit geval.

5 likes

Ik vind dit trouwens echt een vuile act in die docu. Het is een volwassen man met prima resources die zijn abusieve moeder al op zijn zestiende de rug toekeerde. Prima dat zij ook mega fout is en je hele omgeving mee wil in dat narratief, maar op deze leeftijd is je eigen gedrag enkel jou toe te rekenen. Zielig voor je dat ze je eruit zette op de snelweg, maar je hebt een heel leven geleefd daarna en dat is niet haar schuld.

65 likes

Het valt me op dat er toch heel veel wordt geprobeerd Jaimie als een slechte moeder/partner neer te zetten, en dat veel mensen daar ook in meegaan. Ze steekt niet onder stoelen of banken dat ze van een feestje houdt, er graag een bepaalde levensstijl op nahoudt en veel belang hecht aan het opbouwen van een merk/carriere. Iets wat menig bekende vader, en zeker Lil Kleine, niet kwalijk genomen wordt. Maar Jaimie wel, want Jaimie is een vrouw en die horen nu eenmaal alleen nog maar met het moederschap bezig te zijn.

Ik vind het ook verschrikkelijk dat nu, op het moment dat ze eindelijk de moed had gevonden de geweldscyclus te doorbreken door het lekken van de video, het gaat over of haar hoofd nu wel of niet tussen de deur zat, en of Jaimie nu wel of niet heeft gezegd dat haar hoofd tussen de deur zat. Wat doet het ertoe?* Alsof het niet erg genoeg is dat hij haar aan haar haren(!) uit de auto sleurt en ledenmaten tussen de deur klemt. En wat dan met die keer dat ze bloedend en overstuur in een hotel lobby stond? En wat dan met alle verklaringen van vrienden en bekenden? Maar ja, Jaimie heeft hem natuurlijk kankerhond genoemd, en hele lelijke dingen gezegd, en in zijn gezicht gekrabd, en ze zat zelf ook aan de drugs, en ze bleef zelf bij hem. Als vrouw krijg je in deze wereld gewoon altijd de schuld.

*Buiten eventuele discussies rond juridische kwalificaties natuurlijk

157 likes

Nou idd, haar hoofd zat niet tussen de deur, alleen maar haar armen en benen :triangular_flag_on_post:

6 likes

Ja, en weet je wat ik ook zo typisch vind? Als een man iets naars heeft meegemaakt in zijn jeugd dan wordt dat zo vaak als reden/excuus aangedragen voor zijn gewelddadige gedrag. Maar als een vrouw iets soortgelijks overkomt, dan wordt het juist al reden aangedragen waarom ze beter zou moeten zijn/weten. Ik haat deze wereld echt om hoe het met vrouwen omgaat.

Ik heb trouwens ooit eens gelezen over een onderzoek naar waarom mannen vrouwen mishandelen. Dat mensen vaak denken dat dat wel zal komen doordat ze bijv. zelf mishandeld zijn. Maar de echte oorzaak (althans volgens dat onderzoek) is niet hun eigen mishandeling, het is hun beeld van vrouwen, hoe zij over vrouwen dénken. Dát was het verschil in de onderzoeksgroep van mannen die allen mishandeld waren in hun jeugd, maar waarvan een deel dus zelf ging mishandelen en een deel niet. Ik heb nu geen bron, maar als iemand deze graat wil, zeg het gerust, het moet ergens in mijn boekenkast staan.

Een ander onderwerp maar waar me dit ook aan doet denken. Die schietpartij in Weiteveen. Las daar dus ook weer een heel artikel over. En dan was het ook echt van: ‘ja ja die vent was wel heel kwaad en zo blabla, maaaaaaaaar die vrouw!! Nou kon ik ook wel heeeeeel erg zeiken hoor, wat een klager was dat’. ALSOF DAT ER TOE DOET. Moest daaraan denken door de post van @kali hierboven ergens over stopfemicidenu. Echt om woest van te worden. Nu is Weiteveen geen kwestie van femicide, maar er moet wel weer even benadrukt worden dat die vrouw maar een zeurderd was hoor! Vrouwen zijn gewoon niks waard en alles is onze schuld.

18 likes

En wel na de eerste klap weggaan he, want anders telt het niet. En niet je man verrot schelden als hij zich misdraagt he, anders telt het niet. En niet teruggaan he, anders telt het niet. En niet daarna wéér in een slechte relatie terecht komen he, want dan wil je het gewoon lekker allemaal zelf!

41 likes

Oh kom op zeg! Alsof we dat nog niet wisten. Een moeder gaat echt niet voor de lol dit aan de media vertellen.

14 likes

Het arme kind heeft helaas 2 beroerde ouders, het lijkt ondertussen eerder een wedstrijd welke ouder de meeste slechte invloed heeft gehad.

8 likes

ze bedoelt gewoon door heel nederland toch, lil kleine wordt als een soort onbegrepen lone wolf neergezet en zij als een aandachtszoekende golddigger

10 likes

Echt waaaaaaaarom krijgt deze man een podium in talkshows en die docu? Ik wil die docu niet zien maar las een stukje over dat hij bij Renze was en deze man heeft echt alles behalve spijt, hij lijkt het allemaal wel grappig te vinden. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat hij word uitgenodigd om die docu te promoten. Het zal vast lekker scoren voor de kijkcijfers maar ik had gehoopt dat we mishandeling iets minder snel vergeten als er gescoord kan worden met kijkcijfers.

30 likes

Je kunt toch ook gewoon wachten op een terugval bij hem? Gestopt met drugs maar niet met alcohol. Het lijkt ook alsof hij het allemaal wel gelooft en gewoon lekker door wil gaan met zn leventje (zag een tiktok video dat beide bv’s 30k schuld hebben?)

8 likes

Volgens mij vooral twee verslaafde ouders. Als Lil Kleine en Jaimie niet rijk of bekend waren geweest zou daar heel anders tegenaan gekeken worden. Maar de één mishandelt de ander dus ik denk dat je wel kunt stellen wie slachtoffer en wie dader is.

11 likes