FF Boulevard #9

Oh dat wist ik niet. Ga dat interview even opzoeken als ik het kan vinden.

3 likes

Wtf. En er nog een theatervoorstelling over schrijven ook :roll_eyes:

9 likes

wat walgelijk, gadverdamme.
hoop dat er niemand naar die voorstelling gaat

7 likes

Dit is wel een hele erge vorm van “how can I make this about me”

50 likes

Zij moet echt niet janke

33 likes

:money_mouth_face: :money_with_wings: :moneybag: :dollar: :credit_card: :heavy_dollar_sign:

11 likes

Over wie zou Soundos het hebben?
Tim den Besten, Theo Maassen en Arjen Lubach zitten allemaal bij de VPRO.

12 likes

Theo Maassen staat iig bekend om mishandelen van zijn partners. Dus mogelijk doelt ze op hem?

(En onze vriendin Yvonne heeft al heel vaak juice aangekondigd over Arjen Lubach, alleen komt dat nooit)

5 likes

Die man die door china reist

2 likes

Over van Nieuwkerk lijkt mij?

2 likes

Die zat bij BNNVARA en is daar nu ook al een tijdje weg. Ik denk dat dit over Theo Maassen gaat

5 likes

Theo volgt ze niet op insta, Arjen wel. En Theo kent ze natuurlijk ook goed als Comedytrain-collega.
Ze volgt Tim ook niet, maar die heeft toch wel al wat gevolgen van zijn vermeende daden ondervonden?

2 likes

Ohja dit doelt idd wel meer op Theo :face_with_monocle:. Hij heeft ook een extreem kort lontje. Kan me een verhaal herinneren van jaren terug dat hij een keer heel naar deed tegen een fotografe bij zijn show. Heb het even opgezocht: Maassen betaalt vernielde camera en meer / Villamedia

Die man lijkt al jaren een wandelend-grensoverschrijdend-gedrag-pleger.

5 likes

Ze maken mij de pis niet lauw
… 'T heeft tieten zit te zeiken drie keer raden ja een vrouw
… Ik hou van jonge meisjes want die zijn zo lekker nauw
… 'T kan heel even pijn doen als ik 'm naar binnen douw

Al het racisme en zijn opmerkingen naar Patricia Paay nog buiten beschouwing gelaten. Zo vervelend dat er nooit red flags zijn bij zulke mannen!

13 likes

Ik vind dit wel erg veel insinueren op basis van een privé artikel.

Ik zeg hiermee niet dat het niet klopt, maar het roddelblad van de Telegraaf vind ik geen bron op basis waarvan je iemand met zulke stelligheid kunt beschuldigen.

5 likes

Er zijn wel meer artikelen, heb er even random eentje bij gepakt.

DPG Media Privacy Gate (maar denk dat je dit alleen kan lezen als abonnee)

Nog ene keer edit: bovenstaande is een Volkskrant artikel maar mogelijk werkt het doorlinken niet. Maar is makkelijk te vinden via Google.

3 likes

Ik vind niet dat je zonder context een stukje uit een liedje van een comedian kan pakken en dat dan een rode vlag noemen.

13 likes

Klopt, maar de context is in dit geval 2 decennia aan wangedrag. Het is gewoon belachelijk dat deze man nu pas “tegen de lamp aan loopt”.

6 likes

Nee de context is niet zijn wangedrag, de context is zijn comedy.

5 likes

Dat geen namen noemen, wat ik echt ook wel begrijp, zorgt voor speculatie. Dat is gewoon niet handig.

3 likes