Ik vond zn muziek vroeger leuk maar hij is op een level blijven hangen. Vind het nu soieso niks meer.
Maar daar zijn toch ook niet echt algemene regels voor ofzo. Juridisch gezien ja, en die heeft hij ook gekregen. Daarbuiten is het toch aan ieder voor zichzelf om te bepalen of ze zo iemand nog willen supporten of niet
Oh ja sorry verkeerde woordkeuze inderdaad. Wat Chris haar heeft aangedaan. Het is haar niet âoverkomenâ.
haha mijn collega zei ooit âik snap echt niet dat mensen nog naar lil kleine luisterenâ om vervolgens een playlist van chris brown op te zetten (zat nog geen minuut tussen)
Ik was van de week aan het zappen en toen kwam er een film voorbij met Thijs Römer. Meteen verder gezapt. Vroeg me ook af waarom films met hem nog uitgezonden worden.
Omdat dat ĂŒberhaupt nog niet voor de rechter of iets dergelijks is geweest toch? Lijkt me dat iemand wel eerst een eerlijk proces moet hebben gehad.
Ik lees dat hij in juni voor de rechter moet komen.
Ik dacht dat dat al geweest was. Maar dan heb ik het mis!
Sowieso vind ik al uitgebrachte films toch weer net iets anders dan muziek. Muziek draait vaak echt om die ene persoon (ervan uitgaande dat het om een zanger of rapper gaat), terwijl in een film er vaak weet ik hoeveel acteurs meespelen.
En soms wel honderden mensen achter de schermen werken.
Er werken vaak ook veel mensen aan een nummer
Zeker, maar wel kleinere aantallen dan bij een film. En een nummer voelt voor mij toch meer persoonlijk verbonden aan een artiest dan een filmrol aan een acteur.
En wanneer de persoon in kwestie 1 van de hoofdrolspelers is?
Vind het wel gek dat de rest van de vieze mannen meteen gecancelled word. En bij thijs word er eerst gewacht hoe en wat en word het een beetje vergeten en naar de achtergrond geschoven.
Toch 2,5 jaar
Vraag me af hoeveel geld films binnenhalen tegenwoordig. Streamen levert niks op, dvds worden nauwelijks gekocht, filmrechten zullen ook meevallen met inkomsten en merch gaat volgens mij ook niet veel naar de acteur zelf
Worden jullie ook gespamd met pedro pascal? Mijn verkennen pagina op insta gaat gewoon nergens anders meer over
Ik vind het wel sneu voor haar, ze leek best gelukkig maar haar nieuwe leven waar ze niet per se met haar man hoefde samen te wonen. Haar zoon woont bij zijn vader en zij blijft toch alleen achter in Hamburg
Pedro mag mij altijd spammen.
Maar bij mij is het niet zo.
Volgens mij is er geen een dienst die winst maakt dus ben idd dan wel benieuwd naar de echte winst
@Kauai Een De Boertje met veel haar