FF Boulevard #9

Dit is een artikel van 14 jaar oud waarbij de aanklacht ook nog eens is ingetrokken. En ja hij heeft agressief gedrag vertoond.

Ik ben hier niet om het per se voor Theo Maassen op te nemen, maar wie zegt dat dit niet gaat over Arjen Lubach of Danny Ghosen bijvoorbeeld?

En ja Theo is behoorlijk lomp en vrouwonvriendelijk in zijn cabaretshows. Maar dat zegt in deze context niets in mijn ogen. Shockeren en tot in het extreme trekken zijn ook vormen van cabaret om mensen aan het denken te zetten.

4 likes

Ik probeerde die irritante chinese nerd te framen zodat ik m niet meer op tv zou hoeven zien, maar alleen @Oprah gelooft het :sob:

11 likes

Ooh ja krijg je dat weer :roll_eyes: alleen maar omdat iemand “comedian” is, betekent niet dat je zomaar zonder consequenties alles maar moet kunnen zeggen.

Deze tekst Ă­s onderdeel van zijn wangedrag, wat de context ook is.

10 likes

Ja hij moest ook overal in centraal AziĂ« (“de zijderoute”) zijn en Jelle BC was er ook en die was nog semi nuttig want veel mensen spreken daar nog wel Russisch maar Ruben was echt zo niet nodig, hij ging echt op zoek naar Chinezen zodat ie ff kon showen, had niks met inhoud te maken.

4 likes

Nou ja misschien denk ik te simpel hoor maar als je iemand camera kapot slaat in je show dan is dat toch idioot? Voor mij heb je dan een kort lontje. En als je dan recent nog je partner een gebroken neus slaat dan vind ik dat ook niet voor hem spreken.

Hierbij nog wat bronnen:

DPG Media Privacy Gate. (Oud maar gaat oa over vernieling van z’n eigen huis)

8 likes

Ja maar als je een camera kapotslaat betekent dat niet dat je automatisch je vrouwen mishandelt en andere vrouwen intimideert bij je werkgever.

Het kan best nog blijken dat het wel zo is, maar voor nu vind ik dat vrij simpel gedacht ja.

4 likes

Wat

12 likes

Wat?

2 likes

Hij slaat een camera kapot voor het oog van een volle zaal; hij mishandelt meerdere keren zijn partner, hij heeft z’n eigen huis vernielt, hij heeft als grapje een studente gevingerd op het podium die daar niet okĂ© mee was. Maar goed, laten we hem inderdaad nog het voordeel van de twijfel geven :crazy_face:

30 likes

Maak je een grap over Ruben of snap ik deze comment verkeerd. En als het een grap is, why?

2 likes

Omdat mensen namen zeiden zei ik ook gewoon een random naam, maar @Oprah dacht dus dat ik het meende.

2 likes

Enige wat hieraan klopt is dat hij een camera kapotgeslagen heeft.

Mishandeling is hij van beschuldigd en dus nog geen waarheid en dat vingeren is a 25 jaar geleden en was geen vingeren maar een hand in een broek (ook heel zeker niet ok, maar ik vind dat jij zaken anders en veel stelliger neerzet dan dat de feiten zijn).

En ik kan me voorstellen dat je het op basis van al deze zaken een vreselijke vent vindt, maar dan nog betekent dit niet dat hij degene is waar Soundos naar refereert. En nogmaals het gaat me helemaal niet om Maassen, maar ik vind het heel irritant als mensen al aan de hoogste boom worden gehangen terwijl er nog niets feitelijk is bewezen. Enkel het feit dat deze man een kort lontje en een agressieprobleem had en wellicht heeft zegt imo nog niets. Juist niet misschien, want dit is nu niet bepaald nieuws.

En verder besef ik dat dit het Boulevard topic is, maar linkjes naar de Privé pagina van de Telegraaf hier neerzetten kan iedereen.

10 likes

Is er over hem ook wat bekend qua wangedrag?

3 likes

Ruben is absoluut niet verdacht van iets, hij woont niet eens in Nederland laat staan dat hij heel Hilversum terroriseert.

Ik twijfelde tussen hem en Freek vonk want ik dacht duhh duidelijk dat zij het niet zijn. Maar goed; voor de duidelijkheid nee.

10 likes

Ja ik was er inmiddels ook achter, ik had nog niet alle posts gelezen toen ik dit postte. Had ik wel moeten doen. Wilde mijn post al gaan verwijderen haha.

3 likes

Freek heeft vandaag nog zonder toestemming een schorpioen gekust. Heb je t al

15 likes

Haha dit wordt de nieuwe halve kaassoufflé in de koelkast

5 likes

Ik heb Pierre Bokma ook een keer een nazi zien spelen, zullen we hem ook cancelen?

Sorry kan best dat Theo Maassen een zak is, maar dit slaat als een tang op een varken.

4 likes

Hahaha deze vergelijking slaat pas als een tang op een varken.

Een acteur die een personage speelt in een fictief of historisch verhaal is toch niet hetzelfde als een cabaretier die (autonoom) zijn eigen grappen schrijft en dan deze tekst bedenkt? Of het nou een een kern van waarheid bevat of gebaseerd op “humor” het is gewoon ongepast. Kaliber Johan Derksen die ongevraagd een kaars in iemands vagina stopt, of daar een grap over maakt. Niet Bokma in een film of toneelstuk?

Ik zeg trouwens niets over cancelen, maar beter leren we onszelf aan dat dergelijke onderwerpen niet onder humor vallen, ipv dergelijk ongepast gedrag te blijven vergoelijken.
Even los van of hij ĂŒberhaupt iets met de post van Soundos te maken heeft of niet.

20 likes

Ik vind dit zo grappig :joy::joy: en @Oprah “huh meen je dit???” :joy::joy:

3 likes