Nou ja, dat is op zich toch best logisch aangezien zij wel bekend is en hij niet
Het is totaal niet relevant. Het is een NPO directeur, dat zegt genoeg gezien de recente ontwikkelingen.
Wat vonden jullie van Jay z hier? Eens met zijn gedrag of niet? Ik vond het een beetje een Kanye actie, hoop dat Taylor hier niet te veel aandacht aan schenkt
20 berichten over waarom Taylor stom is in 1.2.3.
Hij heeft Taylor niet vermeld, dit gebeurde voor de uitreiking van AOTY-award. En hij blijft herhalen wat hij altijd zegt. Hij krijgt een podium om te vermelden wat hij wil, spreekt over hem en zijn familie en nog wordt er gezegd poor Taylor??
Taylor is oké en heeft meerdere keer bewezen dat ze het haar echt niet aantrekt. Niet na Kanye, niet na gelekte telefoontjes met kanye en Kim en zeker ook niet nu. Die zal zondag gewoon naast Jay Z in de loges naar de superbowl finale kijken.
Huh dit is echt op geen enkele manier vergelijkbaar met Kanye die het podium opgaat om te zeggen âjij had niet mogen winnenâ
Taylor Swift heeft hier toch ook helemaal niets mee te maken. Hij noemt dr niet eens. En ik ben helemaal voor mannen die hun vrouw supporten ook op een belangrijk moment voor hunzelf.
En ik vind zân haar zo echt heel tof.
Ik vond dat moment dat hij zag dat Blue zenuwachtig was en haar hand pakte heel erg lief.
Hartstikke goed dat hij het benoemt, en ook erg lief van hem als echtgenoot én artiest - hij heeft gewoon gelijk.
En al die mensen die zeuren dat ze al zoveel Grammyâs heeft en zo rijk is en dat dit echt ondankbaar overkomt, missen echt het hele punt wat Jay-Z probeert te maken.
Taylor redt zich wel. Denk ook niet dat dit een sneer was naar haar, maar meer naar de Grammyâs in het algemeen gedurende de jaren.
Sterk dat hij er wat van zegt maar vind het wel afdoen aan zn punt dat hij zegt dat andere nominees het niet verdienen, niet eens zozeer Taylor maar gewoon alle genomineerden. Het is niet alsof zij bepalen wie er wint.
Hahaha tering, dat hoofd lijkt er wel opgeplakt
Ja dit is echt niet zijn nek
Neck extensions gedaan in de sportschool.
Looool wie is dit
Dat is Jake Reese, herken je hem niet?
Hahaha ja dat weet ik maar zo duidelijk gefotoshopt
Ik zit heel hard na te denken over zijn echte naam
Het staat er!
Anders dacht ik dat dit een erg bewerkte Perez Hilton was
Hahaha wow oeps. Oog voor detail maar niet heus
Dat vind ik dus ook. Ze heeft ook vast vaak een Grammy gewonnen terwijl er andere goede genomineerden waren. Het kom zo ondankbaar over van Jay Z en het doet Beyonce niet goed. Stel je voor dat ze hem volgend jaar wint, dan denkt iedereen oh ja dat komt omdat ze boos werden.
Lol, ondankbaar. Ondankbaar voor wat precies? Dat zwarte artiesten al jaren opzij worden geschoven voor middelmatige witte artiesten?