Omdat het elke keer hetzelfde is. Of het zoals nu racisme is of bepaalde semi naïeve opmerkingen over het Israël-Palestina conflict. Maurice doet steeds hetzelfde, namelijk een bepaalde uitspraak droppen (veelal racistisch en/of controversieel) en vervolgens verbolgen reageren als mensen haar hierop aanspreken. Vaak eerst dat ze het allemaal niet begrijpt of dat het niet zo bedoeld is. Als daar dan weer reacties op komen speelt ze de pestkaart of de groepjeskaart. En dat heel veel mensen hetzelfde denken maar zich niet durven uitspreken.
Misschien ligt het aan mij, maar misschien moet je dan jezelf even goed in de spiegel aankijken wie hier nou gek is.
Of ze is een troll dat kan ook. Of als ik haar het voordeel van de twijfel geef op een hele rare manier naief, met een plaat voor haar kop en slecht tegen kritiek kunnen en slecht je eigen aandeel ergens in erkennen.
BTW iemand al gezien dat Theo Maassens vrouw, ex en zus een statement hebben gemaakt?
Kan hij nog steeds de lul zijn die Soundos bedoelde, maar ik wilde dit toch even kwijt.