Had ze beter dit kunnen posten:
bekend staan als een groot vervuiler is natuurlijk niet leuk
Had ze beter dit kunnen posten:
bekend staan als een groot vervuiler is natuurlijk niet leuk
Lol, ondankbaar. Ondankbaar voor wat precies? Dat zwarte artiesten al jaren opzij worden geschoven voor middelmatige witte artiesten?
Vind je dit ook niet een racistische opmerking van jezelf? Wat als iemand zou zeggen: Lol, ondankbaar. Ondankbaar voor wat precies? Dat witte artiesten al jaren opzij worden geschoven voor middelmatige zwarte artiesten?
Muziek blijft een kwestie van smaak. Je kan alles van Taylor zeggen maar haar muziek is immens populair. Ik neem aan dat je met middelmatige witte artiesten haar bedoelt op basis van je opmerking.
Een ding. Niet nu deze bullshit posten en dan straks weer boehoe jullie zijn gemeen de sfeer is verpest.
Jij mag mijn mening bullshit vinden, ik mag andermans mening bullshit vinden. Zolang we respectvol tegen elkaar praten is er niets aan de hand. Vind het wel weer toevallig dat precies hetzelfde clubje hierop reageert trouwens.
Ah ze doet een Elonnetje
Jezus wat tering dom dit
Nou dan ga ik het maar weer eens uitleggen want blijkbaar is dat nog steeds nodig.
Nee dit is niet racistisch want witte mensen zijn niet onderdrukt geweest door zwarte mensen. Als een goede witte artiest opzij zou gezet door een middelmatige zwarte artiest dan is dat hooguit oneerlijk maar heeft dat niks met racisme te maken.
Daarom vind ons clubje jouw mening bullshit omdat het nergens op slaat en ook een dom antwoord is op @Bunnyslippers post. En daar kan ik niet eens meer respectvol op reageren omdat je met die post gewoon mensen pijn doet.
Je bedoelt de mensen van kleur op dit forum die daadwerkelijk met racisme te maken hebben in hun dagelijks leven en zich dit misschien persoonlijk aantrekken?
Nee ik weet niet de kleur van de mensen op het forum. Ik bedoel dezelfde mensen die heel vaak naar op mijn reageren.
Als mensen heel vaak naar op je reageren, ligt dat hooooooogstwaarschijnlijk aan jezelf.
Omdat je altijd dezelfde racistische bullshit neerschrijft. ELKE KEER WEER!
Dit is echt onzin, hoe durf je mij voor een racist uit te maken.
Dat word er niet gezegd. Je maakt racistische opmerkingen. Doe daar wat mee.
If it walks like a dick…
Ik ben geen racist maar maak wel racistische opmerkingen? Dat snap ik niet.
In iedereen schuilt een racist. Dat zit zo in onze maatschappij geweven. Het ding is alleen blijf je jezelf onderwijzen over hoe je dingen anders kan zeggen of een bepaalde mening niet meer kan hebben. Of post je doodleuk op een forum dat jayz ondankbaar is omdat hij niet moet zeuren dat zijn vrouw door haar huidskleur geen prijs wint.
Als het het laatste is dan kan je daar opgewezen worden en er iets mee doen. Ipv je alleej te focussen op “jij noemt mij een racist” aka “ik ben heus geen slecht mens hopr wat jij nu zegt”
@Maurice misschien toch echt tijd om een keer te kijken naar wat dat clubje
je verteld. Want het is niet zonder reden dat er vaker mensen vallen over wat je zegt.
Je hebt geen serieuze interesse in deze discussie, maar voor mensen die dat wel hebben:
Beyoncé heeft 22 Grammy’s, 18 daarvan in specifieke genres (bv best hiphop song, best R&b song) en maar 4 algemene Grammy’s. Taylor heeft haar Grammy’s juist in de algemene (en meest prestigieuze) categorieën. Dat is opvallend. Veel zwarte artiesten worden enkel in categorieën genomineerd omdat die ‘traditioneel zwart zijn’, terwijl hun muziek daar helemaal niet aan voldoet. Is een beetje zoals in Nederland ze altijd alles qua ‘zwarte muziek’ urban noemen en daarmee klaar.
Wat is het bewijs dat Beyonce door haar huidskleur niet de grammy wint, ze heeft al zoveel grammy’s gewonnen. Dat nu iemand anders, die een heeeeeel goed album heeft, weer de grammy wint vind ik niet racistisch. Dat jij dat wel vindt is jouw conclusie, maar dat betekent niet dat het de waarheid is.