Alsjeblieft stop
Zelfs de artiesten tegen wie deze zwarte artiesten het afleggen (ik noem maar Kendrick Lamar - Macklemore & Beyonce - Adele) beamen dit keer op keer.
Sta je er voor open om dingen te leren ? Of wil je een punt maken nu. Want als dat het laatste is laat ik het hierbij
Het is inderdaad een bepaald clubje dat vaak over mij valt maar dat betekent nogmaals niet dat wat ze zeggen per se de waarheid is he. Er zijn namelijk heel veel mensen die het er niet mee eens zijn maar liever niets zeggen omdat ze niet net als ik het pispaaltje willen worden. Ik zal dus wat vaker nadenken over hoe het clubje hier over mij spreekt en wil het clubje dan aub ophouden met zich massaal te verzamelen als ik een keer iets post hier. Het is zooooo opvallend ook nu weer
Ik zou inderdaad ook volhouden dat het een clubje is, want het idee dat deze mensen jou individueel allemaal niet moeten omdat je consequent poep praat is een stuk vervelender. Je bent niet het pispaaltje van een groep, je praat gewoon structureel onzin en kan het niet hebben als mensen op vind ik nog best aardige manier proberen die onzin te weerleggen.
Dit ook. Want zwart en country gaan niet samen kennelijk.
Omdat ik ‘‘consequent poep praat’’? En maar blijven volhouden dat er geen pestsfeer bestaat hier hoor
Ik vind het heel ironisch hoe jij denkt dat er blijkbaar een bepaald groepje is dat jouw aanvalt zonder enige reden.
Maar dat je niet wilt begrijpen dat een vrouw vanwege haar huidskleur niet word gekozen voor bepaalde prijzen.
Beide worden buitengesloten maar voor jou is het allemaal veel erger want het andere is maar een mening.
Gelukkig heeft ‘mijn club’ goede muziek. Dan hoor je me in ieder geval niet huilen om deze discussie.
Ik zit niet in het clubje en ik kan bevestigen dat je racistische opmerkingen maakt.
Welke dan?
Als ik zie hoe vaak je dit al uitgelegd is, ga je het ook nooit snappen…
Ik ook niet, maar ik kan bevestigen dat ik tientallen DMs krijg van mensen die het met mij eens zijn!
Btw ik heb zeker wel vaker opmerkingen naar je gemaakt. Want ik vind je ook een trol. Maar buiten @Zemraluani die op een of andere manier ook altijd in een club word gegooit kan ik niemand anders bedenken. Ik heb bunny en daelyss nog nooit gemeen tegen jou zien doen. Uberhaubt twgen niemand en als t wel zo was dan was t verdient.
Oh, vervelend om te horen dat je mij een trol vindt. Ik vind jou namelijk een gezellige forumpersoon en dacht dat we wel leuke gesprekken hadden (zoals in het Gezond Leven topic), maar dat heb ik dus helemaal verkeerd ingeschat.
Grappigste aan deze hele discussie is dat dit ondertussen de band is tussen Taylor en Beyonce
Ik kan best leuke gesprekken hebben met mensen naast dat ik soms wat van ze vind.
In deze discussie vind ik het enorm jammer dat je er bepaalde dingen tussen uit vist en je niet richt op het echte probleem.
@Soy.peor legt het echt heel duidelijk uit hierboven. Racisme tegen witte mensen; not so much. Maarja, je mag ook niets meer zeggen, hè?
Edit: woorden aangepast
Alleen witte mensen zijn racistisch? Ben je nou echt serieus?
Oke valid point, ik pas mijn woorden even aan.