Wel echt kut dat de hele Grammy’s aftermath non stop gaat over een uit elkaar gerukte speech en niet over HET moment van de avond.
Tracy chapman’s optreden.
Ah ik kon dat niet zo goed plaatsen ik dacht dat hij bedoelde dat sommige niet in de categorie horen omdat er geen goeie categorie voor ze is. Omdat hij begon dat hiphop pas sinds will smith überhaupt een categorie is (en niet werd uitgezonden dus hij kwam niet).
Maar nu je het zo zegt bedoelde hij waarschijnlijker dat niet iedereen die genomineerd is dat zou moeten zijn. Alleen dat kan echt iedereen zijn en er zit zeker en vast wel eens een paar mensen tussen dat je denkt ja daar heeft iemand wel veel geld voor betaald ![]()
Ik heb vandaag zowat hetzelfde gesprek moeten voeren met een racistische collega over zwarte componisten in de klassieke muziek en de cultural appropriation van een aantal genres en stromingen in de klassieke muziek die lekker zijn gejat door witte componisten. Kreeg echt even een deja vu moment.
En ook hier, ze is alleen maar uitgenodigd omdat een witte man goed scoort met haar liedje.
Het lukt me niet eens om hier een complete video van te vinden ![]()
dit is het beste wat ik kon vinden. Denk dat de Grammys alles actief er af gooien want het optreden van Miley kon ik eerder vandaag ook niet vinden.
Staat honderd duizenden keren gedeeld op twitter.
The Grammy’s zelf geven nooit volledige videos uit. Geen idee waarom
Dat zal, ik heb geen idee wie die gozer is.
Vind het echt heerlijk om het publiek los te zien gaan.
@Frenky ah ja, daar kom ik niet meer haha.
Dan deze maar
Echt een prachtige vrouw en die stem is echt onveranderd na al die jaren. Eigenlijk jammer dat hij er doorheen zingt, al is het vast een aardige vent haha.
Ja geweldig, ik ben echt betoverd door hoe ze daar staat gewoon
Staat zelfs een heel stuk over in de Volkskrant ![]()
![]()
![]()
Dikke complimenten voor jullie geduld met elkaar en dank voor alle uitgebreide leerzame info hier vandaag. (Niet sarcastisch.)
Ja precies dit! Op vrijdagavond was 't bij ons thuis muziekavond en als ik mocht kiezen was het altijd Tracy!
Zo jammer van die man die ernaast staat.
Ja hoezo een duo ik wil hem doorspoelen waarom onderbreekt hij haar?
Ik vond zowel deze speech, als Tracy Chapman, als hoe Annie Lennox haar optreden afsloot alledrie belangrijke momenten.
Misschien wint JLO volgend jaar wel eentje met haar nieuw liedje of musical
Ik moest echt even goed kijken wie dat was rechtsboven…