FF Boulevard #9

Wauw, waarom zijn mensen zo (foto met bloed in toilet van Anouk)

10 likes

Chopping your peepee off doesn’t make you a woman but this will?

Hell yeah you’re cancelled bye bitch :wave::raising_hand_woman:

25 likes

Wtffffffffff

10 likes

Dit kan ze toch niet serieus menen?! The fuck.

11 likes

Wauw.

What in the fucking fuck…

6 likes

Wat een mafkees zeg

4 likes

Ok byeeee Anouk! Wat een kut-post.
Waarom hebben mensen zulke heftige emoties bij dit onderwerp? Wat kan Anouk het nou toch schelen dat iemand die ze niet kent van geslacht wil veranderen?

40 likes

Ik snap niet waarom je dit zomaar zonder reden zou plaatsen. Ik bedoel ik vind het fijn om te weten, want dan kan ik alle transfoben vermijden, maar waarom zou je dit doen?

11 likes

Ja ik snap dit ook nooit? Waarom voelen zoveel mensen de behoefte om over dit onderwerp te posten, als het henzelf niet aangaat?

10 likes

Ik zag het via Deen, die schrijft dat het is omdat haar tour nog niet is uitverkocht.

Deen

29 likes

Ze is sowieso nogal bijzonder in haar berichten de laatste tijd vind ik (zie elke keer op insta haar berichten op threads staan). Een soort quotes alsof ze een 16 jarig meisje op Tumblr is zeg maar :sweat_smile:

2 likes

Je zou maar als reguliere Anouk fan naar haar concert gaan en plotseling met een hele hoop transfoben in de zaal zitten. En de grootste staat op het podium. Ben je denk ik ook niet blij mee.

8 likes

wat een achterlijke post wie heeft ooit om haar mening gevraagd ook

8 likes

Hè, Anouk?! Ben echt teleurgesteld, had dit nooit van haar verwacht. Wow.

13 likes

Heb je zeker niet de story’s van Yvonne K gezien… ben geen fan van haar maar ze heeft vaak wel gelijk en heeft gister allemaal appgesprekken gedeeld van zijn vrouw met zijn minnares waarin ze toch echt iets anders beweert dan nu in haar statement

4 likes

Lijkt echt alsof ze gehackt is joh

Of ze heeft een delier (lievelingswoord van de week, dankjewel @Karl_Lagerfeld )

20 likes

Of ze is gewoon echt zo en laat haar ware aard nu zien

20 likes

nee gewoon fucking veel mensen zijn transfoob

25 likes

en @Vuile_bitch ja natuurlijk, ik vind het gewoon echt bizar dat iemand de behoefte voelt om dat op zo’n manier, zo, uit het niets, aan de wereld te verkondigen. Van alle choquerende dingen die je kunt doen voor publiciteit zoiets uitkiezen zie ik als waanzin. :woozy_face: Mja, wel goed om te weten, fuck you Anouk

8 likes