FF Boulevard #9

Zo ook mooi uitgelegd in deze video’s van Bailey Sarian

7 likes

Hahaha gelukkig want ik heb zojuist z’n hele speech gekeken en dat stukje over Beyoncé zeker 5 keer en zit nu in een rabbit hole over hoe zwarte artiesten gesnubbed worden bij de grammys :joy:

@Daelyss hoe kan Daddy lessons geen country zijn :sob::sob::sob: ik bedoel het is een country nummer en ook de Chicks doen mee. Maar ja Lil Nas X werd eerst ook niet gedraaid op country radio (ofzo ik weet de details even niet meer) en dat is ondanks conservatieve countrymannen echt een wereldhit geworden

7 likes

Ik heb dus dat filmpje inmiddels 6x gezien maar ik haal er niet uit hoor dat hij zegt dat andere genomineerden de Grammy niet verdienen of verdienden.

1 like

OK yikes.

Mijn punt had totaal niks met dankbaarheid te maken en als hij “boos” is dan staat hij daarin compleet in zijn recht, zie de uitleg die hier al een paar keer gegeven is of zijn eigen punten in de video die je zelf deelt(?!?). Ik denk alleen dat zn speech sterker was geweest als hij niet dat had gezegd over de andere genomineerde maar het bij de academy had gehouden.

@anon50301661 de eerste zin in de video, word nog een keer herhaald op 1:37 “some of you don’t belong in the category”.

Godverdomme alsof het haar taak is om jou te onderwijzen??

42 likes

Kut gesprek dit maar wel dankbaar dat ik nu Daddy’s Lessons ontdekt heb dankzij jullie, yeehaw.

11 likes

23 likes

Wel echt kut dat de hele Grammy’s aftermath non stop gaat over een uit elkaar gerukte speech en niet over HET moment van de avond.
Tracy chapman’s optreden.

26 likes

Ah ik kon dat niet zo goed plaatsen ik dacht dat hij bedoelde dat sommige niet in de categorie horen omdat er geen goeie categorie voor ze is. Omdat hij begon dat hiphop pas sinds will smith überhaupt een categorie is (en niet werd uitgezonden dus hij kwam niet).
Maar nu je het zo zegt bedoelde hij waarschijnlijker dat niet iedereen die genomineerd is dat zou moeten zijn. Alleen dat kan echt iedereen zijn en er zit zeker en vast wel eens een paar mensen tussen dat je denkt ja daar heeft iemand wel veel geld voor betaald :grimacing:

4 likes

Ik heb vandaag zowat hetzelfde gesprek moeten voeren met een racistische collega over zwarte componisten in de klassieke muziek en de cultural appropriation van een aantal genres en stromingen in de klassieke muziek die lekker zijn gejat door witte componisten. Kreeg echt even een deja vu moment.

6 likes

En ook hier, ze is alleen maar uitgenodigd omdat een witte man goed scoort met haar liedje.

21 likes

Het lukt me niet eens om hier een complete video van te vinden :cry:

5 likes

dit is het beste wat ik kon vinden. Denk dat de Grammys alles actief er af gooien want het optreden van Miley kon ik eerder vandaag ook niet vinden.

7 likes

Staat honderd duizenden keren gedeeld op twitter.
The Grammy’s zelf geven nooit volledige videos uit. Geen idee waarom

2 likes

Dat zal, ik heb geen idee wie die gozer is.

3 likes

Vind het echt heerlijk om het publiek los te zien gaan.

@Frenky ah ja, daar kom ik niet meer haha.

Dan deze maar

16 likes

https://x.com/DrAmandaSuper/status/1754899033921925360?s=20

Dit is het hele filmpje

23 likes

Echt een prachtige vrouw en die stem is echt onveranderd na al die jaren. Eigenlijk jammer dat hij er doorheen zingt, al is het vast een aardige vent haha.

17 likes

Ja geweldig, ik ben echt betoverd door hoe ze daar staat gewoon

9 likes

Staat zelfs een heel stuk over in de Volkskrant :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

6 likes