Dikke complimenten voor jullie geduld met elkaar en dank voor alle uitgebreide leerzame info hier vandaag. (Niet sarcastisch.)
Ja precies dit! Op vrijdagavond was 't bij ons thuis muziekavond en als ik mocht kiezen was het altijd Tracy!
Zo jammer van die man die ernaast staat.
Ja hoezo een duo ik wil hem doorspoelen waarom onderbreekt hij haar?
Ik vond zowel deze speech, als Tracy Chapman, als hoe Annie Lennox haar optreden afsloot alledrie belangrijke momenten.
Misschien wint JLO volgend jaar wel eentje met haar nieuw liedje of musical
Ik moest echt even goed kijken wie dat was rechtsboven…
Chopping your peepee off doesn’t make you a woman but this will?
Hell yeah you’re cancelled bye bitch
Wtffffffffff
Dit kan ze toch niet serieus menen?! The fuck.
Wauw.
What in the fucking fuck…
Wat een mafkees zeg
Ok byeeee Anouk! Wat een kut-post.
Waarom hebben mensen zulke heftige emoties bij dit onderwerp? Wat kan Anouk het nou toch schelen dat iemand die ze niet kent van geslacht wil veranderen?
Ik snap niet waarom je dit zomaar zonder reden zou plaatsen. Ik bedoel ik vind het fijn om te weten, want dan kan ik alle transfoben vermijden, maar waarom zou je dit doen?
Ja ik snap dit ook nooit? Waarom voelen zoveel mensen de behoefte om over dit onderwerp te posten, als het henzelf niet aangaat?
Ze is sowieso nogal bijzonder in haar berichten de laatste tijd vind ik (zie elke keer op insta haar berichten op threads staan). Een soort quotes alsof ze een 16 jarig meisje op Tumblr is zeg maar
Je zou maar als reguliere Anouk fan naar haar concert gaan en plotseling met een hele hoop transfoben in de zaal zitten. En de grootste staat op het podium. Ben je denk ik ook niet blij mee.