Is dat nieuw? Want in mijn beleving wordt dat al eeuwen gezegd.
Nee natuurlijk niet, maar in bepaalde gemeenschappen is de boodschap bijvoorbeeld ook 'naastenliefde, behalve voor homo’s
’
Er is uitsluiting voor sommige ‘groepen mensen’. In veel religieuze cirkels leven er beperkingen op wie je liefdevol zou mogen benaderen.
Hmm ik ben niet in de biblebelt, meer zuidelijker. Wat naar zeg dat het bij jullie zo gaat…echt erg voor mensen die dan niet in hun beeld passen ![]()
Echt waar?
Wordt dat echt zo letterlijk gezegd?
Ik ben onlangs bij een dienst geweest en daar werd heel duidelijk gemaakt dat enkel een relatie tussen man en vrouw bestaat en al het andere door hen niet werd erkend. Je komt hoe dan ook in de hel, je bent verdoemd. Mijn vrouw en ik hebben stevig hand in hand gezeten om een statement te maken.
We werden ook door een aantal mensen die dag compleet genegeerd (zij zijn aanhangers van die betreffende stroming binnen de pkn).
Wat een vervelende situatie voor jullie. Echt heel naar (understatement).
Onbegrijpelijk ook. Wat maakt het voor die mensen ook uit wat iemands geaardheid is? Waarom zou je je daar druk over maken of überhaupt een (negatieve) mening over hebben?
Beetje jammer om christenen op een hoop te gooien. Er zijn binnen het christendom zoveel stromingen en daardoor ook meningen.
Ik denk ook niet dat dit alleen maar een geloofs ding is. Mensen zijn gewoon kut. En er is nu eenmaal meer bekent over trans zijn enzo en daardoor hebben domme mensen er ineens een mening over want “Ik ken het niet dus het is gek!!”
En het verbaasd me ook niks dat Anouk dit post heb haar altijd al een kutwijf gevonden haha.
Ik ben ook niet verbaasd. Ze roept altijd wel controversiële dingen om maar reacties uit te lokken en lekker “one of the boys” te zijn. Echt een pick-me girl.
For everyone, behalve transmensen 🫶
Wtf
Ze roept ook echt van nu word ik zeker gecanceled!
Maar ondertussen blokkeerd ze iedereen met een andere mening hahaha
Je zou bijna denken dat ze gecanceld wil worden of iets, anders post je toch niet zoiets.
Nou ja ze heeft extreme podium angst dus misschien wil ze niet optreden ![]()
Ze geeft zichzelf nogal een podium met dit soort walgelijk gedrag.
Klopt. Maar dat is niet de podiumangst die ik bedoel.
omg ik haat deze houding zo erg altijd die ‘🫶🏻🫶🏻:smiling_face_with_three_hearts:
just love’ nadat ze de meest casual transfobe (in dit geval, ook vaak met islamofobie, racisme etc) dingen in de wereld heeft geslingerd en maar janken als mensen dan onaardig reageren
oh de emojis werken niet maar goed
Als je geen zin heb om te kijken naar een poep foto, klik dan niet op de link
thanks haha