FF Boulevard #9

wat een achterlijke post wie heeft ooit om haar mening gevraagd ook

8 likes

Hè, Anouk?! Ben echt teleurgesteld, had dit nooit van haar verwacht. Wow.

13 likes

Heb je zeker niet de story’s van Yvonne K gezien… ben geen fan van haar maar ze heeft vaak wel gelijk en heeft gister allemaal appgesprekken gedeeld van zijn vrouw met zijn minnares waarin ze toch echt iets anders beweert dan nu in haar statement

4 likes

Lijkt echt alsof ze gehackt is joh

Of ze heeft een delier (lievelingswoord van de week, dankjewel @Karl_Lagerfeld )

20 likes

Of ze is gewoon echt zo en laat haar ware aard nu zien

20 likes

nee gewoon fucking veel mensen zijn transfoob

25 likes

en @Vuile_bitch ja natuurlijk, ik vind het gewoon echt bizar dat iemand de behoefte voelt om dat op zo’n manier, zo, uit het niets, aan de wereld te verkondigen. Van alle choquerende dingen die je kunt doen voor publiciteit zoiets uitkiezen zie ik als waanzin. :woozy_face: Mja, wel goed om te weten, fuck you Anouk

8 likes

Ja, ook omdat de een van de eersten die zich openlijk uitsprak tegen zp dacht ik niet dat ze zo was. Weet niet waarom precies hoor. Maar blijkbaar onterecht.

3 likes

Helaas is intersectionaliteit voor heel veel mensen nog een onbekend begrip.

11 likes

Dat was toen nog niet aan de orde toen ik het schreef. Niet gezien nog en Yvonne K. volg ik principieel niet. Maar zal we eea aan de hand zijn dan.

Het bericht van Anouk vind ik ook wel bijzonder zeg.

2 likes

Ik vind die foto ook echt ranzig, waarom moeten we je ongesteldheidsbloed zien.

20 likes

Ja Soundos en Theo liggen elkaar niet. Ze deelde een interview in een Vlaams blad deze week.

En Anouk… tja, zij moet gewoon dr bek houden.

2 likes

:clap:t2::clap:t2:

Hier nog een voorbeeld van een zwarte artiest die prijzen misliep: https://www.reddit.com/r/MichaelJackson/s/GzBO6yumM8

:frowning:

2 likes

Je weet ook gewoon dat hier nu weer in allerlei programmas en online over gepraat gaat worden en dat iedereen aan het woord moet want tWee KaNteN en uiteindelijk gaat dit transfobie alleen maar normaliseren…

13 likes

Echt echt walgelijk
Anouk heeft sowieso al vaker haar ware aard laten zien. Ze steunde Kempi toen hij was opgepakt voor huiselijk geweld en heeft zich pas laten interviewen door Matthijs van Nieuwkerk. Zegt ook al wat vind ik (al gaat dit nog wel wat verder natuurlijk)

16 likes

Hoop oprecht dat mensen massaal hun Anouk kaartje op marktplaats zetten. Of liever nog, weggooien.

11 likes

Ik vind Anouk zo vaak een ‘not like other girls’ type. Ze doet vaak recalcitrant om maar uniek te zijn (tenminste zo komt het op mij over). Vervelend voor de fans van haar die zij nu gekwetst heeft. Want er zullen vast een aantal zijn die transgender zijn

18 likes

Nikkie reageert op de post van Anouk! :crown:

127 likes

Claudia de Breij had ook een mooie opmerking

Cabaretière Claudia de Breij laat ook van zich horen “Anouk, maak je geen zorgen hoor. Jij gaat om je post niet gecanceld worden, daarvoor ben je veel te geliefd. Een stuk geliefder dan transvrouwen. Zij kunnen nauwelijks gecanceld worden, want om gecanceld te worden moet je eerst omarmd zijn geweest en dat krijgen zij een stuk minder dan jij en ik. Daarom kun je ze ook gewoon supporten, of met rust laten.”

61 likes

Ik vond haar muziek al kut en nu voel ik me daar nog eens zoveel beter bij aangezien zijzelf extreem kut is dus. Gadverdamme man. Überhaupt dat je achter je kijkt in de pot en er een foto van maakt en dan met deze caption op socials deelt?! Dan ben je toch echt een imbeciel of niet

21 likes