not all heroes wear capes ![]()
Ik denk dat tolerantie en acceptatie (al voelt dit woord ook niet helemaal juist) vaak door elkaar worden gehaald. Ik zie beide bewegingen wel bij de gelovigen die ik ken (extremer of toleranter), maar ik maak zelden mee dat de èchte acceptatie van bijv. transgenders groeit.
Je had echt wel duidelijker mogen zeggen dat dit goor is. Bah
Een bosje bloemen en hartjesbonbons.
Jemig het is maar poep hoor
kijk je zelf nooit achterom?
Niet lang genoeg om dit zo duidelijk te kunnen zien blijkbaar ![]()
Ik heb de foto niet gezien, maar vind dit altijd zo een dooddoener. Je eigen stront is toch wat anders dan naar een drol van een ander kijken. ![]()
Zucht. Fijn dat jij er geen moeite mee hebt. Maar ik hoef niet iemand anders diens shit te zien.
Excuses
Er staat bij dat het geen frisse foto is en je hebt toch geklikt? Voor wat kom je dan zeuren😂
Los van dat het smerig is om een foto van je menstruatiebloed of je drol te posten vind ik Ravens post geweldig
Moest echt lachen om deze post, zo typisch Raven. Past echt bij hen om hiermee te komen.
Hoewel we liever helemaal niet willen dat we dit soort reacties moeten geven maar goed.
Haha ik wilde al vragen wat er stond omdat ik instagram stories niet kan openen. Neem aan dat er nog wel een tekst bij stond?
Ja er stond iets van we kakken allemaal maar bij sommige mensen komt er meer strond uit.
Country is wel echt helemaal hot opeens. Lana Del Rey komt ook al met een country album. Leuk!
Ja, zag al mensen al sinds de grammy’s #rodeo gebruiken ![]()
Ben benieuwd!
Iemand de half time van Usher gezien? Wat geweldig ![]()
![]()
echt elk nummer was een banger, en toen alicia kwam voor my boo kreeg mn 00s zelf helemaal kippenvel haha
wel echt lelijk dat confessions zo’n hit is geworden, moet toch kut blijven voor de betreffende dames om elke keer dat nr te horen
Ik ga ‘m voor vanavond bewaren zodat ik m lekker
kan streamen op groot scherm met goed geluid, nu al zin innnn.
De halve wereld denk ik? ![]()
Ik luister zijn oude hits nog heel vaak dus zelfs met één zin (o.a. Nice & Slow m’n faves) was ik al heeelemaal pleased haha. Het duurde maar 13 min maar het voelde bijna alsof ik een heel concert heb gezien! Heel leuk.