FF Boulevard #9

Ik las pedo pascal. Dacht nee he wat heeft hij gedaan.

21 likes

Ik heb echt geen idee wie hij verder is. Een vriend van me zei oooh die uit narcos. En dat game spel, ben ff de naam kwijt, last of us? Maar ik heb dat allebei niet gezien

3 likes

Deze is ook aanrader xx

23 likes

Ja die heb ik ook al 100 keer langs zien komen :hot_face: ik wil echt met hem

13 likes

Hij was zo sexy als Oberyn Martell :heart_eyes:
image

47 likes

Ik dacht dus altijd dat Oscar Isaac die jongen uit The Addams Family 2 was, die Wednesday ontmoet op summercamp en overal allergisch voor is. Blijkt het totaal iemand anders te zijn die ik dus wel weer ken uit de serie Numb3rs. :zipper_mouth_face:

2 likes

… Dat is ook iemand anders want volgens mij bedoel jij David Krumholtz (elf Bernard uit The Santa Claus)

5 likes

Maar dat is dus wél weer degene die Joel in de Addams Family speelt, en niet Oscar Isaac.

5 likes

Ahh, ik haal het indd door elkaar. Nee dan klopte het gewoon. Begrijpend lezen is blijkbaar nog weleens moeilijk xD

3 likes

Volgens mij is die medicatie nu ook heel schaars voor de diabetespatienten

7 likes

What happened to the good 'ol cocaine? Onderdrukt de honger en krijg je ook nog eens een lekker strak bekkie van

7 likes

Verneukt dat kraakbeen in je neus

2 likes

hahaha wat een geweldige quotes zitten hierin

“Somebody once told me I had a size-zero personality,

“I heard somebody say all the gays at CAA are on it and they’re all shitting their brains out,” Allison says.

7 likes

Een size zero persoonlijkheid klinkt echt fucking ongezellig zeg hahaha

12 likes

Zijn nog steeds vrij strenge criteria voor, maar in het Gooi zijn er wel van die shady privéklinieken waar je aan dat spul kan komen buiten de zorgverzekeraar om.

6 likes

Een vriendin van mij heeft er ook een voorraadje van en geeft het weg aan haar medewerkers die wel wat “pondjes mogen verliezen”. :weary:

Ongevraagd?

2 likes

Namen en rugnummers

Uiterlijk of gewicht heeft echt 0 relevantie voor wat die mensen doen. Toen ik zei dat ik dit helemaal niet normaal vind keek ze me met grote ogen aan en zei ze: “ufo, weet jij wel hoe ongezond overgewicht is?”
@Schaakmat Hoe ze het vertelde waren die mensen er niet zelf over begonnen nee. En zij is leidinggevende, dus de verhouding is sowieso scheef. Ze moeten ook buiten werktijd met haar gaan wandelen. Wel flink de pas erin anders zet het geen zoden aan de dijk natuurlijk. Ze doet dat allemaal uit naastenliefde en betrokkenheid.

Ja ik weet dat ik van die vriendschap af moet ben gewoon nog moed aan het verzamelen haha.

10 likes

Je naam veranderen, nieuw telefoonnummer aanvragen en verhuizen naar een hutje op de hei.
Nee ik ben niet goed in confrontaties.

6 likes