Ik heb toen ik wakker werd in bed op m’n telefoon gekeken en net nog eens op de tv.
@Sax, dat voelde ik ook. Alsof het een feestje was waar ik bijna zelf bij was.
Ik heb toen ik wakker werd in bed op m’n telefoon gekeken en net nog eens op de tv.
@Sax, dat voelde ik ook. Alsof het een feestje was waar ik bijna zelf bij was.
Ik wil tickets voor een show van Usher. Zo goed! En al die hits, heb deze ochtend al 4 keer gekeken.
Alicia Keys was wel vals, die openingsnoot
maar HER op die gitaar aaaarrgggh <3
Ook net gekeken! Vond het een beetje tammetjes beginnen maar erna echt heel cool ![]()
![]()
Dat album blijft wel echt m’n favoriet. Deze show had gemakkelijk nog een kwartier door kunnen gaan!
Ik vergat het woordje *al.
Ik oooooook. Usher live zien is echt nog op mijn Bucket list. Krijgt hij een Europe tour?
Ik vond het begin ook heeel tam met al die circus acts eromheen. doe rustagg.
Momenteel enkel USA en hij heeft extra data toegevoegd. Ik wil wel een tour in Europa, alleen aan een betere prijs dan de residency in Parijs.
Ah ja inderdaad die circus act vond ik niet zo goed passen bij de rest. En snel vergeten ook
Ik ben echt een beetje underwhelmed na al deze berichten. Was best ok, maar vond het niet zo heel bijzonder eigenlijk? Vond het vanaf het rolschaatsen wel beter worden, maar toen was het eigenlijk al bijna klaar ![]()
Wow, maar echt. Stond er eigenlijk nooit bij stil hoeveel hits hij wel niet heeft gehad, maar echt élk nummer is gewoon mijn jeugd in ‘the club’ 🥹
Voelt alweer zo lang geleden, ik luisterde het ook altijd op de disc man samen met een vriendin beide 1 oortje in.
Maar goed ik ben ook oud, ik vond laatst tussen mijn middelbare school spullen nog een telefoonboom
Ik heb eigenlijk wel hetzelfde 🫣
Dat begin met die circusacts vond ik echt niets; heel veel mensen die voor de camera heen renden, maar vrij nietszeggend en ook niet zo passend? Vond ook zijn dansjes tijdens het duet met Alicia, soms een beetje misplaatst. Vond Usher sowieso wel outstaged eigenlijk af en toe door zijn muzikale gasten?
Vanaf rolschaatsstukje wel vetter en sowieso héél knap dat je dat durft tijdens zo’n optreden😱
Moet wel zeggen dat hij echt amazing danst en die witte outfit was wel echt to die for.
Edit: maar ik was alto op mijn 16e, dus misschien mis ik ook gewoon de jeugdreferentie haha.
Begon al bijna te denken dat het aan mij lag, want ik heb precies hetzelfde. Vond het echt niet zo fantastisch als ik hier lees.
Ik beschouw mezelf niet als oud en die hadden wij ook haha. Dus wat dat betreft is er niets aan de hand!
Ik heb het net nog een keer terug gekeken, maar viel Usher zijn geluid steeds weg? Of zong hij sommige stukken niet?
Ik vond het tof gewoon omdat het Usher is, maar ik vond het ook wel rommelig.
Voor mij blijft nog steeds de beste half time Dr. Dre, Snoop, Eminem etc!
Kom maar door! Misschien krijgen wij dan ook eindelijk eens een echte rink in Nederland.
Omg Lil John! Ik ben weer helemaal 15, loved it!
Ben het wel eens met dat het niet heel spectaculair was hoor. Vond de show ( niet het geluid) van Rihanna veel spectaculairder ( en idd die van Eminem
/dr Dre) maar het is inderdaad meer gewoon het jeugd sentiment wat ik zo vet vond. En my god Usher blijft ook gewoon zo vampier achtig jong en soepel. En zijn nummers zijn voor mij gewoon instant good vibes door het bovengenoemde sentiment.
Naja. Het was meer het gevoel van ‘16 in da club met je Smirnoff ice en je blackberry en je grote bling bling hoops in je oren tof’ - dan ‘wow wat een show’.
Desalniettemin houd ik mij aanbevolen voor Usher in Nederland.
Het had van mij wel wat langer mogen duren! Die man heeft zoveel hits en ik miste sommige nummers zoals U remind me.
Ja, alsof hij zichzelf censureerde? Maar het waren geen scheldwoorden, wel apart.