Dit is ook heerlijk, Usher wanneer hij tijdens z’n concert Jessica Alba spot
Ja klopt, het waren gewoon normale woorden. Daarom was het zo vreemd dat hij ze niet zong.
Ik dacht huh hebben ze tegenwoordig geen telefoonboom meer? 🫠 duurde even
Heeft ze weer extra tijd om haar 25e film over een bruiloft op te nemen, busy queen ![]()
Hij beelde ze heel vaak uit, maar ik vond het ook raar (en jammer) ![]()
Maar was hij niet gewoon buiten adem door het dansen?
Zo nostalgisch, wat een mega hits heeft hij op z’n naam.
Vond de show zelf niet zo bijzonder.
Maar och, wat een heerlijke man is het toch. En, Alicia ![]()
Als er een euro tour komt ga ik zeker proberen kaartjes te krijgen.
Ik had eerder het idee dat het intentioneel was?
haha geen idee
Is er een reden dat iedereen altijd zo onaardig doet over J.Lo? Ze is uitzonderlijk muzikaal of zangtechnisch ontwikkelde zangeres, maar… ze heeft toch niemand iets misdaan?
Die man is inmiddels ook 45 hè. Geeft een show met kledingwissels, zingen en dansen. Ik werd al moe van het meedansen thuis.
oh wow, ik dacht dat het 1 of 2 liedjes zou zijn maar dit zijn haast alle liedjes die ze heeft
Haha alsof 45 zo stokoud is
Nee natuurlijk niet. Maar kan jij de dansroutines van 20 jaar geleden nog zonder moe te worden?
Nee, maar het is dan ook niet mijn werk en van hem wel. Dus van hem mag je dit wel verwachten.
Deze hele Usher discussie gaat nergens meer over
Dennis Schouten (van Roddelpraat) vertelt in biografie over zijn euthenasiewens. Ik vind het enorm heftig dat hij die wens heeft en tegelijkertijd heel krachtig en kwetsbaar dat hij erover vertelt.
Het is vooral zo illustratief voor dat je dus niet ziet hoe iemand zich van binnen voelt. Ik zag dit echt niet aankomen
Ik vond hem altijd een diep ongelukkige indruk maken. Hij is er ook altijd wel open over geweest. Ik vind zijn gevoelens zo triest maar helaas ook herkenbaar. Hoop echt dat er een manier voor hem komt waardoor hij de zon weer kan zien
Maar heeft hij zijn euthanasie vastgelegd? Want dat is een heel lang traject toch, iig wel heftig en idd zo dubbel. Maar die comments eronder “gewoon gaan sporten en blijf van drank en drugs af!” “Gezond eten”.