FF Boulevard #9

Wtf

4 likes

Ze roept ook echt van nu word ik zeker gecanceled!
Maar ondertussen blokkeerd ze iedereen met een andere mening hahaha

2 likes

Je zou bijna denken dat ze gecanceld wil worden of iets, anders post je toch niet zoiets.

4 likes

Nou ja ze heeft extreme podium angst dus misschien wil ze niet optreden :joy:

2 likes

Ze geeft zichzelf nogal een podium met dit soort walgelijk gedrag.

2 likes

Klopt. Maar dat is niet de podiumangst die ik bedoel.

5 likes

omg ik haat deze houding zo erg altijd die ‘🫶🏻🫶🏻:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: just love’ nadat ze de meest casual transfobe (in dit geval, ook vaak met islamofobie, racisme etc) dingen in de wereld heeft geslingerd en maar janken als mensen dan onaardig reageren

oh de emojis werken niet maar goed

9 likes

Als je geen zin heb om te kijken naar een poep foto, klik dan niet op de link

28 likes

thanks haha

6 likes

:pray: not all heroes wear capes :woman_superhero:

10 likes

Ik denk dat tolerantie en acceptatie (al voelt dit woord ook niet helemaal juist) vaak door elkaar worden gehaald. Ik zie beide bewegingen wel bij de gelovigen die ik ken (extremer of toleranter), maar ik maak zelden mee dat de èchte acceptatie van bijv. transgenders groeit.

3 likes

Je had echt wel duidelijker mogen zeggen dat dit goor is. Bah

4 likes

Een bosje bloemen en hartjesbonbons.

5 likes

Jemig het is maar poep hoor :joy: kijk je zelf nooit achterom?

3 likes

Niet lang genoeg om dit zo duidelijk te kunnen zien blijkbaar :sweat_smile:

3 likes

Ik heb de foto niet gezien, maar vind dit altijd zo een dooddoener. Je eigen stront is toch wat anders dan naar een drol van een ander kijken. :roll_eyes:

44 likes

Zucht. Fijn dat jij er geen moeite mee hebt. Maar ik hoef niet iemand anders diens shit te zien.

5 likes

Excuses

4 likes

Er staat bij dat het geen frisse foto is en je hebt toch geklikt? Voor wat kom je dan zeuren😂

9 likes

Los van dat het smerig is om een foto van je menstruatiebloed of je drol te posten vind ik Ravens post geweldig

14 likes