Moest echt lachen om deze post, zo typisch Raven. Past echt bij hen om hiermee te komen. Hoewel we liever helemaal niet willen dat we dit soort reacties moeten geven maar goed.
Haha ik wilde al vragen wat er stond omdat ik instagram stories niet kan openen. Neem aan dat er nog wel een tekst bij stond?
Ja er stond iets van we kakken allemaal maar bij sommige mensen komt er meer strond uit.
Beyonce komt met een country album❤️
Country is wel echt helemaal hot opeens. Lana Del Rey komt ook al met een country album. Leuk!
Ja, zag al mensen al sinds de grammy’s #rodeo gebruiken
Ben benieuwd!
Iemand de half time van Usher gezien? Wat geweldig
echt elk nummer was een banger, en toen alicia kwam voor my boo kreeg mn 00s zelf helemaal kippenvel haha
wel echt lelijk dat confessions zo’n hit is geworden, moet toch kut blijven voor de betreffende dames om elke keer dat nr te horen
Ik ga ‘m voor vanavond bewaren zodat ik m lekker
kan streamen op groot scherm met goed geluid, nu al zin innnn.
De halve wereld denk ik?
Ik luister zijn oude hits nog heel vaak dus zelfs met één zin (o.a. Nice & Slow m’n faves) was ik al heeelemaal pleased haha. Het duurde maar 13 min maar het voelde bijna alsof ik een heel concert heb gezien! Heel leuk.
Ik heb toen ik wakker werd in bed op m’n telefoon gekeken en net nog eens op de tv.
@Sax, dat voelde ik ook. Alsof het een feestje was waar ik bijna zelf bij was.
Ik wil tickets voor een show van Usher. Zo goed! En al die hits, heb deze ochtend al 4 keer gekeken.
Alicia Keys was wel vals, die openingsnoot maar HER op die gitaar aaaarrgggh <3
Ook net gekeken! Vond het een beetje tammetjes beginnen maar erna echt heel cool
Dat album blijft wel echt m’n favoriet. Deze show had gemakkelijk nog een kwartier door kunnen gaan!
Ik vergat het woordje *al.
Ik oooooook. Usher live zien is echt nog op mijn Bucket list. Krijgt hij een Europe tour?
Ik vond het begin ook heeel tam met al die circus acts eromheen. doe rustagg.
Momenteel enkel USA en hij heeft extra data toegevoegd. Ik wil wel een tour in Europa, alleen aan een betere prijs dan de residency in Parijs.
Ah ja inderdaad die circus act vond ik niet zo goed passen bij de rest. En snel vergeten ook
Ik ben echt een beetje underwhelmed na al deze berichten. Was best ok, maar vond het niet zo heel bijzonder eigenlijk? Vond het vanaf het rolschaatsen wel beter worden, maar toen was het eigenlijk al bijna klaar
Wow, maar echt. Stond er eigenlijk nooit bij stil hoeveel hits hij wel niet heeft gehad, maar echt élk nummer is gewoon mijn jeugd in ‘the club’ 🥹
Voelt alweer zo lang geleden, ik luisterde het ook altijd op de disc man samen met een vriendin beide 1 oortje in.
Maar goed ik ben ook oud, ik vond laatst tussen mijn middelbare school spullen nog een telefoonboom