FF Boulevard #9

Ik heb eigenlijk wel hetzelfde đŸ«Ł

Dat begin met die circusacts vond ik echt niets; heel veel mensen die voor de camera heen renden, maar vrij nietszeggend en ook niet zo passend? Vond ook zijn dansjes tijdens het duet met Alicia, soms een beetje misplaatst. Vond Usher sowieso wel outstaged eigenlijk af en toe door zijn muzikale gasten?

Vanaf rolschaatsstukje wel vetter en sowieso héél knap dat je dat durft tijdens zo’n optredenđŸ˜±
Moet wel zeggen dat hij echt amazing danst en die witte outfit was wel echt to die for.

Edit: maar ik was alto op mijn 16e, dus misschien mis ik ook gewoon de jeugdreferentie haha.

4 likes

Begon al bijna te denken dat het aan mij lag, want ik heb precies hetzelfde. Vond het echt niet zo fantastisch als ik hier lees.

8 likes

Ik beschouw mezelf niet als oud en die hadden wij ook haha. Dus wat dat betreft is er niets aan de hand!

2 likes

Ik heb het net nog een keer terug gekeken, maar viel Usher zijn geluid steeds weg? Of zong hij sommige stukken niet?

Ik vond het tof gewoon omdat het Usher is, maar ik vond het ook wel rommelig.

Voor mij blijft nog steeds de beste half time Dr. Dre, Snoop, Eminem etc!

14 likes

Prima!

9 likes

Kom maar door! Misschien krijgen wij dan ook eindelijk eens een echte rink in Nederland.

5 likes

Omg Lil John! Ik ben weer helemaal 15, loved it!

5 likes

Ben het wel eens met dat het niet heel spectaculair was hoor. Vond de show ( niet het geluid) van Rihanna veel spectaculairder ( en idd die van Eminem
/dr Dre) maar het is inderdaad meer gewoon het jeugd sentiment wat ik zo vet vond. En my god Usher blijft ook gewoon zo vampier achtig jong en soepel. En zijn nummers zijn voor mij gewoon instant good vibes door het bovengenoemde sentiment.

Naja. Het was meer het gevoel van ‘16 in da club met je Smirnoff ice en je blackberry en je grote bling bling hoops in je oren tof’ - dan ‘wow wat een show’.

Desalniettemin houd ik mij aanbevolen voor Usher in Nederland.

6 likes

Het had van mij wel wat langer mogen duren! Die man heeft zoveel hits en ik miste sommige nummers zoals U remind me.

6 likes

Ja, alsof hij zichzelf censureerde? Maar het waren geen scheldwoorden, wel apart.

1 like

Dit is ook heerlijk, Usher wanneer hij tijdens z’n concert Jessica Alba spot

https://youtube.com/shorts/nk7eHPuZlpk?si=7OEZIHoEMADqxDFN

12 likes

Ja klopt, het waren gewoon normale woorden. Daarom was het zo vreemd dat hij ze niet zong.

4 likes

Ik dacht huh hebben ze tegenwoordig geen telefoonboom meer? đŸ«  duurde even

5 likes

Heeft ze weer extra tijd om haar 25e film over een bruiloft op te nemen, busy queen :princess:

3 likes

Hij beelde ze heel vaak uit, maar ik vond het ook raar (en jammer) :rofl:

2 likes

Maar was hij niet gewoon buiten adem door het dansen?

6 likes

Zo nostalgisch, wat een mega hits heeft hij op z’n naam.
Vond de show zelf niet zo bijzonder.

Maar och, wat een heerlijke man is het toch. En, Alicia :smiling_face_with_three_hearts:
Als er een euro tour komt ga ik zeker proberen kaartjes te krijgen.

7 likes

Ik had eerder het idee dat het intentioneel was? :thinking: haha geen idee

4 likes

Is er een reden dat iedereen altijd zo onaardig doet over J.Lo? Ze is uitzonderlijk muzikaal of zangtechnisch ontwikkelde zangeres, maar
 ze heeft toch niemand iets misdaan?

2 likes

Dat gaat vaak over dat ze niet altijd zelf zingt, maar anderen ook geen credits geeft:

11 likes