Staat in het artikel van nu.nl!
Ja maar waar hebben zij dat dan vandaan? Hij zegt dat helemaal nergens. Hij zegt wel dat hij weigert in het trapgat te gaan hangen, maar daar kan je ook niet zomaar een conclusie uit halen. Misschien staat het in het boek.
Ja, in principe zou iedereen vanalles kunnen hebben. Hij kan op het moment ook verkouden zijn, maar daar over speculeren slaat net als jouw speculatie niet echt ergens op.
Ja dit, je hebt altijd zelf de keuze om eruit te stappen daar heb je geen verklaring voor nodig. Zegt ie ergens dat hij het via de officiele weg wil doen?
Je hebt natuurlijk ook veel verhalen nu rondom middel X en dat soort zaken. Formele euthanasie gebeurd bijna niet als psychisch lijden de motivatie is, maar er zijn wel andere levenseinde opties dan een (onverwachte) suĂŻcide.
Nee dat dus juist niet. Maar hier in de comments was daar wel een heel gesprek over. Daarom vroeg ik het ook
Scarlet is woordvoerder van 113. Niet zo random dus.
Vond het ook wel grappig om af te sluiten met die hijger
Volgens Halsema âsnurkgeluidenâ oke dan
Dennis zegt in zijn eigen insta post dat hij âover een paar jaar de regie in eigen handen gaat nemenâ, dat lees ik persoonlijk ook niet als euthanasie.
Vind het vooral heel triest, los van wat ik van hem persoonlijk vind. Zijn oude oppas reageert ook onder het boek over iets met de medicatie/diagnoses die hij van zijn moeder kreeg.
Ja die medicatie hebben hem toch wel echt lichamelijk aangetast, daardoor is hij toch zo depressief?
Zoals wat dan?
Ik heb voor de rest geen flauw idee. Maar aangezien hierboven iemand zei dat het wellicht Munchhausen was (ipv Munchausen by proxy), leek het me wel tekenend dat een dame in de reacties (die zegt zijn oppas te zijn geweest) de medicatie etc beaamt.
Ik denk dat het goed is dat 113 bestaat hoor maar ik word wel een beetje kriegel van die âiedereen kan gered worden christen vibiesâ. Mogen mensen over hun eigen leven beslissen alsjeblieft dankjewel
Is het al bijna 1 april?
Zo slordig, zie dat ze wel goed getagged is in de eerste story.
https://www.instagram.com/p/C3hQHeYNTe_/?igsh=MTZrY28xNms4OXpjNw==
ja hoor. Ze is wel echt wanhopig voor aandacht
Anouk is in gesprek geweest met een transgender vrouw en komt nu (zoals ik het lees) terug op haar story hiervoor. Vind het goed hoor dat ze er nu op terugkomt maar denk ook⊠hoe kortzichtig was die vorige story? Blijkbaar heeft ze zich er hiervoor verder nooit in verdiept. Toch een beetje dom om zo sterk je mening te verkondigen zonder er ooit Ăets over op te zoeken. Maar goed dat is wel vaker zo met mensen die dit soort meningen verkondigen.
Edit: of ben ik nu naief en is dit echt puur voor de aandacht
Ja, geloof er echt geen reet van. Echt aandachtszoekerij. Maar ja beter met dit bericht dan met haatzaaierij