Respect voor Milly dat ze in gesprek wilde.
Nou blijkbaar ben ik heel naĂŻef maar vind dit een goede stap van Anouk. Zouden meer mensen moeten doen met ongenuanceerde negatieve meningen over transgenders (of ongenuanceerde meningen in het algemeen ). Anouks eerdere post blijft verwerpelijk maar ze staat dus gelukkig wel open voor gesprek en past haar mening aan. Ze had ook op de anti-transgender tour kunnen blijven gaan, genoeg mensen in NL die er (helaas) ook zo over denken. Als we mensen die hun mening aanpassen niet geloven (of aandachtszoekers noemen), dan kan je het toch nooit meer goed doen? (En nee, ben geen Anouk-fan of zo)
Wat precies? In gesprek gaan met iemand waarvan je het bestaan niet erkend en vervolgens geen excuses maken maar wel een instapost?
Anouk had zichzelf ook kunnen educaten en verdiepen voordat ze zoân verwerpelijke post de wereld in slingert. Maar nee all good weer voor anouk
ik zie nergens iets over een excuses of een aangepaste mening of visie. Ik heb ĂŒberhaupt mijn twijfels of deze Milly bestaat dus ik geloof er vooralsnog weinig van.
Ze bestaat wel echt. Beetje jammer dat Anouk haar nu zo gebruikt voor haar eigen gewin.
Oke, hopelijk kijkt Milly er dan net zo positief op terug als Anouk.
Ik had trouwens ook een lerares op mijn middelbare school die hetzelfde traject doormaakte. Mijn tante had haar als leraar gehad en ik als lerares (en mentor). Vond ik echt knap, pubers kunnen daar natuurlijk vrij hard in zijn. En dan woonde ik in een Twents dorpje en hebben we het over zeker 20/30 jaar geleden.
Dit idd, geen excuus naar de hele groep vrouwen die ze met haar eerste post kwetste.
Ik zie het zelf een beetje zoals racisten een individu misbruiken om hun racisme te ontkennen (maar mijn buurman is zwart en daar ga ik wél goed mee hoor blabla), of homofoben hun homofobie goedpraten (nee want ik heb een collega die homo is, en ook niet zo extravagant blabla).
Anouk beledigt nog steeds een hele groep mensen, maar één individu die ze nu wel snapt.
Het is een stap, alleen imo nog niet voldoendeâŠ
En dan al die bnnâers die met reageren
Mevrouw Keijzer?
Edit: oh god nee, de moon sisters
ja echt een goede stap dat ze nog even laat zien dat ze niet close minded is en openstaat voor een gesprek met iemand die zichzelf daarmee potentieel in gevaar brengt maar vervolgens absoluut 0,0 berouw toont of haar woorden terugneemt
Nou ja laat ik het zo zeggen, ik vind dat ze een stap in de goede richting heeft gezet. Ze is er nog niet idd. Dat geen excuses is meer een semantische discussie, denk dat Anouk juist bedoelt dat ze excuses/damage control slap vindt en daarom met een actie (het gesprek aangaan met Millie) laat zien dat ze er nu anders over denkt. Zo interpreteer ik het iig (blijkbaar als enige hier )
Haar zoveelste krijs album is net uit, de verkoop zal wel tegenvallen, dusâŠ
Semantische?
Oeps ja
Maar nergens blijkt dus dat ze ook maar enig idee heeft wat ze aanricht met haar eerste post, hoe groot haar bereik is en hoeveel en hoe ver ze haat en kortzichtige gedachten verspreidt. Ze post zoiets walgelijks en maakt zich er daarna mega makkelijk vanaf met een soort halve âohja nee ik denk er toch anders overâ, waarin ze ook nog eens de de mensen die ze gekwetst heeft en hun reactie op haar eerste bericht te kakken zet (âdeze âtering tyfus terfâ âŠetcâ) ipv dat ze haar excuses aanbiedt. Echt ongelofelijk naar en achterlijk gedrag van haar.
Ik vind Anouk sowieso echt de meest overrated zangeres van NL, maar dat terzijde
Is het terzijde als het alles is wat je schrijft?
Oh ik bedoelde het meer als aanvullend op alles wat hierboven al werd gezegd over Anouk
Mensen die nu allemaal over Anouk vallen, heb je sinds 2019 iets van Harry Potter geconsumeerd?
- Ja
- Nee
0 stemmers