Ja die medicatie hebben hem toch wel echt lichamelijk aangetast, daardoor is hij toch zo depressief?
Zoals wat dan?
Ik heb voor de rest geen flauw idee. Maar aangezien hierboven iemand zei dat het wellicht Munchhausen was (ipv Munchausen by proxy), leek het me wel tekenend dat een dame in de reacties (die zegt zijn oppas te zijn geweest) de medicatie etc beaamt.
Ik denk dat het goed is dat 113 bestaat hoor maar ik word wel een beetje kriegel van die âiedereen kan gered worden christen vibiesâ. Mogen mensen over hun eigen leven beslissen alsjeblieft dankjewel
Is het al bijna 1 april?
Zo slordig, zie dat ze wel goed getagged is in de eerste story.
https://www.instagram.com/p/C3hQHeYNTe_/?igsh=MTZrY28xNms4OXpjNw==
ja hoor. Ze is wel echt wanhopig voor aandacht
Anouk is in gesprek geweest met een transgender vrouw en komt nu (zoals ik het lees) terug op haar story hiervoor. Vind het goed hoor dat ze er nu op terugkomt maar denk ook⊠hoe kortzichtig was die vorige story? Blijkbaar heeft ze zich er hiervoor verder nooit in verdiept. Toch een beetje dom om zo sterk je mening te verkondigen zonder er ooit Ăets over op te zoeken. Maar goed dat is wel vaker zo met mensen die dit soort meningen verkondigen.
Edit: of ben ik nu naief en is dit echt puur voor de aandacht
Ja, geloof er echt geen reet van. Echt aandachtszoekerij. Maar ja beter met dit bericht dan met haatzaaierij
Respect voor Milly dat ze in gesprek wilde.
Nou blijkbaar ben ik heel naĂŻef maar vind dit een goede stap van Anouk. Zouden meer mensen moeten doen met ongenuanceerde negatieve meningen over transgenders (of ongenuanceerde meningen in het algemeen ). Anouks eerdere post blijft verwerpelijk maar ze staat dus gelukkig wel open voor gesprek en past haar mening aan. Ze had ook op de anti-transgender tour kunnen blijven gaan, genoeg mensen in NL die er (helaas) ook zo over denken. Als we mensen die hun mening aanpassen niet geloven (of aandachtszoekers noemen), dan kan je het toch nooit meer goed doen? (En nee, ben geen Anouk-fan of zo)
Wat precies? In gesprek gaan met iemand waarvan je het bestaan niet erkend en vervolgens geen excuses maken maar wel een instapost?
Anouk had zichzelf ook kunnen educaten en verdiepen voordat ze zoân verwerpelijke post de wereld in slingert. Maar nee all good weer voor anouk
ik zie nergens iets over een excuses of een aangepaste mening of visie. Ik heb ĂŒberhaupt mijn twijfels of deze Milly bestaat dus ik geloof er vooralsnog weinig van.
Ze bestaat wel echt. Beetje jammer dat Anouk haar nu zo gebruikt voor haar eigen gewin.
Oke, hopelijk kijkt Milly er dan net zo positief op terug als Anouk.
Ik had trouwens ook een lerares op mijn middelbare school die hetzelfde traject doormaakte. Mijn tante had haar als leraar gehad en ik als lerares (en mentor). Vond ik echt knap, pubers kunnen daar natuurlijk vrij hard in zijn. En dan woonde ik in een Twents dorpje en hebben we het over zeker 20/30 jaar geleden.
Dit idd, geen excuus naar de hele groep vrouwen die ze met haar eerste post kwetste.
Ik zie het zelf een beetje zoals racisten een individu misbruiken om hun racisme te ontkennen (maar mijn buurman is zwart en daar ga ik wél goed mee hoor blabla), of homofoben hun homofobie goedpraten (nee want ik heb een collega die homo is, en ook niet zo extravagant blabla).
Anouk beledigt nog steeds een hele groep mensen, maar één individu die ze nu wel snapt.
Het is een stap, alleen imo nog niet voldoendeâŠ
Ja precies, en het laat ook zien dat je totaaal geen kennis/idee hebt van systemen van onderdrukking. Dat je dus niet als cisgender vrouw zoiets in de wereld kan gooien en daarna zeggen: âoh ja iemand heeft het me nu uitgelegd, alles is weer goed!!â en dan niet beseffen dat ze met dat statement heeft bijgedragen aan haat tegen de transcommunity (die al zoveel haat ontvangt!). Ik lees ook geen enkele accountability in haar nieuwe bericht van âmisschien sloeg het nergens om op dit te zeggenâ.
Kortom Anouk: fuck you
En dan al die bnnâers die met reageren