FF Boulevard #9

Oh ik bedoelde het meer als aanvullend op alles wat hierboven al werd gezegd over Anouk

3 likes

Mensen die nu allemaal over Anouk vallen, heb je sinds 2019 iets van Harry Potter geconsumeerd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

ik heb die reünie illegaal gekeken (vandaar de ja), verder alles bewust genegeerd. ik ben het helemaal eens met je punt maar dat heb ik al heel vaak gepost haha

7 likes

Ik geloof heel weinig van deze 100% uitslag. HP is hier echt buitensporig vaak genoemd de afgelopen jaren.

10 likes

Ik heb de reünie gekeken, erg van genoten.

Rowling is een terf, en Anouk is een laffe terf. Al praat ze met 100 transgenders.
Allebei die pokken wijven kunnen me rug op.

Gelukkig hebben in het geval van Rowling veel direct betrokkenen zich fel uitgesproken tegen haar bullshit.
Anouk is na een week al weer heilig verklaard door haar collega’s.

4 likes

nou jkr wordt ook genoeg verdedigd door anderen (helena bonham carter deed pijn), ik heb niet het idee dat zij er heel erg onder lijdt. ik vind het ook irritant dat zij dan uit de reünie en de hp studio’s wordt geschrapt vanwege haar mening alsof het geld niet alsnog linea recta haar zak in verdwijnt.

4 likes

Is altijd al vrij kut geweest.

als je je ooit hebt afgevraagd waarom Emma Thompson zo overtuigend was in Love Actually toen Snape vreemdging; dat heeft Emma irl meegemaakt toen HBC er met haar man vandoor ging (Emma en HBC waren vrienden)

11 likes

oh

dan heb ik haar gewoon geromantiseerd omdat ik een tim burton kind was :sob: (en die is ook kut)

10 likes

Nee we gaan het dus niet over Harry Potter hebben want dat is geschreven door een teringterf

2 likes

Oke Poirot dan! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Of Hamlet

4 likes

Precies dit, heb alleen de reünie illegaal gestreamd, maar verder echt niks meer. Tyfuswijf.
Ook dit weer :sob: :face_with_symbols_over_mouth: :roll_eyes:

6 likes

Wow wat heftig!

Ik heb idd geen hp gekeken oid, maar niet eens zo heel bewust bedenk ik nu. Wilde destijds toch nog de hogwarts game kopen voor de switch, maar uiteindelijk nooit gedaan want delay. Die gaat nu def van het wensenlijstje.

1 like

Sla je slag!

13 likes

Ja en er zijn al kaarten in de pre sale maar ik het niks gezien :smiling_face_with_tear:

6 likes

Serieus? Mocht iemand iets weten, deel de link please :pray:

4 likes

Ik krijg voor elke scheet van Usher een sms met linkjes voor random steden en nu niets voor Europa.

4 likes

Geconsumeerd in de zin van dingen die ik al heb, maar geef haar geen geld meer nee.

Heb ook best wat merch weggedaan die ik had omdat het geen joy meer sparkte. Misschien ook maar goed, komt toch een beetje eng dichtbij Disney adult gedrag.

9 likes

Ik heb een link vanuit Mojo voor Usher in Ziggo dome, 22/23/25 april 2025. Is voor de pre sale vandaag vanaf 20u, volgens mij meerdere keren te gebruiken.

Interesse? @Daelyss / @Bunnyslippers / @ZusjevanJoost of iemand anders, stuur me een pb.

1 like

Tnx! Luna heeft hem geplaatst in het concertentopic.

4 likes