FF Boulevard #9

Oh die volg ik niet, maar alleen maar fijn! Hopelijk komen jullie er doorheen.

3 likes

Je hebt BN’ers die passief agressief steken onder water uitdelen aan elkaar. En je hebt Connie Breukhoven die een hele post aan je wijdt en alle haatcomments liket hahahaha

21 likes

Hahaha ben naar aanleiding hiervan even gaan kijken. Eerste wat ik tegen kom :joy:

8 likes

Connie is echt zo’n super lieve tante die je precies verteld hoe ze over iemand denkt.

6 likes

Liefs Connie :kiss:

37 likes

„Ik reken op je begrip, lieve kus C”

Vakvrouw

14 likes

Had Gordon ook niet een keer live op televisie Connie haar privénummer gedeeld.

Ja dus

https://www.ad.nl/tv-en-radio/gordon-noemt-connie-s-telefoonnummer-op-tv~a2988f26/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

2 likes

Ja sorry maar je kan niet Gordon zeggen zonder deze te delen:

Als je m nog nooit geluisterd hebt pls do, hij gaat echt helemaal los op dit nummer.

25 likes

Heh zij wonen toch ook in hetzelfde gebouw? Lekker gezellig zon buur :joy::joy:

7 likes

Wat is dit??? omg

echt iets voor Gordon om zo’n kinderlied dramatisch te maken. how can i make this about me.

8 likes

wihihiiiihiiiiilllllll daaaahaaaaaaa! Hoor de wind waait, heeeeeeyheeeyeeeejeeeejjjj

wat erg hahahaha

14 likes

Als er ooit Sint de musical komt, kan deze vast op de soundtrack. Wat een hysterie haha

2 likes

Dankjewel voor het maken van mijn dag :grin:

8 likes

Blijft mijn favo nummer en jaarlijks draai ik m weer op standje stadiongeluid op mij werk.

6 likes

Hahahahaha dankjewel. Dit had ik niet willen missen. Love it

4 likes

Haha ja zo droog, komt er ineens ‘KARIN’ in beeld op die boot en daarna KARIN TERNEUZEN’.

2 likes

Ohh hou op!! Dit werd 2x per uur in de winkel gedraaid waar ik werk rond sinterklaas.

6 likes

De He.ma?

4 likes

Nee, gele supermarkt
 maar ze hebben inmiddels een eigen radiostation dus dit wordt niet meer gedraaid

Het was altijd 2x normaal 1x sint etc etc.

Na 3 dagen was je het zo zat :sweat_smile:

6 likes

Ik wist niet dat je hoger beroep kon intrekken

9 likes