FF Boulevard #9

Doet me een beetje hieraan denken. Echt niet ok.

4 likes

Wtf echt toxic. Hoop dat de werknemers allemaal spontaan ontslag nemen. Redt je ermee zeg! Wat een vrouw

9 likes

Moet je ff bij Jaap van Sander in z’n DM sliden.

Jaap Reesema??

5 likes

Ja die heeft dat gebruikt haha die is ook aardig afgevallen, z’n moeder (arts) vond het niet kunnen en hij schaamde zich naderhand ook, toen ie hoorde dat er tekorten door kwamen.

Bron: Zelfspodcast. :joy: Niet dat dit inside info is ofzo, haha.

4 likes

Zij was m’n collega, echt zo’n leuk en resoluut mens (en alle aniossen in rep en roer toen we erachter kwamen dat zij zn moeder is w o w )

18 likes

Oh ik wist niet dat hij voorheen wat dikker was, bizar wel dat dat soort middelen op die manier worden misbruikt

4 likes

Jammerlijk ook wel. Ik gebruik voor mijn diabetes ook een injectie die een tijd in de UK voor mensen met overgewicht werd voorgeschreven. Ik viel wel 20 kg af, maar moest meerdere keren per dag overgeven en na 3 jaar gebruik zijn die 20kg er weer asn. (Gelukkig doet dit middel voor mijn diabetes wel veel goeds)

2 likes

Onschuldig tot tegendeel bewezen is ofc, maar waaaaaaaarom zijn er zoveel verkrachtende voetballers. Ook precies toen z’n vrouw en kinderen op vakantie waren natuurlijk.

6 likes

Zendaya haar looks op de afgelopen awardshows. Echt best dressed en haar haar :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

26 likes

Vond alleen die witte prada outfit met die sterren meh, maar de rest allemaal :heart_eyes: :ok_hand:t3: :heart_eyes:

Zij en Law zijn echt zo’n match made in heaven

31 likes

Love al deze looks, maar die witte Prada sterrentop is toch echt gemaakt voor Yasmeen

Dat lichaam echt ongelofelijk

13 likes

Ik heb nu meerdere keren dat verschrikkelijke Katie Hopkins clipje waarin ze Sam Smith gewoon zonder schaamte de meest walgelijke en weerzinwekkende dingen noemt weer op mn FYP gehad, die vrouw is niet gewoon een hater waarvan je denkt ach
laat maar lullen. Ze is haatvol, verschrikkelijk gemeen en verachtelijk.
Kan wel janken om allll die comments die haar gewoon steunen. Dit is geen ‘freedom of speech’, dit is gewoon pure haatzaaierij.
Waar hebben deze mensen toch last van? Waarom zijn ze zo gemarteld door iemands anders keuzes die totaal geen impact hebben op hun eigen leven.
Volgens mij is “Handmaids tail” echt een soort natte droom voor veel mensen.

Ik twijfelde of ik t fragment moest delen maar doe het toch want voor degenen die niet weten hoe walgelijk sommige mensen kunnen zijn en hoeveel achterban ze hebben, hier is het:

7 likes

Maar soms moet je het horen om te geloven, in dit geval

We kunnen hier nu weer een hele discussie over gaan maken over het wel of niet delen en dat het dan daar 20 posts over gaat natuurlijk maar ik neem aan dat je begrijpt dat dat niet mijn bedoeling is.
Ik ben gewoon oprecht verdrietig, boos en zelfs een beetje bang hoeveel support dit mens (en veel van haar soortgenoten) krijgt. Doen alsof het er niet is helpt ook echt niet hoor

2 likes

Pffff zij is echt mijn ultieme woman crush gewoon :hot_face: Does she ever disappoint?

7 likes

Moet echt altijd aan deze post denken bij haar

82 likes

Omdat ze stuk voor stuk denken dat ze de centre of the universe zijn. Dat wordt ze immers ook van jongs af aan al verteld.

4 likes

Tot jij hier postte had ik echt nog nooit van deze persoon gehoord, dus je draagt toch wel bij aan het verspreiden van zo’n engerd

29 likes

Als het niet je bedoeling is hoeven we er niet over te discussiëren toch? Dan is vrij duidelijk wat je nu zou kunnen doen

7 likes

Same

5 likes