Zendaya haar looks op de afgelopen awardshows. Echt best dressed en haar haar
Vond alleen die witte prada outfit met die sterren meh, maar de rest allemaal
Zij en Law zijn echt zo’n match made in heaven
Love al deze looks, maar die witte Prada sterrentop is toch echt gemaakt voor Yasmeen
Dat lichaam echt ongelofelijk
Ik heb nu meerdere keren dat verschrikkelijke Katie Hopkins clipje waarin ze Sam Smith gewoon zonder schaamte de meest walgelijke en weerzinwekkende dingen noemt weer op mn FYP gehad, die vrouw is niet gewoon een hater waarvan je denkt ach…laat maar lullen. Ze is haatvol, verschrikkelijk gemeen en verachtelijk.
Kan wel janken om allll die comments die haar gewoon steunen. Dit is geen ‘freedom of speech’, dit is gewoon pure haatzaaierij.
Waar hebben deze mensen toch last van? Waarom zijn ze zo gemarteld door iemands anders keuzes die totaal geen impact hebben op hun eigen leven.
Volgens mij is “Handmaids tail” echt een soort natte droom voor veel mensen.
Ik twijfelde of ik t fragment moest delen maar doe het toch want voor degenen die niet weten hoe walgelijk sommige mensen kunnen zijn en hoeveel achterban ze hebben, hier is het:
Maar soms moet je het horen om te geloven, in dit geval…
We kunnen hier nu weer een hele discussie over gaan maken over het wel of niet delen en dat het dan daar 20 posts over gaat natuurlijk maar ik neem aan dat je begrijpt dat dat niet mijn bedoeling is.
Ik ben gewoon oprecht verdrietig, boos en zelfs een beetje bang hoeveel support dit mens (en veel van haar soortgenoten) krijgt. Doen alsof het er niet is helpt ook echt niet hoor…
Pffff zij is echt mijn ultieme woman crush gewoon Does she ever disappoint?
Omdat ze stuk voor stuk denken dat ze de centre of the universe zijn. Dat wordt ze immers ook van jongs af aan al verteld.
Tot jij hier postte had ik echt nog nooit van deze persoon gehoord, dus je draagt toch wel bij aan het verspreiden van zo’n engerd
Als het niet je bedoeling is hoeven we er niet over te discussiëren toch? Dan is vrij duidelijk wat je nu zou kunnen doen
Same
Zitten jullie ook zo op Hailey vs Selena tiktok?
En dan Justin die zijn tour annuleert, de timing…
Nee, maar ik dacht dat die twee helemaal geen hekel aan elkaar/ruzie met elkaar hebben, maar dat het internet heel erg doet alsof ze dat wel hebben. Of is er iets veranderd?
Vind het altijd zo stom als er bij celebs altijd meteen wordt gedaan alsof vrouwen de nieuwe partner van hun ex direct enorm haten. Zo vrouwonvriendelijk en zo Amerikaans
Hahahha ja ben er inmiddels bijna uit
@Falula Alles over Selena Gomez, Hailey Bieber & Kylie Jenner's 'ruzie'
Ik wilde hier net over komen posten. Heel TikTok is ineens anti-Hailey omdat zij (en Kylie Jenner) Selena zouden “pesten”. Wat volgens mij een beetje de druppel was, was toen Selena haar wenkbrauwen liet zien en zei dat ze te gelamineerd waren “an accident.” En toen postte Kylie Jenner niet veel later een foto van haar eigen ogen + wenkbrauwen met erbij: “this was an accident???” En kort daarna een screenshot van een FaceTime gesprek met Hailey waarop ze beiden hun wenkbrauwen in beeld hadden.
Haha Jezus wat kinderachtig als ik dit hier zo uittyp. Maar ja ik weet het niet. Ergens denk ik: zal vast toevallige timing zijn geweest, iedereen is oud en volwassen genoeg. Andere kant ben ik dan misschien naïef en zijn het wel echt meangirls
Nou ja, Hailey schijnt wel echt Selena obsessed te zijn. Dus zal me niks verbazen als het wel met opzet geplaatst is
Ja omg die tattoos en die enge filmpjes met Hailey in de achtergrond als psycho fangirl
Ze wordt ook al Hailey Goldberg genoemd lol
Ja die tattoo’s zijn echt next level
Ik vind al die filmpjes die mensen maken ook van brugklas niveau.
Ik vraag mij dus ook echt af waarom ik dit dan toch zo interessant vind. Ik vond het eerst echt zielig voor Hailey, maar ik moet zeggen dat ik echt veel tiktoks heb gezien die niet echt in haar voordeel werken. Niet dat het relevant is wat ik van haar vind met mijn €3 op de bankrekening en een studieschuld die zij lachend zou betalen, maar goed.
Er gaan bijvoorbeeld ook geruchten dat Kendall en Justin gedate hebben, en dan hebben ze een facetime gesprek met elkaar waarin kendall doodleuk best wel “innige” foto’s laat zien met Justin, als beste vriendin is dat wel een shitty iets om te doen en dat geeft wel een beetje mean girl af.
Er zijn ook heel veel tiktoks dat hailey vroeger een soort van obsessed was met justin en dat het een soort arranged marriage was.
tiktoks
Het wordt echt tijd dat ik weer aan het werk ga, ik heb echt tijd te veel…