Als je zelf hoger beroep instelt tegen een uitspraak, staat het je uiteraard vrij om dat weer in te trekken. Een hoger beroep van de tegenpartij kan je niet zelf intrekken.
Wow, één van de zoons van Janelle van Sister Wives is overleden (Robert/Garrison). Het lijkt om zelfmoord te gaan.
Vind het echt pijnlijk gezien de laatste seizoenen gewoon te zien was dat het Kody niet lukte om een normale band met al zijn kinderen te behouden en je zag dat vooral Garrison het daar zwaar mee had.
Ben ook benieuwd of het gevolgen gaat hebben voor de show, want het valt allemaal zo uit elkaar, en dat op tv.
Oh jeetje… wat verdrietig. Inderdaad, je zag duidelijk in het laatste seizoen de struggles van Garrison met het ontbreken/afwezig zijn van z’n vader. Ik vind dit wel heftig hoor, dat gaat een behoorlijk impact hebben op de gezinnen.
Echt zo verdrietig en bizar. Vooral omdat je hem vanaf een (grote) afstand hebt kunnen zien opgroeien en inderdaad de problemen die naar boven kwamen in de laatste seizoenen. Wat een verdriet.
Ik kan mij voorstellen dat Janelle nu al helemaal klaar is met alle opnames, maar ben bang dat zij financieel best wel vast zit
En Gabe heeft hem gevonden, ook zo verschrikkelijk
Ja echt vreselijk zielig. Hij ging ook al niet best door het hele gedoe met hun vader volgens mij. En dan je broer waar je het meest close mee bent zo vinden
Volgens mij hadden ze allebei geen contact meer met Kody. :(. Het is echt zo vreselijk. Hij leek zo lief en had ook twee katjes geadopteerd/gered. En al die broers en zussen ook en drie (ik tel Robyn niet zo mee) moeders die nu zo geraakt zijn.
Geen idee of het hier moet, maar past denk ik het beste. Ik hoorde gisteren voor het eerst over de roddel dat Michael Jackson, Elizabeth Taylor en Marlon Brando tijdens 9/11 een roadtrip maakten, omdat Michael door een Arabische prins was gewaarschuwd. Dus gingen ze vluchten uit New York en ging alles mis, omdat Brando bij elke fastfood restaurant wilde eten.
Ik kan nu dus sinds gisteren aan niks anders denken, omdat het me gewoon zo grappig lijkt. 3 legendes in een autootje naar Ohio. Ik hoop zo dat dit waar is en dat er ooit ooggetuigen dit op TikTok delen.
Ik baal ook dat de aflevering van Urban Myths nooit uit is gekomen. Maar ja, dan hadden ze sowieso een andere acteur moeten kiezen
Ik vind dit alleen zooo een vage combo. Liz en Michael waren natuurlijk hele goede vrienden maar Brando lijkt zo random
Hahaha stel je voor.
Maar ik heb ergens ooit gelezen dat MJ een afspraak had in een vd twin towers maar dat hij zich had verslapen omdat hij de hele nacht met zijn moeder had gebeld.
Hahaha is geloofwaardiger, maar minder spannend
Iedereen op tiktok was toen nog niet eens geboren.
Nou, nou er zitten ook bejaarden op tiktok
Ik
En zodra de bejaarden de app gevonden hebben kunnen we binnenkort wachten op een nieuwe app.
De kleren van de Oscars . De meeste mensen zien er echt top uit, zo lang geleden.
Ik vond wel veel zwart. Iig van wat ik op Insta zag
Mijn favoriete looks van de Oscars zelf en de Vanity Fair Afterparty. Niet veel zwart heeft het gemaakt tot mijn favorieten.
Zendaya is best dressed en kan nooit iets verkeerd dragen. Wat een vrouw! Alles klopt hier.
Anna Taylor Joy
Colman Domingo, heb overal gezocht naar een mooie foto maar hij begrijpt zeer goed welke snit hem het best past. Modern maar toch old school, prachtig met die juwelen. Hij droeg een nog mooiere outfit in een prachtig groene stof op een after party. Voor mij met Maharsala Ali, de best geklede man.
Ariana grande, de tint staat haar niet zo goed. Zeker nu ze gekozen heeft om terug als witte vrouw door het leven te gaan. Fuchsia had mooier geweest maar de jurk is mooi.

Kim Kardashian, zeer mooi. Leuke snit, haar en make up zijn simpel maar goed doordacht.
De bruine leren jurk van Marni, met haar haar.
Love de zwarte velvet jurk met die handschoenen.
Honorable mention Chrissy Teigen en John Legend. Was fan tot ik de naad van haar onderjurk zag
Het is toch zo haha, must be nice van etniciteit kunnen veranderen naargelang je wensen.