Trouwens ik vond Carey Mulligan er ook geweldig uit zien in Balenciaga
Was een reproductie van een vintage Balenciaga jurk
Maar ik houd van vintage glamour bij de Oscars
Trouwens ik vond Carey Mulligan er ook geweldig uit zien in Balenciaga
Was een reproductie van een vintage Balenciaga jurk
Maar ik houd van vintage glamour bij de Oscars
Ja ik moest lachen van deze sneer, want sad but true
Er is zelfs al eens eerder een jurk geïnspireerd door die japon naar de oscars gedragen!
Ik wist niet meer door wie maar dat was dus Miley Cyrus in 2009:
Deze is van Zuhair Murad. Die heeft volgens mij een hele collectie destijds gemaakt geïnspireerd op die jurk.
De originele komt uit 1949 dus moet je bedenken dat ontwerpers er nog steeds er door geïnspireerd raken
hahahahaha
Nog meer vintage vibes
Laverne Cox in vintage Mugler
En Mary Steenburgen in de outfit die ze ook in 1981 droeg
Oooh Laverne Cox:heart_eyes: prachtig zeg!!
Zo fijn dat haar borsten er ook gewoon uitzien als borsten. (Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen zonder iemand te beledigen, maar persoonlijk word ik steeds onzekerder over mijn ‘gewone mensen borsten die een beetje hangen’)
Ik weet niets van mode , dat zal deze comment ook wel duidelijk maken , maar die jurk van Kim Kardashian lijkt op een opgevouwen servet.
Spot on!
Stuur dit alsjeblieft in naar TMZ ofzo
Nikkie Plessen besprak gisteren in RTL Boulevard ook de Oscar outfits.
Maar ik kan er echt niet over uit hoe haar extensions eruit zien
Hahaha dit zei ik ook tegen mijn vriend. Ook toen ze op de bank zat zag je het zo goed, een totaal andere kleur.
Ik kan alleen nog maar ‘blabla chocoladevla’ denken als ik haar zie.
hahaha ik vind het zo ironisch dat zij die outfits gaat bespreken met de meest polderglamour look ooit en dan dat haar er nog bij. nou laten we even naar de expert nikkie luisteren!!!
Lekker voor dr
Ik las ergens dat Kate Beckinsale in het ziekenhuis ligt. Ik ging toen foto’s van haar bekijken maar ik schrok ervan hoe ze er tegenwoordig uitziet.
Ik vond haar altijd zo’n mooie vrouw was echt mijn crush maar nu ziet ze er ook zo gladgestreken uit
Ik moest echt mijn best doen om haar te herkennen op deze foto
Die tenen over die schoen