Ja ik ook! En idd @Riley
Idd. Als Nikkie zou zeggen dat mijn outfit lelijk is, zou ik er geen nacht van wakker liggen
ik zou het zien als compliment. het is zorgwekkender als zij het wel leuk vindt.
Ik dacht dat dit Judith Osborn is (kennen we zie nog, met die âgrappigeâ tshirts met missPoes etc in denk ik begin 2000.
Oh god ja.
Ja, ik vind het dus zo jammer dat je er nu van allerlei andere vrouwen in ziet ipv haarzelf.
Neeee wat vreselijk zondeâŚ
Ze is wel 50 he, dat maakt je gezicht ook wel anders even los van botox. De 50ers op mijn werk zien er echt niet zo uit
Ja natuurlijk maar dit is zĂł anders en glad gestreken dat je de vrouw niet meer herkend.
Ik vind haar nog steeds prachtig. Laat ze haar rimpels niet wegwerken, krijgt ze ook commentaar. Youâre damned if you do, youâre damned if you donât in Hollywood.
Ja dit valt me vaak op als ik op Reddit lees over Alexis Bledel (Rory Gilmore). Is gewoon een normale vrouw van 42 jaar en surprise ze heeft rimpels en ziet er niet meer hetzelfde uit als toen ze 18 was en Rory speelde. Maar dan lees ik altijd comments in de trant van: âwat zonde hèâ of âwat is er met haar gebeurdâ
Wat ik voorbij zag komen was vooral commentaar op haar haar hier. En ja eerlijk, over het algemeen zijn haren wel iets mooier gestyled bij de Oscars dan dit. Daardoor ziet ze er ook iets ouder uit vind ik
Ze is in een donker kamertje gestyled. Echt erg dit.
Oh sorry ik pakte gewoon de meest recente foto die ik van haar kon vinden hahahaha
Verder niet op outfit gelet of wat dan ook
Hahah ik heb Gilmore Girls twee jaar terug voor het eerst gezien, dus ik heb wel even een holy shit momentje. Geen idee dat ze al in de 40 was haha.
Wat betekent kaaaaaa in deze context?
Waarom moet ik gelijk aan Malou Holshuijsen denken�
(Geen idee of zij hieraan meedeed, maar ik vind haar echt het type om zoiets te doen.)
Edit: ik lees nu dat het daar vol was met influencers en mensen die planners uitbrengen enzo. Dit werpt weer een ander licht op de zaak.
We weten het nooit zeker, maar in haar podcast is ze altijd heel eerlijk. Ze zal er misschien wel iets over zeggen.
Wat flauw dan om haar naam te noemen?
Weet jij wie dit is
- Nee
- Ja
0 stemmers