Ik moest aan haar denken, dat is het enige wat ik zei. Degenen die haar podcast luisteren/luisterden weten vast wel waarom. Ze is zelf bepaalt niet vies van lelijk doen over anderen.
Haha dit is toch ook naar doen over anderen?
Ik denk dat het halve boekenbal aan die omschrijving van Lykele kan voldoen, is toch sowieso een hautain gebeuren
Ik vind hem zoân leuke man he
Sorry offtopic haha
Ik denk het niet hoor want hij volgt haar gewoon.
Haha, ik snap dit wel. Gestopt met haar podcast Tussen dertig en doodgaan luisteren terwijl ik Tatjana wel leuk vind. Die eigenpijperij en dat âstoereâ gelul over de grappen die zij en haar broers met elkaar en andere uithalen begonnen me zo tegen te staan. En die stem die ze opzet als ze advies geeft. Itâs a no from me!!
Thomas Berge en zn vriendin zijn uit elkaar. Hebben onlangs nog een baby gekregen. Schijnt vreemd te zijn gegaan
Heel benieuwd met welk cliché zijn management straks komt.
Demonen.
Hoe is hij 34 trouwens, op die foto lijkt 'ie wel 54
Deze wappie gelooft vast ook niet in zonnebrand
Ik wilde ook zeggen demonen in zn broek
Afgelopen donderdag was ik met mn ouders bij een ode aan Wim Sonnveld waar waylon ook aan mee deed. En toen zei notabene mn vader; wat was dat nou met hem⊠iets met demonen ofzo
Is Thomas wappie? Tim Douwsma (met wie ik hem altijd verwar) wel, maar dacht dat Thomas wel sympathiek was
Vreemdgaan terwijl je vrouw thuis met net geborene baby zit vind ik niet sympathiek.
Wow ja maar echt! Typisch, want in mijn beleving had hij juist altijd een babyface
Oh jazeker, één van de BN-ers uit het #ikdoenietmeermee filmpje.
Ze is nog geen drie maanden geleden bevallen van een dochtertje. Ging die bij zijn vorige baby momma ook al niet vreemd? Wat een goedkoop figuur. Komt ook alleen in het nieuws als hij weer eens een nieuwe vriendin/scharrel heeft.
Jazeker!
Ik ga zo stuk om die tiktoks over JLo waarin ze vergeleken wordt met Michael Scott
Reminds me when I was like 16 in the bronx running up and down the block
Crazy little girl
Mn fave. Ze woonde overigens niet in de south bronx, of een ander slecht gedeelte. Ze woonde in een gewone middenstandswijk en ging naar een privéschool voor meisjes.
Het is niet alsof ze tussen de junks en prostitués opgegroeid is.
Was dit niet juist een skit voor American idol? In scĂšne gezet
CHIEL berge