FF Boulevard #9

Chiel Ottink :stuck_out_tongue:

9 likes

hahah oh jee trap ik er zelf ook weer half in

4 likes

Nee, een docu toch?

2 likes

Ze heeft nu net een docu uitgebracht ja maar dit is heel oud. En vlg mij was dit een stukje waarin ze juist de spot dreef met deze verhalen, dus sarcastisch bedoeld

Het is niet zo dat deze man haar niet herkende en dat dit toevallig werd gefilmd dacht ik!

6 likes

American Idol!

3 likes

Haha ik was dinsdag en ik moest echt steeds aan zijn demonen denken, was steeds afgeleid :joy:

5 likes

Ok ik kom er nu pas achter dat het zijn ARTIESTENnaam is?! Hoe saai ben je als je een naam mag kiezen, werkelijk alles mogelijk is, en dan op fucking Thomas Berge uit komt?

42 likes

Volgens mij heb ik ooit gelezen dat hij een naam wilde die zowel in Nederland als Duitsland goed uit te spreken was :clown_face:

(Maar vraag me niet wat ik voor mijn examens heb moeten leren)

12 likes

Haha ik wist dus niet dat hij een wappie was, al verbaast het me niks. Een tijd geleden had ik in een bos in Friesland een zwangerschapsshoot. Kwamen een hele horde (denk wel zo’n 100 mensen) tegen in het bos, lopend in een stoet. Ving wat dingen op als “je innerlijke zelf vinden” en “blijf zelf denken”. Achteraan liep Tim Douwsma. Ik grapte “hey kijk een sekte met Tim Douwsma” tegen de mensen met wie ik was. Toen heb ik hem op Instagram opgezocht en kwam ik er achter dat hij wandelingen samen met Stef Bos organiseert :smiling_face_with_tear:

15 likes

Ik wilde zeggen dat hij echt vet jong was toen hij hiermee begon maar wss had hij het dus ook niet zelf verzonnen dus alsnog geen excuus :sweat_smile:

Stef Bos ook al wappie? Kan ik mij weinig bij voorstellen

5 likes

Absoluut! Aanhanger van vrouwen voor vrijheid etc etc :’) (Karin Bloemen stond daar ook al eens op het podium. Bij haar hoopte ik nog op een fout maar toen ik haar erover een dm stuurde vond ze dat je altijd de dialoog aan moet gaan)

1 like

Wat een ontzettend trieste man, om te janke

https://www.nu.nl/media/6306082/tom-egbers-wil-terugkeren-op-televisie-en-spant-kort-geding-aan-tegen-nos.html

Waarom denken mannen van die generatie dat ze er recht op hebben om op tv te verschijnen? Net als Matthijs. We willen je niet op tv, ga gewoon weg.

58 likes

Je mag ook wel kots emoji doen na Wes hoor; wat een teringleijer is dat.

4 likes

hahaha wat een belachelijk sample ook

net alsof ik een antwoord op de vraag “is de aarde plat” wil en dan alleen 4 flatearthers vraag en vervolgens concludeer “ja is plat”

28 likes

Goh we bellen een blik andere witte mannen met grote ego’s om ze hun mening te vragen over een witte man doet huilie kwestie. Verrassend antwoord zeg

15 likes

Als de NOS hem niet terugneemt is er vast een commerciële zender die hem een dik contract aanbiedt :wilted_flower:

3 likes

Ik heb dus ooit via mijn werk een cursus gevolgd waarbij er helden werden benoemd, een van die helden was Wesley Sneijder, de enige vrouw in rijtje was roodkapje :skull_and_crossbones:

9 likes

Lol

13 likes

Tbf de mensen die afvallen door Semaglutide (Ozempic of Rybelsius) doen dat voornamelijk omdat ze er misselijk van worden, het is geen wondermiddel. Ik zie op mijn werk best wat mensen die ondanks Ozempic zwaar blijven, zoveel mensen die door lichamelijke discomfort heen blijven eten.

3 likes