FF Boulevard #9

Kan zo een scene zijn uit 30 Rock haha

3 likes

dus eigenlijk is de ‘werking’ gewoon dat je niet meer wilt eten? (voor mensen die het gebruiken om af te vallen)

2 likes

Niet alleen natuurlijk, maar ja! Semaglutide zorgt ervoor dat je je verzadigd voelt. Daarbij zijn de meest voorkomende bijwerkingen misselijkheid en diarree (net als bij metformine, wat ook suikerziektemedicatie is die ook wordt voorgeschreven bij mensen met moeten afvallen).

5 likes

Ik gebruik al 10 jaar liraglutide voor mijn diabetes. Het eerste jaar viel ik 12 kilo af, maar ik moest letterlijk elke avond kotsen. Uiteindelijk verdween die bijwerking, kwam het gewicht er weer bij maar het werkt wel ontzettend goed voor mijn diabetes. Alleen jammer dat ze door de wereldwijde vraag naar Ozempic door fabrikanten is besloten de productie voor Victoza (wat ik dus gebruik) omlaag te gooien waardoor ik niet meer aan mijn medicatie komđŸ€·đŸ»â€â™€ïž. Ik weet rationeel dat het niet de schuld is van Ozempic gebruikers maar het maakt me zo verdrietig dat ik mijn levensreddende medicatie moeilijk kan krijgen zodat andere mensen lekker kunnen afvallen

27 likes

Ik werk in een apotheek en ik vind het iedere keer zo erg als we medicatie niet kunnen krijgen voor mensen. Er gaat ook echt onwijs veel tijd zitten in het zoeken naar alternatieven en contact opnemen met artsen etc. Maar het allerergste vind ik dat al die mensen dus weer aan een nieuw middel moeten wennen. Een middel dat soms ook gewoon minder goed werkt of veel bijwerkingen heeft.

30 likes

Wie

31 likes

Ik lees net dat Def Rhymz is overleden :cry:

Echt jong ook, met 53 jaar.

https://www.instagram.com/p/C46YU7_MSQy/?igsh=Z3g1MWx2b2d6Y3l3

10 likes

Dennis was een goede vriend van m’n broer. Hij kampte helaas al heel lang met gezondheidsproblemen. :cry:

8 likes

Ah echt jong idd :cry: Heb van het weekend nog op een feest gedanst op schudden van Def Rhymz

4 likes

Jeeuujjj die Enge Sid (van Rens Kroes) is in hoger beroep veroordeeld tot 4 jaar en ook meteen de cel in gegaan ivm vluchtgevaar.
Yes!
(Bron: Life of Yvonne :rofl:)

Edit; hij is niet veroordeeld. 4 jaar was de eis. Hij is wel meteen aangehouden

43 likes

Ik hoop echt dat hij die 4 jaar krijgt. Hoe heerlijk zou het zijn als hij in hoger beroep gewoon een verdubbeling krijgt van de originele straf.

50 likes

Wacht, ze is nog steeds samen met die verkrachter?!

Hoe dan? Heb je dan geen enkele eigenwaarde?

24 likes

Ik hoorde een tijdje terug de term “Appelleren is riskeren”
Hoop echt dat deze clown inderdaad een hogere celstraf krijgt dan aanvankelijk was geëist en verder eens met @Zemraluani

12 likes

is een bijwerking van geen zonnebrand gebruiken

32 likes

Ik hoorde net op RTL Boulevard dat Rens het allemaal zo sensatiegericht vindt en dat ze wil focussen op hun privésituatie

:clown_face:

4 likes

Die hele familie Kroes is toch gek :clown_face:

27 likes

In 2016 heeft hij die vrouw verkracht
In 2018 ging Rens met hem trouwen omdat hij mogelijk anders terug moest naar land van herkomst
In 2019 werd hij veroordeeld en tot nu loopt het hoger beroep nog

Afschuwelijk voor het slachtoffer ook allemaal dit

4 likes

Rens kroes eet modder, dat zegt genoeg

7 likes

bron?

3 likes

Google maar, was een van haar superfood adviezen ooit

1 like