FF Boulevard #9

Ja en Rens schijnt al 16 jaar samen te zijn met deze man. Ten tijden van de verkrachting waren ze dus ook al samen

3 likes

haha oh man, ik dacht dat dit een grap was vandaar m’n stomme “bron?” maar nee het is echt.
voor de geinteresseerde: linkje

5 likes

Veroordeeld tot 4 jaar. Er staat in de tekst niks over een scheiding, zouden ze nog getrouwd zijn :flushed:

Volgens mij zijn ze nog gewoon getrouwd ja

5 likes

Pff eindelijk, hopelijk, gerechtigheid. Ik dacht overigens dat ze in New York woonde maar toch in NL?

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar op TikTok zag ik de afgelopen veel voorbij komen over de docu ‘Quiet on set’, over misbruik en andere misstanden bij Nickelodeon. Het staat sinds vandaag ook op HBO Max, misschien een tip. Van veel van de grappen die ze daar laten zien had ik als kind echt de dubbelzinnigheid niet door

8 likes

Wat is dat toch dat mensen denken dat een lichaam diep gereinigd moet worden? Net zoals detox kuren. Het lichaam reinigt zichzelf.

11 likes

Echt handig dat je lichaam daar bepaalde organen voor heeft he

15 likes

ja ik had het ook ergens gepost en toen is het verplaatst naar het documentairetopic! echt zo bizar, al die rare dubbelzinnige grappen. en daardoor kwam ik op tiktok in een soort rabbit hole en daar zag ik dat amanda bynes vroeger een twitter account had onder een neppe naam, maar ze postte foto’s van haar die verder nergens te vinden waren. dus de kans dat zij het wel echt was is groot. en zij postte ook echt de meest bizarre dingen

tw kindermisbruik

oa dat ze een abortus had toen ze 13 was omdat haar baas (dus mogelijk dan schneider) haar zwanger had gemaakt.

5 likes

Wat ook belachelijk is, is dat Dan Schneider een gescript interview op zijn YouTube heeft gepost. De interviewer (een Nickelodeon acteur) noemt zijn acties “not cool”. NOT COOL!?!?!

En aanrader: https://youtube.com/@eatpredators?si=xwx6yviZlDun9A-X

4 likes

Nickelodeon is echt ziek, heb een hele tijd terug ook een docu gezien over bijv. die Dan en een serie waar Ariana Grande in zat. Blijkbaar was er een hele voetenfetish-achtig iets gaande wat ook in verschillende series terugkwam steeds :face_vomiting:

Hierzo een voorbeeld ; https://youtu.be/Vl0OuXw_mTM?si=9LR5JpS11i3VfTTn

7 likes

Ja dit zit ook in de documentaire! Zowel die rare scènes met Ariana als die voetfetish

7 likes

Vergeet de aardappel niet :smiling_face_with_tear:

4 likes

Wtffff :persevere::persevere::persevere::persevere:

4 likes

Wow dit is ziek zeg!

3 likes

ja in de docu waren er ook tientallen zulke voorbeelden! maar ik kan me echt niet voorstellen wat daar allemaal nog meer gebeurt. er zijn 2 ‘bewezen’ pedo’s en dan schneider is ook een creep maar waarschijnlijk is dat pas de top van de ijsberg

4 likes

Ik snap oprecht niet dat iemand dit had goedgekeurd bij Nickelodeon? En dan nog met dat water ondersteboven op bed?

Vreselijk voor die kids toen.

2 likes

https://www.nu.nl/media/6306553/tom-egbers-weer-aan-de-slag-bij-nos-maar-mag-geen-ek-voetbal-presenteren.html

Dat de presentator de pensioengerechtigde leeftijd heeft bereikt, weerhield hem er niet van zijn zaak door te zetten. Egbers wil per se op “een waardige manier” bij de NOS afsluiten, de plek waar hij al veertig jaar werkt.

Pffft :roll_eyes:

4 likes

Volgens mij was hij heel invloedrijk binnen Nickelodeon.

6 likes

Bijna alsof hij zelf iets had kunnen doen om deze situatie te voorkomen…

10 likes