Inderdaad. Ik heb dit dan ook liever niet op dit forum @Hejira want ik wil als admin niet bijdragen aan dit soort haatzaaierij.
Zitten jullie ook zo op Hailey vs Selena tiktok?
En dan Justin die zijn tour annuleert, de timing…
Nee, maar ik dacht dat die twee helemaal geen hekel aan elkaar/ruzie met elkaar hebben, maar dat het internet heel erg doet alsof ze dat wel hebben. Of is er iets veranderd?
Vind het altijd zo stom als er bij celebs altijd meteen wordt gedaan alsof vrouwen de nieuwe partner van hun ex direct enorm haten. Zo vrouwonvriendelijk en zo Amerikaans
Hahahha ja ben er inmiddels bijna uit
@Falula Alles over Selena Gomez, Hailey Bieber & Kylie Jenner's 'ruzie'
Ik wilde hier net over komen posten. Heel TikTok is ineens anti-Hailey omdat zij (en Kylie Jenner) Selena zouden “pesten”. Wat volgens mij een beetje de druppel was, was toen Selena haar wenkbrauwen liet zien en zei dat ze te gelamineerd waren “an accident.” En toen postte Kylie Jenner niet veel later een foto van haar eigen ogen + wenkbrauwen met erbij: “this was an accident???” En kort daarna een screenshot van een FaceTime gesprek met Hailey waarop ze beiden hun wenkbrauwen in beeld hadden.
Haha Jezus wat kinderachtig als ik dit hier zo uittyp. Maar ja ik weet het niet. Ergens denk ik: zal vast toevallige timing zijn geweest, iedereen is oud en volwassen genoeg. Andere kant ben ik dan misschien naïef en zijn het wel echt meangirls
Nou ja, Hailey schijnt wel echt Selena obsessed te zijn. Dus zal me niks verbazen als het wel met opzet geplaatst is
Ja omg die tattoos en die enge filmpjes met Hailey in de achtergrond als psycho fangirl
Ze wordt ook al Hailey Goldberg genoemd lol
Ja die tattoo’s zijn echt next level
Ik vind al die filmpjes die mensen maken ook van brugklas niveau.
Ik vraag mij dus ook echt af waarom ik dit dan toch zo interessant vind. Ik vond het eerst echt zielig voor Hailey, maar ik moet zeggen dat ik echt veel tiktoks heb gezien die niet echt in haar voordeel werken. Niet dat het relevant is wat ik van haar vind met mijn €3 op de bankrekening en een studieschuld die zij lachend zou betalen, maar goed.
Er gaan bijvoorbeeld ook geruchten dat Kendall en Justin gedate hebben, en dan hebben ze een facetime gesprek met elkaar waarin kendall doodleuk best wel “innige” foto’s laat zien met Justin, als beste vriendin is dat wel een shitty iets om te doen en dat geeft wel een beetje mean girl af.
Er zijn ook heel veel tiktoks dat hailey vroeger een soort van obsessed was met justin en dat het een soort arranged marriage was.
tiktoks
Het wordt echt tijd dat ik weer aan het werk ga, ik heb echt tijd te veel…
Ja ik ben ook eens in een Reddit rabbit hole beland over die eerdere situatie van hun allemaal, door iemand die allerlei instagram, Twitter Snapchat dingen erbij had gezocht en dood geanalyseerd
Haha wtf
Echt absurd
Voor de liefhebbers:
Hier nog een 4delige deep dive
*""Maar waar bemoei ik me mee?”
Dat is inderdaad een relevante vraag. Niet alleen omdat Eva en haar partner Dexter werkelijk de enigen zijn die hierover gaan, maar ook omdat Maarten er volledig aan voorbij lijkt te gaan dat je een baby niet op bestelling krijgt."*
You go Media courant
Wat walgelijk, waar bemoeien mensen zich mee.
Nou idd! Zodra de woorden ‘ik ben zwanger’ je mond uit rollen mag iedereen kennelijk ineens van alles van je vinden en over je vragen. Hoe zo?
Echt een bizar verhaal zeg. Plaatst Euphoria ook wel in een ander daglicht (of ja, er waren al geruchten dat het daar achter de schermen sowieso niet lekker verliep dus echt verbaasd ben ik niet).
Ook dit: de (vrouwelijke) regisseur is weggegaan en the weeknds reactie is:
There was little explanation for the shakeup, except for reports that Tesfaye, who is co-creator, felt the show was heading too much into a “female perspective.”
En bronnen die zeggen
TW seksueel geweld
At various points, Levinson’s scripts contained disturbing sexual and physically violent scenes between Depp and Tesfaye’s characters, three sources familiar with the matter claim. In one draft episode, there allegedly was a scene where Tesfaye bashes in Depp’s face, and her character smiles and asks to be beaten more, giving Tesfaye an erection. (This scene was never shot, the source says.) Another proposed scenario was for Depp to carry an egg in her vagina and if she dropped or cracked the egg, Tesfaye’s character would refuse to “rape” her — which sent Depp’s character into a spiral, begging him to “rape” her because she believed he was the key to her success. (This scene also was not filmed because production couldn’t find a way to realistically shoot the scene without having Depp physically insert the egg, another source explains.)
Hahahaha ik heb echt geen idee eigenlijk
Heftig wel