Hahaha ja dat afgrijselijke kunstgras… en ook steeds promo’s voor Dubai enzo. Ik schaam me soms nog meer voor het volgen bij het zien van de reclames dan bij de juice
Paar tering lelijke vloerkleden anders???
Die Anouk raakt ook steeds meer van het padje af hè?
Context: ze noemde Ronnie Flex het n-woord en paste dit na een half uur na kritiek aan. Maar sowieso een rare tekst die ze plaatste. Niet echt een diss ook verder haha jeetje echt sneu
ja echt een stom wijf
Ik snap alleen niet goed… in het geluid wat ze laat horen wordt dat woord ook gebruikt toch? Of versta ik dat verkeerd?
Zoek de verschillen:
Thanks. Was al bang dat het om die reden een omhandige vraag van me was, ik dacht gewoon dat überhaupt niemand dit woord meer wilde gebruiken.
Nogal jammer van het ‘kkerg’
Waarom? Er staat toch geen kanker.
Ja maar los van dat is het goed dat hij gecanceld heeft. Wellicht nog beter zou zijn om echt last minute te cancellen zodat zij geen nieuwe act kunnen vinden maar goed.
Vind je dat belangrijker dan het statement zelf?
Dat zeg ik niet, maar ik vind dat woord of die uitspraak gebruiken heel erg ja.
Niet mensen van kleur, alleen zwarte mensen. Het is een woord dat als slur uitsluitend gebruikt wordt naar zwarte mensen. Zij kunnen het woord gebruiken als wijze van reclaimen ervan. Wat is een niet-zwarte persoon van kleur precies aan het reclaimen als ze dit woord gebruiken?
Is dat zo ja? Ronnie is gemixt en gebruikt het woord ook. En hoor het heel vaak bij gemixte personen. Wie bepaalt of iemand donker genoeg is om het te mogen gebruiken?
ik denk dat ze bedoelt: niet alle mensen van kleur, want bijvoorbeeld aziaten, noord-afrikanen etc. hebben geen reden om het te zeggen. niet over mensen die gemixt zwart zijn zoals ronnie
Ah dat klinkt logischer (als dat idd wordt bedoeld).
Het gaat niet over gemixt zijn. Meer dan de helft van de wereldbevolking is een ‘persoon van kleur’, dit woord heeft (cultureel/historisch) geen relevantie voor heel die groep als het gaat om onderdrukking en uitbuiting. Waarom zouden zij het dan wel mogen gebruiken?
Edit: ja wat @Vuile_bitch ook zegt dus.
Ik snap het niet. Is het nou gecancelled of is het niet gecancelled en zijn er transviolisten?
Oooh dankje!