FF Boulevard #9

Einde van het stuk maakt het goed gelukkig! Sinterklaasjournaal wil haar gewoon terug

6 likes

Oh wat heftig zeg. Een kennis van me heeft jaren geleden hetzelfde gehad en die heeft het daar ook echt zwaar mee gehad. Gelukkig kunnen ze heel veel met protheses en wil het sinterklaasfeesjournaal haar terug :heart:

8 likes

Vergeet de lelijke kleding niet

Y.von denk dat de mensheid op nog een dertien in een dozijn influenza met nazaat zit te wachten, en ze weet dondersgoed dat ze veel meer en lucratieve spondeals kan sluiten als ze de roddeltroep van haar Instagram pagina haalt.

14/10 dat ze dat kind gaat uitbuiten en binnen een week de eerste Hello Fresh guerrilla spon online zet.

Als financiële stok achter de deur heeft ze dan nog al die geiten die vrijwillig een uurloon neerleggen voor 2 roddels per week.

3 likes

Haar kind staat wel degelijk op haar pagina.

En tja, over dat tweede kan je discussiëren.

Ik denk dat heel veel merken hun handen niet willen branden aan dat soort content. Zeker niet als ze in de toekomst met bn-ers willen samenwerken.
Ik zou haar voormalige walgelijke content in ieder geval niet als advertentie vriendelijk zien, maar wie ben ik.

5 likes

Haha ja denk ik ook, kijk maar naar de teringvage advertenties die juicechannel altijd heeft

13 likes

Zeker wel!

4 likes

WIL JE KUNSTGRAS

WIL JE DEZE RARE TEDDY BANK

WIL JE NAAR DIT VREEMDE FEESTJE

MAAR WIL JE NOU KUNSTGRAS???11!!!1!1!

35 likes

Hahaha ja dat afgrijselijke kunstgras… en ook steeds promo’s voor Dubai enzo. Ik schaam me soms nog meer voor het volgen bij het zien van de reclames dan bij de juice :grimacing:

6 likes

Paar tering lelijke vloerkleden anders???

6 likes

Die Anouk raakt ook steeds meer van het padje af hè?

Context: ze noemde Ronnie Flex het n-woord en paste dit na een half uur na kritiek aan. Maar sowieso een rare tekst die ze plaatste. Niet echt een diss ook verder haha jeetje echt sneu

11 likes

ja echt een stom wijf

12 likes

Ik snap alleen niet goed… in het geluid wat ze laat horen wordt dat woord ook gebruikt toch? Of versta ik dat verkeerd?

3 likes

Zoek de verschillen:

IMG_7646

11 likes

Thanks. Was al bang dat het om die reden een omhandige vraag van me was, ik dacht gewoon dat überhaupt niemand dit woord meer wilde gebruiken.

4 likes

Wel beter zo denk ik!

43 likes

Nogal jammer van het ‘kkerg’

31 likes

Waarom? Er staat toch geen kanker.

2 likes

Ja maar los van dat is het goed dat hij gecanceld heeft. Wellicht nog beter zou zijn om echt last minute te cancellen zodat zij geen nieuwe act kunnen vinden maar goed.

7 likes

Vind je dat belangrijker dan het statement zelf?

16 likes