Ik ben het er mee eens dat Dennis een kutventje is. Maar als je zon knul niet met je woorden klein kan maken en persee geweld moet gebruiken dat je dan ook een laffaard bent.
Jouw opmerking kan echt niet, geweld moet nooit getolereerd worden. Je mag het niet met hem eens zijn maar als iedereen die het niet met jou eens is je in je gezicht gaat steken…
Precies.
En dan ook nog in het gezicht. Brr.
Ik snap ook niet hoe iemand voldoening kan halen uit het fysiek pijn doen van zo’n zielig mannetje. Is toch veel leuker om hem gewoon onderuit te lullen
Hoezo kan die opmerking? Ik zie niemand die post liken en juist wel die van Maurice en Soy.
Dennis was naar eigen zeggen vorig jaar ook betrokken bij een steekpartij, was toen uiteindelijk helemaal niet waar. Vreemde jongen is het: (onderaan in het artikel) DPG Media Privacy Gate
Wat een raar verhaal. Er waren een tijd geleden ook twijfels over de TIA die hij bij expeditie robinson zou hebben gehad volgens mij. En een paar maanden geleden kwam hij met een verhaal over dat zijn moeder Munchhausen by proxy heeft. Maar die diagnose heeft hij van google las ik. Vreemde jongen idd.
Hij heeft ooit in een live interview in de auto een Tia gehad en is daarna door de interviewer direct naar het ziekenhuis gebracht en daar is de diagnose gesteld. Dat is denk ik niet gelogen
Waar lees je dat hij die diagnose van Google heeft?
Ik herinner me een stuk waarin hij over zijn moeder vertelt, en ook dat hij daarom geen pillen/medicatie voor zijn depressies (geloof ik?) wil nemen
En @Maurice ik bedoelde toen hij dit zou hebben gehad bij expeditie robinson.
Die andere steekpartij is echt een raar verhaal zeg. Een man is gestoken in zijn slaap en Dennis deed alsof hij betrokken was en hij zelfs naar het ziekenhuis moest? Uiteindelijk moest hij zelfs excuses maken aan het slachtoffer van de steekpartij toen. Super raar
Ik vind Tyga en Avril Lavigne samen zo random haha.
Hahha jaaa maar moet voor hun toch ook wel een beetje raar zijn als je beseft dat Avril eerst met Brody ging en Kylie toen nog een kind was.
Dat lees ik nu ook. Wist niet dat ze ook met hem iets heeft gehad. Weet alleen de zangers van Sum 41 en Nickelback en dan die Mod Sun waar ze mee verloofd was tot een week geleden ofzo?
Ja, en die op tour was en via de media moest horen dat hun verloving voorbij was. Nooit verwacht dat zo’n poppunkprinsesje zo savage zou zijn
Dat is wel fucked up. En ondertussen overal op internet foto’s en filmpjes zoenend met Tyga. Wat sneu voor Mod Sun.
Oh ken alleen deze haha.
Kylie heeft ook iets met Tyga gehad.