Oké, heb even tijd. De dresscode van dit jaar, Garden of Time, was makkelijker na te leven dan die van vorig jaar (Karl Lagerfeld).
Ik heb er 14 in totaal, let’s Go!
Anok Yai: Ze lijkt op een mooie avatar, haar huid, haar haar, de pose. Ik zei het vorig jaar al maar wauw.

Zendaya was co-head van het MET samen met JLo. Ik vond het leuk dat ze twee looks had en telkens is gegaan voor dat donkere van een garden. Deed me een beetje denken aan de sfeer in Maleficent. Het is stijlvol, mooi, volgens thema zonder een kostuum te zijn. Ongelooflijk hoe ze er telkens in slaagt om bij de best geklede mensen te horen. Deze en de andere jurk zijn door John Galliano ontwerpen tijdens zijn tijd bij Dior en Givenchy.
Demi Moore ziet er prachtig uit, de speciale vorm van haar kleed. Het zwart dat mooi contrasteert met de roze bloemen. Haar ketting die het geheel mooi afkleedt en prachtige hair and make up. Had het niet zien aankomen maar ik zou ze onder mijn top drie scharen.
Gigi Hadid is zeer etherisch, fris, het zwarte die de stof minder een tafelkleed gehalte geeft. Haar en Make up ook prachtig. Haar jurk is ontworpen door Thom Browne, vorig jaar had hij ook zeer mooie looks ter ere van Karl L en die waren zeer gestructureerd, zwart/wit in die typische mattelassé stof van Chanel. Dit jaar is het zwierig, romantisch. Leuk als een ontwerper volledig meegaat in het verhaal.