FF Boulevard #9

Maar dat jij er geen nare bijsmaak aan overhoud als iemand het zegt betekend niet dat dit voor iedereen geld. Waarom schelden met iets wat iemand evt zou kunnen kwetsen of aan iets pijnlijks kan herinneren. Onzinnig in mijn beleving. Ik scheld er ook wel is mee maar dat is binneshuis waarvan ik weet dat mijn partner het ok vind. En nu ik zwanger ben doen we het sowieso niet meer.

7 likes

Ik zeg toch ook dat ik het zelf niet doe en het ook dom vind staan als mensen het wel doen (o.a omdat we wel weten dat er mensen zijn die er aanstoot aan nemen).

Ik zeg ook niet dat ik er geen nare bijsmaak van krijg ik begrijp alleen niet waarom dit zo’n harde universele grens zou moeten zijn.

4 likes

Dat ging over de artiest sor niet over ons forumlid soy

48 likes

Hahahahahha

7 likes

Lijkt me heel lastig voor doktoren die een diagnose moeten stellen.

Grapje. Ik begrijp wat je bedoelt.
ik sluit me aan bij de reactie van @boonie.

Ik vind het online gebruik vooral iets triestigs hebben? Je hebt dan nog zo vaak de mogelijkheid om het ongedaan te maken.

13 likes

Ik vind het wel echt fucking puberaal dat als iemand aangeeft het kut te vinden anderen erop reageren alsof diegene één of andere overdreven gek is (en dan de hele kk-fanclub erbij komt met redenen waarom ermee schelden echt lekker en fantastisch is). Zeg gewoon “Oh sorry” - of niks, als je het overdreven vindt.

Het is overigens duidelijk dat de twee kanten het nooit met elkaar eens zullen worden en de admin/mods het niet erg vinden, dus ik snap niet zo goed waarom de discussie elke keer weer tot gang wordt gebracht.

87 likes

Ik snap dat sommige het niet prettig vinden, maar ik denk dat het gebruik van kanker als scheldwoord ook voor veel mensen (iig voor mij) loslaat van de ziekte. Net als tering of tyfus, het bekt lekker en op het moment dat ik tering zeg, denk ik geen seconde aan de ziekte. .

@Mexi je zegt dat er veel andere termen zijn om mee te schelden, maar daar vinden andere dan wel weer wat van. Zo zijn er ook genoeg mensen die het niet vinden kunnen als je godverdomme roept bijvoorbeeld.

7 likes

Oh dit vind ik zo irritant. Onuitstaanbaar

24 likes

Hmmm, mijn ervaring is dat het schelden met kanker specifiek vaak wel heel hard gebeurt (als in volume praten/schreeuwen naar elkaar) en met andere ziektes wat gedempter? Bijv. ‘killllll dat is echt KAAANKER grappig!!!’
Ik scheld dan zelf wel eens met godverdomme of tering maar dat schreeuw ik niet zo hard. Kan aan mij liggen hoor!

Edit: dat hard schreeuwen vind ik dan wat tokkie er aan.

3 likes

Mensen het is duidelijk dat de meningen verschillen en dat we het niet eens gaan worden met elkaar. Dus we gaan gewoon weer ontopic.

2 likes

Typo! Ik bedoelde in mijn hoofd inderdaad ook gewoon Sor!

6 likes

Bibi reijman presenteerde ergens een Bevrijdingsfestival waarbij een meid een vlam mag ontsteken. Deze meid is gekozen omdat kampt met mentale problemen & zet zichzelf hier ook voor in. Deze meid voerde een oorlog met haar geestelijke problemen zou er zijn gezegd. Bij het verhaal en de problemen van haar zou ook uitgebreid zijn stil gestaan . Vervolgens gaat die meid in een hoogwerker naar boven om die vlam te ontsteken en dan roept bibi naar deze meid: niet springen hè.

Zo ongepast

:cry: :cry: :cry:

Bron: tiktok Nick Vanta

11 likes

Zwarte humor, maar eerlijk, wel grappig.

21 likes

ik moest er ook om lachen maar ik vind het wel heftig om dat tegen een (soort van) vreemde te zeggen ipv je vrienden

22 likes

Precies, en timing is ook slecht. Lijkt mij niet het juiste moment.

10 likes

Ik houd ook van zwarte humor & met vrienden onderling zou ik het bijvoorbeeld al een ander verhaal kunnen vinden. Maar in deze context vond ik het gewoonweg erg ongepast

45 likes

Wat een foute afloop van een intrusie. Je ziet die meid ook echt omkijken van wtf zeg jij :joy:

5 likes

@Daelyss ik kijk uit naar je MET gala post morgen!!

26 likes

Ik was deze ochtend te laat en ben inmiddels op kantoor. Ga tussen twee meetings door even naar de looks kijken.

30 likes

Hahaha same!! Dat is precies waarom ik hier ben :joy:

2 likes