FF Boulevard #9

Doet dat er toe wat er precies beschreven wordt? Als ze in de exacte details had willen treden had ze dat wel gedaan.

5 likes

Zucht :unamused:

4 likes

Los van delulu ‘vermoord’ ze met haar uitspraak ook nog eens Catherine Middleton :sweat_smile:.

2 likes

Vind deze zin ook wel veelzeggend

11 likes

Eerder: het Nederlands medialandschap en de fans hebben een voorliefde voor de verkeerde mannen. Het is echt zo’n type.

10 likes

Of word je zo als je bekendheid krijgt?

6 likes

Of wordt een man zo als hij de kans krijgt?

Sorry cynisme uit nu.

Ik denk dat je gelijk hebt @Shaaar , en zien we een selectie van een bepaald type man. Maar ik hoor het zo veel in mijn omgeving, ik zie het zo veel ook in andere sectoren. Ik word er moedeloos van.

11 likes

Ben ook benieuwd of dit iets is wat weer doodgezwegen gaat worden binnen podcastland en door betrokken partijen. Denk niet dat de Bekende Podcastmaker gaat reageren.

4 likes

Nee natuurlijk gaat hij niet reageren.

1 like

In mijn podcast app nog geen episode van Weer een dag. Die komen toch vroeg online?

4 likes

Iets later in de ochtend

4 likes

Ah ja, nu wel inderdaad.

4 likes

Ik vrees inderdaad dat dit zoveel mogelijk onder het tapijt wordt geveegd. Naast dat Groenteman zelf momenteel een belangrijk figuur is voor zowel de krant als de oproep, werkt zijn vrouw ook nog eens voor diezelfde krant en maakt ook zij een populaire podcast. Zijn moeder is in de links-progressieve media verheven tot een soort heilige en twee van zijn goede vrienden zijn ook nogal geliefde/belangrijke figuren bij zowel de NPO/verschillende omroepen als bij andere kranten waaronder NRC. En dan hebben we het nog niet eens over zijn eigen podcast-bedrijf gehad.

Ik denk dat het alleen effect kan hebben als er meerdere vrouwen met dezelfde ervaringen (en ik heb een sterk vermoeden dat Sarah niet de enige is geweest) naar buiten durven te treden, maar om bovengenoemde redenen zal dat niet zo snel gebeuren vrees ik.

Edit; dat maakt het denk ik extra moeilijk (en extra moedig van Sarah om het toch te delen); de kranten/omroepen/mediakanalen waar je in dit soort situaties normaal gezien kan rekenen, staan in deze situatie niet aan haar kant. Zij hebben er geen belang bij dat dit naar buiten komt en zullen aan Groenteman geen betekenisvolle consequenties opleggen, want daarmee bekennen ze dat hij iets fout heeft gedaan

22 likes

https://www.ad.nl/show/show-van-ernstig-zieke-tim-den-besten-wint-tv-prijs-opsteker-doet-hem-goed-onduidelijk-hoe-het-nu-gaat~aff7642c/

Tim den Besten heeft een prijs gewonnen voor zijn programma. Voelt ergens toch gek, aangezien hij natuurlijk drie aangiftes tegen hem liggen wegens identiteitsfraude op Grindr. Ik zou dat zelf niet echt het moment vinden om een prijs aan iemand uit te reiken. Het wordt allemaal natuurlijk nog gecompliceerder doordat hij ernstig ziek is en (waarschijnlijk deels daardoor) nergens op reageert.

2 likes

Ja, dit denk ik eerlijk gezegd ook, het is een machtige/invloedrijke clique dus de bom barst als daar iets wezenlijk misgaat. En ze kunnen het goed stil houden; ook bij het verhaal rondom Gijs/Jip is er eigenlijk niets veranderd (afgezien van de podcast van Aaf en MM)
Sarah’s verhaal lijkt ook bijzonder weinig te zijn opgepikt. Kan me voorstellen dat dat voor haar wel een extra klap/teleurstelling betekent, al voorspelt ze dat ook al wel in haar bericht

6 likes

Ze heeft geen namen genoemd, slechts geïnsinueerd. Dus mediakanalen kunnen het afdoen als ‘geruchten’ en kunnen het niet verifiëren over wie ze het heeft. En die mediabedrijven hebben ook geen zin in rechtszaken

Snap wel waarom Sarah geen namen noemt. Want smaad en lasterzaken zijn niet leuk. Zeker niet omdat je dan je trauma’s kunt herbeleven

6 likes

Dan geef je echt geen fuck om je fans en laat je jezelf ook echt kennen. Heel zielig

67 likes

Dat was al wel duidelijk toen ze 2,5 uur te laat kwam en niet eens een excuus aanbood

38 likes

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik moest ook zo lachen om een tweet van haar, dat ze de douane géén toestemming had gegeven om haar bagage te doorzoeken!!! Haha dat is niet helemaal hoe het werkt

63 likes