FF Boulevard #9

Gwen van Poorten is door FHM uitgeroepen tot mooiste vrouw van Nederland. Waarom bestaat deze ‘wedstrijd’ nog? Is toch ook gewoon een soort nette banga lijst ofzo :roll_eyes:

46 likes

Ja het moeilijke voor de ‘traditionele’ media is helaas ook dat ze het niet kunnen verifieren. Sarah wil niets zeggen of bevestigen uit (terechte) angst voor smaad/laster claims, en Gijs zijn omgeving gaat natuurlijk al helemaal niet meewerken

1 like

Hoewel ik Gwen echt prachtig vind, is het inmiddels toch ook een beetje van ‘wie is er nog niet gekroond en kunnen we dit jaar nog kiezen?’

26 likes

Ik snap ook niet dat vrouwen hieraan meewerken

22 likes

Kuch kuch Mascha die elk jaar zo happy was met haar vermelding

8 likes

Idem met sexiest man alive.

6 likes

maar doet iedereen die op die lijst staat dat? of bedoel je die ‘hoofdfotoshoot’? want sophie ousri had gepost dat ze was gedaald op de vleeskeuring, dat vond ik wel grappig.

3 likes

Nee heb het puur over Gwen nu, dus de persoon die “wint”. Ik geloof dat heel veel vrouwen op die lijst zelfs niet weten of willen dat ze erop staan (geloof dat ik in een podcast ooit zelfs hoorde dat iemand FHM had gebeld met de vraag van de lijst gehaald te worden en toen stond ze er alsnog op)

5 likes

oh ja dat vind ik ook dom. lekker meedoen aan de male gaze gadverdamme

5 likes

Ja klopt, ik ben er heeel lang geleden eens in gezet zonder dat ik daarvoor toestemming ofzo heb gegeven. Ik heb ze echt vaak moeten mailen om me uit die lijst te halen en m’n naam en foto te verwijderen.

(Ik stond ergens in de 400 dus zeker geen humblebrag)

7 likes

Maar hoe kwamen ze dan aan jouw gegevens? Heeft iemand anders je dan opgegeven?

5 likes

Mijn Instagram was toen openbaar met naam en al, dus ik denk dat ze daar de informatie en foto’s vandaan hebben gehaald. Voor zover ik weet heeft niemand me opgegeven.

11 likes

Dat is echt leip, wel fijn dat je er uiteindelijk toch af bent! Volgens mij proberen ze wat aan het imago te doen met een volledig vrouwelijke jury, maar je kan ook stemmen op de homepage door te swipen…

3 likes

Och jeetje. De vriendin van zanger Rinus is overleden aan hoogstwaarschijnlijk een hartstilstand. Ik kom er alleen nu pas achter dat zij niet echt romana heet, maar debora. 51 jaar is ze maar geworden.

11 likes

Wow ja dit was ook mijn eerste verbazing :joy: en daarna dacht ik: arme vrouw, arme Rinus. RIP

8 likes

Ja en Deborah had echt net zo goed gepast in dat liedje, zowel qua lettergrepen als qua vibe. Dus ben echt geïntrigeerd waarom er dan toch Romana gezongen wordt haha.

13 likes

Ik vind het ontzettend ongepast.

31 likes

Zo was het niet bedoeld.
Ik snap je punt dus heb het weggehaald.

7 likes

Vind meer reacties in dit topic en een andere waar het hierover gaat ongepast. Zit echt met verbazing te lezen.

10 likes

Misschien het citaat dan ook verwijderen?

8 likes