FF Boulevard #9

Ja, gedaan!

2 likes

Lieke van Lexmond, die nep edelstenen verkocht en stelselmatig rare wappie theorieën de wereld in slingerde, klaagt nu dat mensen gemene dingen hebben gezegd over haar bedrijf :+1:t2:

“Het werd echt mega-, megaheftig. Dat het ook zo lang doorging en zo gemeen was, hadden we niet verwacht”, zegt Van Lexmond over de ophef.

12 likes

die

23 likes

Aangepast

4 likes

:rofl:

Stop de verwelking!

20 likes

Haha ja ik zeg niet snel wat van taalfouten maar deze gaat echt door merg en been :rofl::sweat_smile:

12 likes

Die rechtzaak tegen Ali B is bezig maar mijn god
image

32 likes

Meine gute :face_with_spiral_eyes: Niet sorry dat je het hebt gedaan, maar sorry dat je bent betrapt, dus. Wat een man

8 likes

Nou hij ontkent het tot nu toe, zegt haar ook niet te kennen
Maar het is een grote shitshow wat hij allemaal uitkraamt

x.com zij geeft updates over wat er allemaal gezegd wordt nu (wel trigger warning voor seksueel misbruik want dat wordt natuurlijk besproken)

3 likes

Ja en later spreekt hij zichzelf dan wel weer tegen hierin. En er maar op gooien dat ze ‘zo kwetsbaar is en hij daarom in haar belang mediation wilde doen’. En hij is zo zielig want ja hij moest opbiechten aan z’n vrouw dat ie al 20 jaar vreemd gaat. Echt wat een klootzak. Word zo boos om dit soort figuren en echt jammer dat dit zijn ware aard is. Vond hem in The Voice altijd wel leuk, maar als je dit dan weet
 Hoe nep iemand dan kan zijn he.

9 likes

Die gast spoort niet joh =’)

16 likes

“Geeft u eens normaal antwoord”

hahaha :clap:

118 likes

Ik vraag me af hoe het toch kan dat die advocaat bij shownieuws vorige week met droge ogen kon beweren dat Ali er heel goed voorstond. Ali B is echt een kletsverhaal aan het ophangen waarin ie zichzelf steeds tegenspreekt.

12 likes

Nu pas denkt hij aan de consequenties? Mooi dan

7 likes

Dat is toch zijn eigen advocaat, die Natacha Harlequin?

1 like

Tja
 als advocaat kan je moeilijk in de media verkondigen ‘dit is een kansloze zaak en ik ga ook met lood in mijn schoenen de rechtszaal in, maar ja, de schoorsteen moet ook roken’.

61 likes

image
Ik hoor nu echt Bassie mimimimi

109 likes

Dat snap ik helemaal. Ik verwacht ook niet dat een advocaat in de media roept dan zijn of haar
cliënt kansloos is. Maar met met droge ogen beweren dat je een sterke zaak hebt terwijl je cliënt allerlei tegenstrijdigheden roept voelt toch als het andere uiterste. Als advocaat kan je ook zeggen: ik hou mijn mond totdat we in de rechtbank zijn.

6 likes

Ja eens. Ik vond haar zo hooghartig doen alsof het echt een gewonnen zaak was en helemaal overduidelijk dat hij gelijk heeft.

Hij lijkt echter totaal geen goed verhaal te hebben en daarnaast ook echt heel slecht voorbereid te zijn. Alsof het echt de eerste keer is dat hij dit verhaal vertelt. Sommige antwoorden die hij geeft zijn toch echt om te huilen

1 like

Hij lijkt me ook zo’n type client waarmee je alles helemaal tot in de puntjes voorbespreekt en dat hij dan op het moment zelf toch denkt dat hij het beter weet en van wal steekt zodra hij het podium krijgt.

70 likes