FF Boulevard #9

Ik was ook al aan het googlen, dacht dat ik me het verkeerd herinnerde. Maar idd, die waren ook een tijdje samen

3 likes

Lees het ook net hoor haha. En die andere chick was ook vriendinnen met Kylie ooit toch? Kan me nog een hele drama herinneren. Had met Tyga te maken dacht ik.

2 likes

Gatver ja hoezo staat dat er niet bij
Toen hij dit nummer had over minderjarige Kylie

Met: Tyga raps, ā€œI’m at the bank, I’m penetratin’ / I’m puttin’ in, I’m penetratin’ / I’m gettin’ big, I’m stimulated / I touched the bitch, she disintegrated.ā€ And then, later: ā€œThey say she young, I should’ve waited /She a big girl, dog when she stimulated.ā€

Ew

@grace credits voor Reddit maar #fakenews dus

Nope dat had met tristan thompson te maken de toenmalige vriend en babydaddy van Khloe. Is tyga overigens niet de babydaddy can kylie haar 2 kids?

3 likes

Haha nee dat is Travis Scott

6 likes

Hahahaha oja!!

5 likes

Complicated allemaal

6 likes

Oooh jeetje ja kan het allemaal niet bijhouden soms maar thanks haha.

4 likes

Omg
https://vm.tiktok.com/ZMY5KS72j/

8 likes

Disappointed but not surprised

27 likes

Hij toont ook weinig berouw als ik het zo lees, meer dat hij het vervelend vindt dat ze zijn grapjes niet leuk vonden :violin: Wat een lul.

11 likes

ā€œIk zou hebben gezegd: ā€˜Als je bij mij in in bad komt zitten, prima.’ Dat is voor mij een grap.ā€
,Het was misschien een misplaatste grapā€.
Waaaaaarom denk je dat dat een grap is? Zou die het ook zo grappig vinden als een man dat tegen zijn vrouw of dochter (als hij die heeft) zegt. Echt wat een arrogantie.

10 likes

Don Diablo is echt iemand uit mijn leven als 15-jarige. Iedere keer als hij weer opkomt in een of ander tv-programma denk ik: goh, ben jij er ook nog steeds?

12 likes

Same

Maar nu ging het toch over Jack van Gelder? Hoe kom jij op Don Diablo?

37 likes

Middelbaar? Over de datum 70+.

5 likes

Het leuke antwoord zou zijn: hij doet mij eraan denken. Maar helaas is het echte antwoord dat hij op hetzelfde moment bij Jinek was.

6 likes

Verrassing!

29 likes

afbeelding

20 likes

63 likes

NEEEEEE altijd als er wat is met die 2 word de pandemie weer erger.

100 likes