100%, in alles blijkt hoe groot zn ego is, alles wat hij zegt maakt het alleen maar erger.
Als je vrouw niet beschikbaar is voor elke behoefte heb je toch het recht om een willekeurige vrouw op straat te pakken? Hallo mannen hebben behoeften hoor. Ook als de desbetreffende vrouw op het punt staat te baren
Omg deze man, als je denkt dat het niet erger kan. Alles wat hij zegt bewijst voor mij alleen maar meer dat het echt is gebeurd. Ik geloof wel dat hij zo’n ego heeft dat ie gewoon vindt dat je recht heeft op en dat ie zich niet kan voorstellen dat een ander niet wil.
Wat een ongelooflijke enge lul.
Ja ik vind het vooral ook zo eng dat hij oprecht in zijn onschuld lijkt te geloven, alsof hij zich echt als een soort god waant.
Maar dat gevoel had ik al gelijk bij die hele Voice saga, iedereen die daar iets mee te maken heeft gehad heeft een soort ziek complex
Waterdicht argument wel
Vorige week nog een student aangesproken op het feit dat het dragen van een joggingbroek naar stage of een andere belangrijke bijeenkomst niet professioneel is. Nu waren de woorden uit de mond van Ali al om van te janken, maar serieus is dit ook een strategische keuze? Tegen een erectie?
Wat een shitshow. Als het niet zo vreselijk triest was was het om te lachen. Hoe kun je denken dat dit je onschuld bewijst
Het is echt te walgelijk voor worden wat voor enorm bord voor zijn kop die man heeft en wat een enorm ego.
Vooral het feit dat een Ellen ten Damme en een Birgit Schuurman ook melding hebben gemaakt en in het proces verschijnen maakt de zaak nog duidelijker. Zij hebben niets te verliezen en ook niets te winnen in deze. Dat is namelijk het argument wat gemaakt werd na die hele BOOS uitzending, dat die Naomi het wellicht verzonnen zou hebben voor schadevergoeding oid. En ik lees ook verder veel victim blaming, omdat ze wel vrijwillig seks heeft gehad met andere mannen in dat huis.
Maar een Ellen ten Damme heeft niks te winnen om dit te verkondigen als het niet waar zou zijn.
Ehh huh wat heeft die student hiermee te maken?
In zijn algemeenheid, dat ik niet snap dat een volwassen man de rechtszaal bezoekt in een joggingoutfit. Als je op het matje wordt geroepen, mag je toch wel verwachten dat je je kleedt voor de gelegenheid?
Edit: maar het was misschien niet zo handig om die vergelijking te maken. Ik dacht dat het gewoon standaard was dat je netjes gekleed gaat bij juridische zaken. Of is dat meer Amerikaans.
Dat zou nog een stuk zieker zijn als hij iets fysieks te verbergen heeft in een zaak die er letterlijk over gaat. Dan mag ie richting ontoerekeningsvatbaar
Het feit dat hij daar in een joggingpak zit lijkt me nog wel het minst relevant in deze hele zaak zeg
Ik denk vooral iets Amerikaans. Omdat je indruk moet maken op de jury dat je netjes bent. Op een rechter hoef je die indruk denk ik minder te maken, die zou minder beinvloedbaar moeten zijn daarin. Dan kan je beter als ‘jezelf’ gaan zoals Ali B hier ook doet denk ik. Als hij nu in driedelig grijs zou zijn gekomen zou ook niet passen.
Hij zit niet in joggingoutfit in de rechtbank toch?
Ik vind zo netjes in de rechtbank zitten ook altijd een beetje een grote poppenkast, het gaat om je daden en een colbertje gaat daar niets aan veranderen. Kom in dit geval maar gewoon als de loser die je bent.
Ik zou en profil getekend worden al straf genoeg vinden.
Deze hele post echt wtf
Ja zeker waar idd