Zo’n typisch geval van hij vindt het niet erg dat het gebeurt is, hij vindt het erg dat het uitgekomen is. Bah.
ik word echt zo kknaar van de reacties op deze zaak. van mannen maar ook vrouwen. naomi, het meisje dat bij ronnie flex op de kamer werd aangerand door ali, wordt helemaal kapot gemaakt. ze is een slet, groupie, en ‘zo gaat dat nou eenmaal op zulke plekken’ dus alles wordt in twijfel getrokken. maar als een vrouw niet meteen haar verhaal doet is het ‘hoezo zeggen ze het niet gewoon???’ NOU WAAROM DENK JE
Er heeft zich gisteravond een nieuwe getuige bij de politie gemeld. Een vrouw die zegt die Naomi op de avond na de verkrachting huilend te hebben aangetroffen op een bushalte. En dat ze haar zou hebben vertelt dat ze aangerand of verkracht was. Geen idee hoe betrouwbaar deze getuige is maar als het waar is dan een behoorlijke klap voor Ali.
En ja die reacties kan ik ook niet tegen. Verkrachting en aanranding is in geen enkele setting oké
Het gaat om een blond meisje. Een ander iemand dus.
Ja het maakt mij ook woedend
Vraag me af of de tranen nu wel echt zijn. Gisteren moest hij ze er met moeite uitpersen.
Hij vindt zichzelf echt zo zielig
Omdat de zitting allemaal gefilmd word vraag ik me af of het idd allemaal strategie is.
Die vent is gewoon alle oog voor de grenzen van anderen verloren. Ik zou wel willen weten of hier een stoornis achter zit. Ook dat hij zichzelf als een slachtoffer van de tijdsgeest ziet…koekoek
Blijkt ook van tafel.
Hier wil ik graag de banaanhouding aan toevoegen en in een hoekje staan met je armen over elkaar en dan vooral nors kijken. Niet toegeven!
Zal Ali zijn laatste woord rappen?
- Natuurlijk niet
- Het zou me niet verbazen
- 100%
- Hij brengt in 2024 nog een rap uit over de rechtszaak
0 stemmers
En dan wordt het straks nog een hit ook
Ik vergeet nooit dat hij toen eens voor Max Verstappen ging freestylen, mijn god wat pijnlijk was dat zeg
Haha o jaaaa dat was zo awkward
Het OM eist 3 jaar gevangenisstraf.
Geen behandeling?
Zag ik er niet bij. Hij heeft ook contact met de reclassering geweigerd dus dat maakt het waarschijnlijk moeilijker.
Ali over het OM:
“Hoe langer het duurde, hoe relaxter ik werd. Ik heb veel zin in het pleidooi. Het is zo mooi dat een rechter je kan beschermen tegen een OM dat zó te werk gaat. Ik heb super veel vertrouwen in de uitkomst.”
Die gast is niet goed hoor
Citaat uit liveblog van het Parool trouwens