Hahaha ik schrik ook altijd zo teringhard als ik een foto van mezelf zie van de zijkant. Echt heel erg humbling.
Hij was zooooooo slecht op de hoogte van het Eurovisie gedoe en deed daar toen allemaal uitspraken over dat ik hem nergens meer over vertrouw.
Haha ja moest er een beetje om lachen, voor zijn functie is ie een beetje te emotioneel invested lijkt het.
Ik snap het wel dat hij zo reageert want die clarice of hoe ze ook heet vind ik echt veel te âneutraalâ/ zelfs neigend naar ali verdedigend
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, want ik heb ook de hele dag een slecht humeur door de vertoning en uitspraken van Ali B gehad, maar alsnog zou ik als verslaggever proberen je iets rustiger te uiten, en Clarice tsja, volgens mij is dat haar rol binnen het programma, en âte neutraalâ bestaat natuurlijk niet, hoe neutraler hoe beter misschien wel, maar ik snap wel dat we met zijn allen er nu behoefte aan hebben dat iedereen zegt dat Ali B zich belachelijk gedraagt en uit.
Haha ja denk dat dat het is. En nee te neutraal bestaat niet maar het voelt wrang in zo n zaak
Zag ook net dat hij zei: âik wil geen Ali Herhali wordenâ, wtf je denkt dat dit de plek is om grappig te gaan doen?!
Jezus wat triest. Hij geeft ook alleen maar om zichzelf, maar goed dat was ook al wel duidelijk
Ja dat denkt hij echt. Vreselijke viezerik is het
Eerlijk ik lachte
Maar ik lachte ook toen de rechter in de zaak Peter R. de vries de appjes van de verdachten voorlas en âlaat hem daar als een sletje achterâ zei.
Dus ik ben gewoon te makkelijk vermaakt.
Die uitspraak deed me denken aan die podcast met Tom-Jan Meeus, die PGP berichten ging voorlezen âdie kaka hond moet slapenâ. Zoân veel te keurige stem die dan straattaal voorleest.
Zoân typisch geval van hij vindt het niet erg dat het gebeurt is, hij vindt het erg dat het uitgekomen is. Bah.
ik word echt zo kknaar van de reacties op deze zaak. van mannen maar ook vrouwen. naomi, het meisje dat bij ronnie flex op de kamer werd aangerand door ali, wordt helemaal kapot gemaakt. ze is een slet, groupie, en âzo gaat dat nou eenmaal op zulke plekkenâ dus alles wordt in twijfel getrokken. maar als een vrouw niet meteen haar verhaal doet is het âhoezo zeggen ze het niet gewoon???â NOU WAAROM DENK JE
Er heeft zich gisteravond een nieuwe getuige bij de politie gemeld. Een vrouw die zegt die Naomi op de avond na de verkrachting huilend te hebben aangetroffen op een bushalte. En dat ze haar zou hebben vertelt dat ze aangerand of verkracht was. Geen idee hoe betrouwbaar deze getuige is maar als het waar is dan een behoorlijke klap voor Ali.
En ja die reacties kan ik ook niet tegen. Verkrachting en aanranding is in geen enkele setting oké
Het gaat om een blond meisje. Een ander iemand dus.
Ja het maakt mij ook woedend
Vraag me af of de tranen nu wel echt zijn. Gisteren moest hij ze er met moeite uitpersen.