FF Boulevard #9

Hoop dat de straf nog langer wordt. Wat een droeftoeter

16 likes

Vind de reacties op social media echt bedroevend. Waarom bestaan er zoveel delulu mensen?

3 likes

Pff ik weet niet waarom ik het allemaal lees, die verklaringen zijn zo heftig. Ook hoe vaak slachtoffers het er wel over hebben gehad maar dan een “ze geloven je toch niet” of dat sommige mensen het zich niet kunnen herinneren of niet thuis geven (Ronnie Flex tot op zekere hoogte, Paul Witteman, Jeroen Pauw, Hind) en inderdaad ook nog de reacties op social @JustinBieber
Echt misselijkmakend

3 likes

De reacties op social media bevestigen alleen maar wat de vrouwen zeggen. Omdat ze bekend zijn word automatisch niets geloofd en zijn ze uit op geld. Echt te bizar voor woorden.

1 like

Dat is toch puur omdat ie nog steeds met Linda de Mol is. (niet om dit goed te praten overigens, want vind het ook belachelijk)

Denk als hij niet met haar was, hij ook sneller vergeten zou zijn hoor. Ik weet dat er weinig mensen tot nu toe echt gecanceled zijn, maar een Marco Borsato komt toch ook niet echt meer aan de bak en die is ook (nog) niet vervolgd.

10 likes

Dit speelt wrs mee ja. Als een verdachte niet in gesprek gaat met de recla is niets te zeggen over waar precies het steekje los zit en kan er geen behandelplan worden gemaakt. Nou ja, dan maar niet toch?! Nu is er een onvoorwaardelijke straf geeist. Ik denk dat het anders deels voorwaardelijk was geweest met bijzondere voorwaarden in de vorm van verplichte behandeling.

1 like

Dit is de kop die hij erbij trok

die vent spoort niet

probeert hij nou de rechter te lovebomben?

Beetje apart om zoiets te zeggen

8 likes

Ehhh wat?!

43 likes

Er is iets ernstig mis met deze maatschappij. Als iemand in de functie van advocaat dit uit zn strot krijgt
 Wtf. Ik hoop maar dat deze man geen zoons heeft want ik houd mn hart vast

14 likes

Sorry, maar deze man gooit toch knetterhard zijn eigen/Ali’s ruiten in met dit soort uitspraken? Wat een asshat die vent.

5 likes

Ali B. was jaren geleden te gast in een programma waar ik naartoe was. Hij hield hele verhalen over wie hij allemaal kende en welke telefoonnummers hij allemaal had en toen werd hij een beetje voor lul gezet. Daar reageerde hij toen toen zo fel op dat ik dat hele imago van ‘knuffel Marokkaan’ meteen niet meer geloofde.

7 likes

Wtf is er mis met die advocaat

Werden vrouwen maar eens een keer gelijk door iedereen geloofd

29 likes

Nou Ali B zal iig goed klikken met zijn advocaat als ze er allebei zo over denken

Gatverdamme! Ik hoop elke keer dat we toch steeds dichterbij een punt komen dat we met allen in gaan zien wat voor gedrag wel of niet kan en dan vervolgens doet een advocaat dit soort uitspraken. Bah bah bah. Ongekend gewoon.

2 likes

Nou ja ik betwijfel of die advocaat er echt zo over denkt. Die probeert ook maar wat in de hoop zijn cliënt vrij te pleiten. Hoeft niet te betekenen dat dat hij ook persoonlijk achter dit soort uitspraken staat.

13 likes

Ik snap dat die man ook zijn werk doet, maar hij doet intussen wel zulke uitspraken en dat vind ik behoorlijk schadelijk/gevaarlijk. Juist in een tijd waarin er nog steeds minder over vrouwen gedacht wordt (dat blijkt wel met deze zaak en de uitspraken van Ali B) en als dan juist een advocaat zoiets zegt, ben ik bang dat mannen dit weer als een soort vrijbrief gaan zien.

14 likes

Ook met die uitspraak dat als je niet gezoend wilt worden in het voorbijgaan moet je je mond dicht houden. Alsof er overal op straat zo een tong in je mond komt als je per ongeluk even door je mond ademt ipv je neus?! Nee het ligt niet aan degene die het probeert maar aan degene die het niet tegenhoudt :rage:
Ergens kan ik niet geloven dat hij echt de bak in zou gaan. Er zijn er al teveel mee weggekomen.

14 likes

Dus altijd je hand voor je mond doen als je gaapt in het openbaar. Voor je het weet douwt iemands zijn tong erin

12 likes

Hahaha zijn reactie hier als hij vindt dat die microfoons te dichtbij komen, komt z’n ware aard ff naar boven maar corrigeert ie zichzelf nog nĂ©t.

En echt wat voor onzin kraamt die man uit joh, hij komt ook amper uit zijn woorden, alsof hij ff goed moet nadenken hoe hij dit vooraf ook alweer bedacht had :smiling_face_with_tear:.

Komt extreem manipulatief en berekenend over hoe hij zegt ‘zo mooi dat een rechter je kan beschermen’. Vooral die ‘zo mooi’ wat een engerd joh.

20 likes

Poh, echt compleet van het pad.

Ik vind het echt een boomer-uitspraak, maar in dit geval gooi ik 'm er even in: ik hoop echt dat het recht zegeviert.

5 likes