Hij vindt zichzelf echt zo zielig
Omdat de zitting allemaal gefilmd word vraag ik me af of het idd allemaal strategie is.
Die vent is gewoon alle oog voor de grenzen van anderen verloren. Ik zou wel willen weten of hier een stoornis achter zit. Ook dat hij zichzelf als een slachtoffer van de tijdsgeest ziet…koekoek
Blijkt ook van tafel.
Hier wil ik graag de banaanhouding aan toevoegen en in een hoekje staan met je armen over elkaar en dan vooral nors kijken. Niet toegeven!
Zal Ali zijn laatste woord rappen?
- Natuurlijk niet
- Het zou me niet verbazen
- 100%
- Hij brengt in 2024 nog een rap uit over de rechtszaak
0 stemmers
En dan wordt het straks nog een hit ook
Ik vergeet nooit dat hij toen eens voor Max Verstappen ging freestylen, mijn god wat pijnlijk was dat zeg
Haha o jaaaa dat was zo awkward
Het OM eist 3 jaar gevangenisstraf.
Geen behandeling?
Zag ik er niet bij. Hij heeft ook contact met de reclassering geweigerd dus dat maakt het waarschijnlijk moeilijker.
Ali over het OM:
“Hoe langer het duurde, hoe relaxter ik werd. Ik heb veel zin in het pleidooi. Het is zo mooi dat een rechter je kan beschermen tegen een OM dat zó te werk gaat. Ik heb super veel vertrouwen in de uitkomst.”
Die gast is niet goed hoor
Citaat uit liveblog van het Parool trouwens
Hoop dat de straf nog langer wordt. Wat een droeftoeter
Vind de reacties op social media echt bedroevend. Waarom bestaan er zoveel delulu mensen?
Pff ik weet niet waarom ik het allemaal lees, die verklaringen zijn zo heftig. Ook hoe vaak slachtoffers het er wel over hebben gehad maar dan een “ze geloven je toch niet” of dat sommige mensen het zich niet kunnen herinneren of niet thuis geven (Ronnie Flex tot op zekere hoogte, Paul Witteman, Jeroen Pauw, Hind) en inderdaad ook nog de reacties op social @JustinBieber
Echt misselijkmakend
De reacties op social media bevestigen alleen maar wat de vrouwen zeggen. Omdat ze bekend zijn word automatisch niets geloofd en zijn ze uit op geld. Echt te bizar voor woorden.
Dat is toch puur omdat ie nog steeds met Linda de Mol is. (niet om dit goed te praten overigens, want vind het ook belachelijk)
Denk als hij niet met haar was, hij ook sneller vergeten zou zijn hoor. Ik weet dat er weinig mensen tot nu toe echt gecanceled zijn, maar een Marco Borsato komt toch ook niet echt meer aan de bak en die is ook (nog) niet vervolgd.
Dit speelt wrs mee ja. Als een verdachte niet in gesprek gaat met de recla is niets te zeggen over waar precies het steekje los zit en kan er geen behandelplan worden gemaakt. Nou ja, dan maar niet toch?! Nu is er een onvoorwaardelijke straf geeist. Ik denk dat het anders deels voorwaardelijk was geweest met bijzondere voorwaarden in de vorm van verplichte behandeling.