FF Boulevard #9

hij heeft echt maar 3 hersencellen

5 likes

Mn vader zou zeggen: 1 hersencel meer dan koe, anders zou ie de boel onderschijten

29 likes

Een rechter kan ook nog een behandelverplichting opleggen om dit risico te verkleinen

2 likes

Dat pleidooi over Ellen ten Damme gaat ook tot nu toe alleen maar over het feit dat ze gestimuleerd is aangifte/haar verhaal te doen door de rechercheur en de Boos aflevering. Lekker boeiend waaróm ze haar verhaal heeft gedaan, het gaat toch om de inhoud ervan. Echt een slap verhaal tot nu toe

4 likes

Ja vind ik ook. Die Natascha Harelquin had echt doen geloven alsof er echt een bom zou ontploffen en dat Ali een enorm sterk verhaal zou hebben. Nou daar zie je toch niets van terug. En dat wordt wat mij betreft bevestigd door de korte statements die Ali aan de pers geeft. Daar lijkt hij echt zo enorm weg te lopen met zichzelf en zich totaal niet in te kunnen leven in het feit dat die vrouwen misschien een andere beleving hebben gehad dan hij.

7 likes

Maar als iemand tegen je wil zijn penis bij je naar binnen probeert te duwen moet je ook wel even goed opletten hoe de betreffende penis er precies uit ziet!!!

13 likes

Ja je moet wel een volledig signalement kunnen geven hoor

2 likes

Ja, ik maak altijd een schets van iedere piemel die ik zie voor het geval ik hem ooit moet omschrijven. Doet niet iedereen dat???

9 likes

Ik maak altijd bij voorbaat een foto.

6 likes

Ik vond die verslaggeving over het pleidooi van die Swier niet te doen inderdaad, die van Ruth Jager daarentegen :clap:t2:

4 likes

Wellicht iets efficiënter en hoeven ze minder lang stil te zitten.

3 likes

image
Wow als dit waar is, dan is het ook echt bizar

22 likes

Wajo

3 likes

Taghi moeten ze echt ff “per ongeluk” killen in z’n cel, epstein zelfmoord routine.

Echt een waste dat die man nog leeft.

44 likes

Het lijkt wel alsof alle rechtszaken te herleiden zijn naar Taghi. Is natuurlijk niet zo, maar die gast blijft maar bezig

(Als het waar is natuurlijk)

7 likes

Jezus wat erg

5 likes

No need, sturen ze zelf wel

3 likes

Gordon wil ook even wat zeggen

10 likes

Kan Gorden even een paar leestekens kopen pls? Dit is onleesbaar.

44 likes

Gorden is lopend bewijs dat trial by media niet bestaat

57 likes