Gedrachtsstoornis.
How can i make this about me. Typisch Gordon⊠galbak
Iemand tips voor goede talkshow vanavond waar de rechtszaak besproken wordt? Heb Saskia gevolgd op Twitter. Ben nu wel benieuwd naar meningen van âexpertsâ en dergelijke
Zo die man moet echt zn bek houden zeg. Wat een woordenkots.
Dat laatste woord van Ali ook. Waarom zou je dit niet voorbereiden. het is toch geen freestyle rap. Is hij dan zo overtuigd van zichzelf dat hij denkt dit gewoon uit het âhartâ te kunnen doen?
Nou dat is wel gebleken
Zag dat zij zelf bij renze zit vanavond!
Ellen ten Damme was al mijn held maar na deze vertoning mag ze van mij echt een standbeeld. Birgit daarnaast. Wat een dappere vrouwen.
Ik heb haar dus echt jaren gehaat omdat ze als journalist een keer soort van undercover was gegaan in een kliniek waar ik werkte en daar toen best nasty dingen over schreef. Kom er nu achter dat dat niet Saskia Belleman was, maar een âjournalisteâ die Stella Br aam heet Sorry Saskia, je doet goed werk
Saskia is in het echt ook de allerleukste vrouw die er is. Echt heel lief.
Zijn houding in dat interview na die eis is echt ZO vreemd? Niet dat hij er de afgelopen 2 dagen goed uit kwam (understatement) maar die man heeft echt een totaal verknipt beeld van zichzelf en de wereld. Heel bizar.
Ja idd. Jammer dat Hind niet wilde meewerken
Ik lees dat hij sowieso in hoger beroep gaat bij veroordeling, maar weet iemand hoe dat dan gaat? Mag hij dan gewoon in zijn eigen huis blijven tot het hoger beroep voorkomt of moet hij dan in de tussentijd wel naar de gevangenis? (Vraag is over hoe dat normaal gesproken in de meeste gevallen gaat)
Hij mag het thuis afwachten tenzij de rechtbank bij het vonnis ook een bevel tot gevangenneming afgeeft. Ik zie zo gauw niet terug dat het OM daarom heeft gevraagd.
Edit nu ik de gelijktijdige post van @Ophelia zie: een bevel tot dadelijke uitvoerbaarheid wordt afgegeven voor bijvoorbeeld een reclasseringstoezicht of een contactverbod. Als hij ondanks hoger beroep toch alvast vast moet zitten heb je zoân bevel gevangenneming nodig zodat de voorlopige hechtenis gaat lopen, het maakt dan niet uit of hij in hoger beroep gaat of niet
Is hij ĂŒberhaupt aangehouden? Ik lees dat niet en ik denk eigenlijk dat hij steeds is ontboden voor verhoor. Dus dan nog geen enkele voorlopige hechtenis
Was dat ook waar (onder andere) ophef over was bij de zaak omtrent de partner van Rens Kroes? Dat het al jaren liep oid maar door hoger beroep hij nog steeds thuis was
Klopt! Maar bij hem is dus wel dat bevel gevangenneming afgegeven in hoger beroep
Poeh ja echt zo maf hoor⊠2019 veroordeeld, als je je straf âgewoonâ had uitgezeten was je nu al klaar⊠tenzij je geframed voor iets al la âthe Netâ , heeft je advocaat dan zo veel hoop dat je er toch makkelijker mee weg komt?
Hij is zo eindeloos vaak van advocaat gewisseld om het proces te vertragen dat het hof er klaar mee was, de zaak is uiteindelijk behandeld zonder dat hij een advocaat had