Als je echt denkt dat seks (en dan bedoel ik van het type waar iedereen positief op terug kijkt) enkel en altijd langs de lijn van enthusiastic consent ontstaat óf seks waarvoor enthusiastic consent was nooit resulteert in situaties waarbij niet iedereen er positief op terug kijkt vind ik dat gewoon makkelijk. In het engels (en ook in het Nederlands) zijn overal begrippen en theorieën voor én die helpen ons waanzinnig, want ik denk dat het heel erg goed is dat we steeds meer taal hebben om te spreken over wat er in bed gebeurt en dat de positie van de vrouw in bed enorm verbetert, maar dat betekent niet dat elke situatie in de realiteit langs die theorieën en begrippen verloopt.
Daarnaast hoe de f moet ik weten wie op dit forum wel en niet aangerand is en bij wie het wel of niet gevoelig ligt om te vragen of ze seks hebben. Echt als je dit soort gesprekken wilt voeren en daarin heel ferm stelling wilt nemen alsof er niet zoiets als nuance of grijs bestaat vind ik het echt slap om vervolgens direct het slachtoffer uit te gaan hangen als het persoonlijk wordt.
En echt kom niet bij mij aan met verkrachtende en aanrandende mannen beschermen.