Ik ben echt Hazes moe.
Kan jij André even verleiden? Ik heb geen zin in nog een lockdown.
Wat vind je erger
- De neverending Dre-Monique soap
- De 500e verlenging van Soldaat van Oranje
0 stemmers
Ik tong echt alles wat los en vast zit maar ik heb een grens⊠Andre is de grens
Grenzen zijn er om ze te verleggen, stap uit je comfortzone!!!
Zelfde productie?
Godver ik test net positief. Had kunnen weten dat zij weer bij elkaar zijn
Arme Rachel
Het houdt niet op, niet vanzelfffffâŠ.
Ik zie op insta dat Channah, Sam Hofman en Kim Feenstra samen bij Holland zingt Hazes waren. Nu zullen ze wel zijn uitgenodigd, maar ik vind het alsnog een heel random trio om samen zo te viben ofzo
Ik zie nu pas dat deze vrouw ook echt âlaw of attractionâ in haar insta bio heeft staan hahahaha .
De ironie.
Uuugh hoelang geleden hebben ze dit scenario voor hem geschreven? Andre moet rebels lijken, drugsverslaafd, relatiedramaâs overal. Om een beetje de artiest te lijken wat ie niet is en ook nooit wordt. Dan weer een mediahype blabla. Ga weg van ons netvlies.
Ik denk dat dit oprecht gewoon is zoals het gaat. Het doet me denken aan Feesboek/SBS6 volk (geen disrespect, gewoon wat het is) waarbij je ook de relatiestatus met dezelfde persoon aan en uit ziet knipperen en dat zijn ook geen BNâers.
Comeback waar?
in het leven van khloe na alle drama met vreemdgaan tijdens zwangerschappen etc
Die man is nooit uit haar leven geweest, zou het geen comeback noemen. Khloe kiest ervoor om keer op keer met hem samen te blijven ondanks alles.
Stuur lekker een appje met gefeliciteerd als je dat zo graag wiltđ
Voor zover nu duidelijk was was hij niet meer in haar leven tijdens de tweede zwangerschap en zat er wel echt een eind aan. But who knows.