Ik moet iedere keer zo lachen als ik hierover iets voorbij zie komen hoe kon dit nou gebeuren?
Wie is delulu?
Delusional
Nee niet wat betekent delulu want dat weet ik. Maar wie is delulu in dit verhaal dan? Dat vroeg ik me af.
Waarom?
Omdat hij dacht dat ze een prille relatie hadden en zij dacht eh nee wel gek hoe hij daar bij komt dan hahah
Ja en had hij ook niet trots verkondigd dat ze gezoend hadden? Zij had toen gezegd dat daar niks van waar was. Dat kwam ergens voorbij via een roddelblad. Zwaar delulu
Omdat ze in juni al zei dat het niet klopte wat hij toen zei (“een prille liefde”):
https://www.ad.nl/show/marianne-timmer-spreekt-prille-relatie-met-harry-mens-tegen-we-zijn-niks-aan-het-opbouwen~aaae964f/
En dat nog meerdere keren. Harry Mens heeft steeds de media staan vertellen dat hij het “heel gezellig had” en zij zei steeds, nee, we hebben een zakelijke relatie. Kortom: delulu die Harry!
En als het wel zo zou zijn, lijkt me het ook ironisch aangezien hij zelf mede bekend is vanwege zijn dubbelleven met twee à drie gezinnen.
Ze zijn samen hand in hand op een rode loper verschenen. Ik weet dat dat niet betekent dat je een prille relatie hebt maar hand in hand lopen met 20+ jaar oudere zakelijke relaties vind ik ook wat atypisch… De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Oh srry ben te delulu om t goed te lezen
Sorry hoor, nee, het ligt niet in het midden. Al vindt de hele wereld iets van hand-in-hand op een foto staan, als zij zegt dat het niets is, dan is het niets. Dan ligt de waarheid niet in het midden, waarmee de man door kan gaan met zijn gehoopte situatie via de media voor elkaar te krijgen of af te dwingen.
Ah zo! Uit het eerste artikel vond ik het niet raar dat Harry dacht dat er meer speelde tussen hen en snapte ik zijn teleurstelling wel. Als je denkt dat je met iemand aan het daten bent dan zou ik zo’n gevoel ook hebben.
Maar als zij al meerdere malen heeft gezegd dat er niks speelt tussen hen dan is hij wel raar aan het doen ja.
Chris Brown gaat ook weer lekker. En maar concerten uitverkopen… Het is zo jammer dat cancelen niet echt een ding is.
verder eens!
Helaas waar , dank voor de aanvulling
Oh nee. Stel je voor dat je je kind in een huurwoning krijgt. Janken.
Wat een horror. Het zal je maar overkomen…
Ik denk niet dat ze dat bedoeld hoor.
Ik denk dat ze er geen trek in hebben om hoogzwanger of met een verse baby twee keer in korte tijd te moeten verhuizen. Dus van huidige woning naar een tijdelijke woning en naar een nieuwe koopwoning.
Dat was het eerste wat in mij opkwam, maar kan fout zitten.
Oh zal best. Maar alsnog krijg ik de kriebels hiervan hehehe