Puur reclame voor hun nieuwe tv programma dit
Dit is wel heftig. Gelukkig niet geëindigd als het concert van Ariana Grande.
Blake Lively staat een beetje onder vuur sinds de It Ends With Us Film. Ten eerste over hoe ze de film promoot en in een promotiefilmpje zegt âgrab all your girlfriends to go to the cinema and donât forget to wear your florals!!â Of iets dergelijks alsof het een basic romcom is, terwijl het over huiselijk geweld gaat. Ook zijn er geruchten dat er gedoe is tussen haar en Justin Baldoni (de director) omdat Lively en Ryan Reynolds het teveel zouden hebben overgenomen. En er is ook een oud interview verschenen uit 2016 waarin ze zich echt als een mean girl gedroeg. Ze was hoogzwanger en de interviewster zei âcongratulations on your little bumpâ waarop ze reageerde âyou too congratulations with yoursâ ofzo en daarna gewoon minutenlang met haar mede-actrice begon te praten zonder de interviewster een blik waardig te gunnen. En blijkbaar was ze ookal een beetje gemeen tijdens de Gossip Girl opnames.
Nou ja, ik weet niet wat er allemaal waar is maar de opnames van dat interview zijn iig wel echt en vervelend om te zien.
Blake Lively leek me altijd al een mean girl vermomd als sympathieke altruist
Ik dacht eerst, wat heeft die Justin gedaan maar ze hebben ook gewoon gemeen gespeeld.
De scĂšne op het balkon is herschreven door Ryan Reynolds terwijl er een schrijversstaking was. De schrijver kwam er pas achter doordat zij dit vertelde in een interview.
Ze dacht dat ze geĂŻmproviseerd hadden. Ook schijnt er een andere film poster te zijn waar alle namen zichtbaar zijn en niet alleen die van haar.
Edit:
Deze foto dekt ook veel meer de lading.
Ja mijn fyp dus ook maar ik vind het deels ook wel weer lastig ofzo want heel eerlijk ik weet niet waarom maar ik krijg ook creepy vibes van die Baldoni. Het blijft een acteur⊠idd in dat promomateriaal zegt hij de âperfecteâ dingen en iedereen is lyrisch over hem in de comments maar ik weet niet man, ik vertrouw hem ook niet helemaal maar wellicht zie ik hem nog teveel als Ryle ofzo.
Ze heeft volgens mij vannacht voor het eerst iets over het geweld gepost. Ik denk vanwege de commotie.
Ik las laatst ook ergens dat de crew hem helemaal niks vond. Hij wilde blijkbaar ook teveel vanuit zijn personage redeneren mbt huiselijk geweld bijvoorbeeld en deed niks met de adviezen om te kijken hoe het voor de andere partij is etc terwijl dat ook wel relevant is. En nog veel meer voorbeelden, maar geen idee meer waar ik dit heb gelezen en in hoeverre dit betrouwbaar is natuurlijk.
Hmm ik heb bij hem wel een oke gevoel, maar dat is vooral gebaseerd op zân podcast waar ik weleens stukjes van zie en dat Liz Plank (@feministabulous) daar vaak te gast in is/met hem omgaat en zij veel content maakt over feminisme/validisme/politiek (en ik haar wel hoog heb zitten). Maar goed, uiteindelijk ken je ze nooit echt dus wie weet wat er achter de schermen gebeurtâŠ
Nu snap ik waarom het niet boterde met leighton meester tijdens gossip girl.
In een interview vraagt de interviewer ook wat ze zou zeggen tegen slachtoffers van huiselijk geweld als ze naar haar zouden komen voor steun en dan gaat ze heel stoer grappen lopen maken? Hieronder de link het is echt genant
Ik zag ook laatst dit interview van haar, echt zo misplaatst.
Weet natuurlijk ook niet wat er waar is van dat gedoe met Justin Baldoni, maar hoe zij zich presenteert vind ik vooral heel toondoof.
Edit: link interview dubbel, zie net dat deze link/interview hierboven al gepost is.
Ja erg he
Ik blijf dr een hottie vinden maar wel a lil bitch
https://vm.tiktok.com/ZIJWJF5Hn/
Oke ik ga helemaal stuk he is spilling the tea
Ik trek mn mening in I love Justin Baldoni
Och ja. En daarbij: beter dat deze mensen nadenken voordat ze zwanger worden & maken en dĂĄn pas nadenken over hun woonsituatie.
Ik vind Justin Baldoni zoân leuke vent sinds Jane the Virgin, hij komt wel oprecht over*
*onder voorbehoud want blijft een man
Ik moest wel stiekem lachen om haar PR team die ons wijs wil maken dat hij haar had gefatshamed. Heeft hij dus niet.
En Blakeâs en Ryans bruiloft was op een plantage, lekker toondoof (zoals Nina al zei).
Ik zit ook sinds 2 dagen in deze loop & I love it!!! ik ben ook helemaal team Justin en soms lijkt het alsof blake het erom doet?
Ja, zij wilde Barbenheimer 2.0, maar dat lukte niet