Dit is in een ander topic (boulevard) ook al veel besproken haha
De interviewer is niet Engels dus waarschijnlijk was het ook gewoon een ongelukkige taalkeuze.
Oh sorry ik sliep al half toen ik dit postte dus per ongeluk in het verkeerde topic geplaatst haha!
In veel blindgossip items zijn Blake en Ryan echt heel anders dan hoe ze publiek over komen.
Sowieso heeft Blake vaker gezegd dat ze āzelf een heele fijne ervaring met Harvey Weinstein hadā en schijnt het publiek geheim te zijn dat ze in de Gossip Girl periode vooral een casting couch vrouw was. Over Ryan wordt gezegd dat hij Blake heel erg controleerd; zij mag eigenlijk alleen rollen aannemen die hij goedkeurt, en dan raakt hij er ook heel erg bij betrokken. In āA Simple Favorā werd bijv. zijn ginmerk gepromoot, en nu bij āIt Ends With Usā zou hij een scene geschreven hebben.
De screenwriter van It Ends With Us reageerde daar trouwens heel classy op: ze zei dat het originele materiaal uit het boek al heel goed was, en het verschil tussen de scene en haar versie minimaal was, dus als dat verschil door Ryan kwam had hij dat mooi gedaan volgens haar. Echt naar om ook de credits van een vrouw weg te pakken, terwijl Ryan die credits echt niet tekort komt, gezien letterlijk nu Deadpool draait waar hij dan prima kan zeggen dat hij scenes heeft bedacht.
Waar ik Justin juist de aandacht heel erg naar de vrouwen die meewerkten aan de film zie laten gaan, is Ryan meer āHow can I make this about me?ā.
Geloof ook wel dat de rest van de cast zich makkelijk bij Blake en Ryan voegt, want de film zou zonder Blake denk ik niet echt booktok publiek zijn ontstegen.
Serena op haar best
ze had kort daarvoor haar zwangerschap publiekelijk aangekondigd dus het is volgens mij gewoon een gezellige opener
en dat blake dan tegen die vrouw als sneer zegt āand you with your bumpā ofzo maar die vrouw is dus onvruchtbaar, echt lelijk van dr
In the interview ā which has since gone viral ā the reporter opened the conversation by congratulating Lively, then 28, on her ālittle bump.ā The Gossip Girl alum had just announced she was pregnant with her second baby with her husband Ryan Reynolds.
āCongrats on your little bump,ā Lively sarcastically responded.
Reflecting on Livelyās retort in the wake of the controversy, Flaa, 51, told the Daily Mail : āTo be honest, it hurts because I obviously wasnāt pregnant and I could never get pregnant. So to me, that comment was like a bullet.ā
En over:
Het was een kostuumdrama dus dat maakt de vraag helemaal logisch want het ging over de kostuums en niet over random fashion
Interviewer bedoelde er vast niets kwaads mee. Ik vind het altijd raar als mensen je feliciteren met een zwangerschap en dan iets zeggen over de grootte van je buik. Dat was mijn punt. Ik denk dat Blake niet goed wist hoe ze daarop moest reageren en er daarom een soort grapje van probeerde te maken.
Heel naar dat dit voor de interviewer zoān gevoelig punt is omdat ze onvruchtbaar is, maar dat kon Blake natuurlijk niet weten. Als de interviewer niet over dit onderwerp was begonnen, dan had zij daar ook nooit iets over gezegd.
Oké maar je hebt een grapje maken en je hebt de hele attitude die Blake daarna geeft. De rest van het interview negeren ze de interviewster zowat volledig. En in de paar allerlaatste seconden zie je die chick naast Blake nog met haar ogen rollen. En Blake ook wat geïrriteerd kijken. Ik vind het echt overduidelijk mean girl gedrag.
Ik vind dit echt in bochten wringen om het rare gedrag van Blake Lively goed te praten. Ze gedraagt zich echt als een nare vrouw, en āze bedoelde er vast niks kwaads meeā zou je net zo goed kunnen stellen over het ācongratulations on your little bumpā wat die interviewer zegt. Het is zelfs nog veel waarschijnlijker dat zij dat gewoon lief en goed bedoelt (en dat ze het woord little gebruikt omdat de zwangerschap nog pril en net aangekondigd is) want waarom zou zij in haar baan gaan lopen sneren naar een grote bekende actrice terwijl ze gefilmd worden?
Ja natuurlijk zijn opmerkingen als āwow wat een buik, zitten er daar 2 inā of ānou, je zou niet denken dat je al zo ver bent, je buik is nog echt miniā heel kut, dat ben ik volledig met je eens, maar dat heeft echt niks te maken met wat die interviewer hier tegen Blake Lively zegt of bedoelt.
Sowieso was het een grappige reactie, omdat Blake heel erg Scarlett Johannson na wou doen. Zij kreeg heel veel vragen over haar pak tijdens Avengers presstour, maar zij kon daar dan juist weer heel passend kritisch op zijn.
Nu is Ryan kennelijk al met Blake gegaan terwijl hij nog met Scarlett getrouwd was, en was de reden dat ze scheidden omdat Scarlett succesvoller was dan hij
Oh nee hoor! Ik bedoelde ook juist te zeggen dat de interviewer er niks kwaads mee bedoelde, maar dat de opmerking blijkbaar wel verkeerd viel.
Verder eens! Is sowieso niet een reden om iemand dan het hele gesprek niet meer aan te kijken
Ik heb weleens met Kjersti Flaa gewerkt en zij is echt zo onwijs lief. Zit niks kwaads in. Daarom vind ik het extra lullig.
Ja en zoals eerder gezegd kan je die uitdrukking niet met dezelfde betekenis vertalen naar Nederlands. Het is daar een veel gebruikte uitdrukking!
Echt, stop met dit gedrag van Blake goedpraten. Haar reactie was dom. Als ze echt bezwaar had tegen ācongratulations with your little bumpā had ze dat op een onderbouwde manier kunnen zeggen in plaats van zoān kutopmerking te maken. Ze probeerde gewoon feminisme te gebruiken om zich dat hele interview als een mean girl te gedragen
Dus, denken we dat Alicia Silverstone nog leeft?
Edit: Clueless actress Alicia Silverstone appears to eat poisonous Jerusalem Cherry plant in... - LBC
UGH!.. As if!
Het is officieel. Jennifer en Ben gaan scheiden.
Het was net zelfs op het NOS journaal. Komkommertijd hoor
Mooi moment om het meesterwerk This is me⦠now opnieuw te kijken.
Ik dacht eerst wat flauw van die familie om zijn wens niet te eren, totdat ik las dat het om een levende hond gaat š«Ø. Hoe kun je nou zoveel van je hond houden en tegelijk willen dat ie dood gemaakt wordt als jij ook dood bent